Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

به خاطر همسرم استقلالی شدم!

  • نویسنده موضوع @r@h
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı به خاطر همسرم استقلالی شدم!
نویسنده موضوع @r@h
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan @r@h

@r@h

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
312
پسندها
236
امتیازها
0
محل سکونت
تهران
تخصص
فکر کردن
دل نوشته
تو شاهکار خالقی.... تحقیر را باور نکن.... بر روی بوم زندگی هر چیز می خواهی بکش....... زیبا و زشتش پای توست...... تقدیر را باور نکن..... تصویر اگر زیبا نبود....... نقاش خوبی نیستی . . . . از نو دوباره رسم کن....... تصویر را باور نکن.... خالق تو را شاد آفرید..... آزاد آزاد آفرید...... پرواز کن تا آرزو........ زنجیر را باور نکن........
بهترین اخلاقم
احترام ....
سیم کارت
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

[h=2]به خاطر همسرم استقلالی شدم![/h] میثم مجیدی برخلاف بازی اول استقلال در دیدار آبی‌پوشان مقابل ملوان انزلی نمایش خوبی از خود به اجرا گذاشت.



به گزارش افکارخبر، مدافع چپ پای استقلال با نفوذهای پی‌درپی خطری دائمی در جناح راست حریف بود و نشان داد می‌تواند در آینده حرف‌های بیشتری هم برای گفتن داشته باشد. خواندن مصاحبه او خالی از لطف نیست.

پرسپوليس، تيمي كه تو را مي‌خواست الان به شدت در سمت چپ خط دفاعي خود احساس ضعف مي‌كند. بعضي وقت‌ها فكر نمي‌كني كه اگر به پرسپوليس مي‌رفتي...
هرگز! شايد براي اولين بار باشد كه اين حرف را مي‌زنم. من از پرسپوليس هم پيشنهاد داشتم ولي به خاطر همسرم استقلالي شدم. همسرم يك استقلالي باتعصب است و وقتي پيشنهاد آبي‌ها رسيد از من خواست به اين تيم بروم و ديگر نتوانستم نه بگويم!

(به شوخي) يعني خودت استقلالي نيستي؟!
چه كسي اين حرف را زد؟ در فوتبال حرفه‌اي همه به بهترين پيشنهاد جواب مثبت مي‌دهند. من هم از اين قاعده مستثني نيستم. البته خودم و تمام خانواده‌ام استقلالي هستند اما بايد بهترين تصميم را مي‌گرفتم. پيشنهادات مالي خيلي بهتري هم از يكي، دو تيم شهرستاني داشتم اما در آن مقطع خواست همسرم هم خيلي دخيل بود و حالا خوشحالم استقلالي شدم. خيلي هم خوشحالم!

(بازهم به شوخي!) از ترس همسرت كه استقلالي نشدي؟
نه برادر! در خانه ما حرف اول و آخر را يك نفر مي‌زند!

آن يك نفر تو هستي؟!
نه، منظورم همسرم بود! (با صداي بلند مي‌خندد و ادامه مي‌دهد) البته شوخي كردم. ننويسي‌ها!

بازي با ملوان اولين باري بود كه در استاديوم آزادي به ميدان مي‌رفتي. در اين رابطه صحبتي نداري؟
بزرگ‌ترهاي تيم خيلي به من كمك كردند و گفتند چون اولين بازي‌ام در استقلال است ساده بازي كنم.

ولي ساده هم بازي نكردي!
سعي كردم ساده بازي كنم اما در لحظاتي كه موقعيت بود دريبل هم زدم. به هر حال تماشاگر هم بليت مي‌خرد تا فوتبال زيبا و نمايشي هم ببيند.

به نكته خوبي اشاره كردي. اگر تو طرفدار فوتبال بودي براي تماشاي بازي استقلال در استاديوم آزادي بليت مي‌خريدي؟
بله، براي ديدن اين استقلال بليت مي‌خريدم و به استاديوم مي‌رفتم. حاضر بودم دو برابر هم پول بليت بدهم. حمل بر خودستايي نباشد اما انصافاً جلوي ملوان فوتبال زيبايي ارائه داديم.

خسرو حيدري هم گفته بود مي‌خواهيم مثل بارسا تيكي‌تاكا بازي كنيم.
ما تمرينات تاكتيكي بسيار خوبي را پشت سر مي‌گذاريم كه اصل بر دادن پاس سالم و ساده است. جلوي ملوان خوب بوديم اما هنوز اين استقلال جاي پيشرفت دارد. مطمئن باشيد در آينده بهتر از اين هم خواهيم شد.

در استقلال خوزستان پنالتي مي‌زدي. قرار است در استقلال هم اين كار را انجام دهي؟
پنالتي‌زن اول تيم قبل از هر بازي توسط آقاي مظلومي مشخص مي‌شود. البته من به شخصه آمادگي آن را دارم كه پنالتي بزنم ولي در تيم ما پنالتي‌زنان خوبي داريم و از اين بابت مشكلي احساس نمي‌شود.

اميد ابراهيمي در بازي با ملوان فوق‌العاده بود. نظر شما چيست؟
اميد كه عالي بود. استقلال امسال در همه خطوط بهترين بازيكنان ايران را دارد. از درون دروازه بگيريد تا خط دفاع هافبك و فوروارد ما فوتباليست‌هاي بي‌نظيري داريم و همين مسئله استقلال را به آينده اميدوارتر مي‌كند.

پس امسال براي دو جام حذفي و ليگ برتري مي‌جنگيد؟
ما تلاش خودمان را انجام مي‌دهيم و باقي‌اش دست خداست. آن بالايي نخواهد برگي از درخت نخواهد افتاد.

انصافاً هم استقلال خيلي زيبا بازي مي‌كند. آيا اين خواست مظلومي است يا بازيكنان به دنبال ارائه بازي تهاجمي و تكنيكي هستند؟
آقاي مظلومي اعتقاد خاصي به بازي تهاجمي دارد. ايشان از همان اول به دنبال حمله است و كمتر به دفاع و ضدفوتبال فكر مي‌كند. سابقه سرمربي استقلال در تيم‌هاي قبلي هم مؤيد همين نكته است. البته ما مهره‌هاي خوبي هم داريم كه همين موضوع كمك مي‌كند به قول شما فوتبال زيبايي ارائه دهيم. در واقع براي ارائه فوتبال تهاجمي بايد بازيكن خوب هم داشته باشيد كه خدا را شكر استقلال از اين نعمت برخوردار است.

داستان شادي گل شما چه بود؟
آقاخسرو (حيدري) تازه بچه‌دار شده است و به يك‌باره در آن لحظه به ذهن‌مان رسيد شادي گل «به‌به‌تو»يي نشان بدهيم. هيچ هماهنگي‌اي از قبل نداشتيم. البته داور مسابقه اخطار بي‌موردي به اميد ابراهيمي داد. آن طرف عكاسان نشسته بودند و اميد مي‌خواست شادي گلش را آنجا انجام دهد و هيچ عمدي هم در كار نبود. اصلاً قصدي براي خداي نكرده تحقير طرفداران ملوان وجود نداشت و نمي‌دانم چرا آن اخطار به ابراهيمي داده شد.

درباره بازي هفته سوم مقابل ذوب‌آهن صحبتي نداري؟
جمعه در ورزشگاه آزادي بازي داريم. باتوجه به نتيجه ديدار قبلي مقابل ملوان مطمئن هستم كه اين بار هواداران به خوبي از ما حمايت خواهند كرد و با حمايت آنها ذوب‌آهن را هم شكست مي‌دهيم.
 
بالا پایین