Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پورحیدری: کرار فقط به خاطر پول به ایران آمده/ فقط 5 بازیکن استقلال پول گرفته‌اند

  • نویسنده موضوع @r@h
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı پورحیدری: کرار فقط به خاطر پول به ایران آمده\/ فقط 5 بازیکن استقلال پول گرفته‌اند
نویسنده موضوع @r@h
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan @r@h

@r@h

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
312
پسندها
236
امتیازها
0
محل سکونت
تهران
تخصص
فکر کردن
دل نوشته
تو شاهکار خالقی.... تحقیر را باور نکن.... بر روی بوم زندگی هر چیز می خواهی بکش....... زیبا و زشتش پای توست...... تقدیر را باور نکن..... تصویر اگر زیبا نبود....... نقاش خوبی نیستی . . . . از نو دوباره رسم کن....... تصویر را باور نکن.... خالق تو را شاد آفرید..... آزاد آزاد آفرید...... پرواز کن تا آرزو........ زنجیر را باور نکن........
بهترین اخلاقم
احترام ....
سیم کارت
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :


[h=1]پورحیدری: کرار فقط به خاطر پول به ایران آمده/ فقط 5 بازیکن استقلال پول گرفته‌اند[/h] ورزش > لیگ برتر - دو بازی، 6 امتیاز. این یعنی یک شروع بسیار خوب برای استقلال.

خبرورزشی نوشت: با این وجود منصور پورحیدری معتقد است که همچنان استقلال نیازمند کار بیشتر است. کار بیشتر و البته تجربه بالاتر. دیروز در مورد وضعیت استقلال با مدیر فنی و سرپرست استقلال هم‌کلام شدیم.
دومين بازي و دومين برد متوالي.
اين خيلي خوب بود و مايه اميدواري است!‌ البته اجازه بدهيد قبل از هر حرفي، روز خبرنگار را به بچه‌هاي خبرورزشي و همه جامعه رسانه‌اي تبريك بگويم. اميدوارم هميشه موفق باشيد. در مورد بازي هم اگرچه برديم و عملكردمان هم به ويژه در نيمه اول خيلي خوب بود اما هنوز به آمادگي ايده‌آل نرسيده‌ايم و هنوز 90 دقيقه‌اي نشده‌ايم. جاسم كرار هنوز آماده نيست و بايد هماهنگ‌تر بشويم.
استقلال نيمه دوم افت كرد. كادر فني چرا دستور عقب‌نشيني داد؟
اتفاقاً كادر فني اصلاً دستور عقب‌نشيني در نيمه دوم را نداد. اين جزو همان مشكلاتي است كه داريم؛ بعضي از بچه‌ها هنوز آنقدر باتجربه نشده‌اند كه بتوانند انرژي خودشان را براي هر دو نيمه تقسيم كنند روي همين اصل نيمه اول را حسابي كوبيدند اما در نيمه دوم بدن‌هايشان كم آورد و بايد در طول هفته‌هاي آتي اين مسئله را در ذهن جوانان نهادينه كنيم.
داستان كرار همچنان برقرار است.
واقعيت امر اين است كه كرار براي پول به ايران آمده اگر فكر كنيم غير از اين است اشتباه مي‌كنيم البته حق هم دارد. او از كشورش آمده بيرون تا پول جمع كند. به هر حال نمي‌توان گفت فقط او مقصر است. يكسري مشكلات و ناهماهنگي‌هايي هست كه بايد حل شود.
استقلال در حالي برد كه سرمربي ملوان روي نيمكت نبود؛ به نظرتان اگر امير قلعه‌نويي نيمكت‌نشين بود قضيه چقدر فرق مي‌كرد؟
نمي‌دانم. به هر حال وجود سرمربي مؤثر است اما به نظرم ملوان خيلي مهره خوب دارد. در چند فصل اخير اين ملوان يكي از پرمهره‌ترين‌هاست. در مورد مسائل مالي من فكر مي‌كنم شرايط ما بدتر از ملوان باشد البته شايد اين‌طوري باشد. همين الان 80 درصد از بچه‌ها پول نگرفته‌اند اما دارند بازي مي‌كنند، هيچ اعتراضي هم ندارند. در مورد مسائل مالي آقاي نظري بهتر مي‌تواند حرف بزند اما فكر كنم فقط 5 بازيكن پول گرفته‌اند و بقيه هنوز چيزي نگرفته‌اند اما همچنان صادقانه تلاش مي‌كنند.
اين هفته با ذوب‌‌آهن بازي داريد؛ تيم خوبي كه البته به نوعي بحران‌زده است.
ذوبي‌ها تيم خوبي دارند. نبايد به شرايط جدول در مورد آنها نگريست. ذوب‌آهن تيم خوبي است و قطعاً كار سختي برابرشان خواهيم داشت.
به نظرتان استقلال را در قواره قهرماني مي‌توان ديد؟
اگر روي تيم همين‌طوري كار شود و بازي به بازي بهتر شود، بله مي‌شود اين تيم را در قواره قهرماني هم ديد.
استقلال از دو بازي 6 امتياز دارد اما پرسپوليس فقط يك امتياز.
پرسپوليس رقيب سنتي ماست اما صادقانه مي‌گويم از ناكامي اين تيم اصلاً خوشحال نمي‌شوم. اميدوارم مشكلات پرسپوليس حل شده و اين تيم اوج بگيرد. استقلال و پرسپوليس قوي باعث جذابيت ليگ مي‌شوند. اميدوارم پرسپوليس هم اوج بگيرد و شاهد رقابت شانه به شانه سرخابي‌ها در ليگ پانزدهم باشيم؛ اتفاقي كه قطعاً مي‌تواند بر ميزان رضايت تماشاچيان و حضور بيشتر آنها در استاديوم بيفزايد.
 
بالا پایین