Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عکسهای ترسناک از افرادی که شیطان در جلدشان رفته

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دیدنی و شنیدنی
Konu Başlığı عکسهای ترسناک از افرادی که شیطان در جلدشان رفته
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]زنان شیطان پرست , چهره های وحشتناک شیطان پرستان , عکس از جن و روح , عکس واقعی از جن زده , عکس ترسناک +18 سال , تصاویر شیطان واقعی[/h]

زنان شیطان پرست افرادی هستند که عقاید خاص خود را دارند و همیشه در رفتارها و نحوه تزیین چهره هایشان مورد توجه تمام مردم دنیا قرار می گیرند . این سنت معمولا در کشورهای غربی دیده می شود اما امروزه کشورهای شرقی مثل ژاپن نیز در این زمینه اقدامات فعالی انجام داده اند .
گروه های شیطان پرس بر این باور هستند که با ارواح در ارتباط هستند و یک عالمی غیر از عالم ما را تجربه می کنند . به همین دلیل دست به اقداماتی عجیب و غریبی می زنند .
عکس هایی که هر از چند گاهی از این افرد شیطان پرست منتشر می شود معمولا ظاهری بسیار عجیبی را برای خود درست می کنند . به عنوان مثال به اندازه ای زیر پوست خود را بوتاکس می زنند تا به اندازه یک شاخ باد کند یا دندانهای خود را به شکل گرگ تیز و بلند می کنند حتی بعضی از این افراد دماغ خود را نصف می کنند و یا میله از داخل دماغ خود رد می کنند .
معمولا کشورهای در حال توسعه بر مبنای پیشرفت و آزادی بیانی که اعلام می کنند به اینطور افراد کار چندانی ندارند و اجازه فعالیتهای شیطان پرستی را به آنها می دهند .
عکسهای ترسناک از افرادی که شیطان در جلدشان رفته عکسهای ترسناک از افرادی که شیطان در جلدشان رفته عکسهای ترسناک از افرادی که شیطان در جلدشان رفته عکسهای ترسناک از افرادی که شیطان در جلدشان رفته عکسهای ترسناک از افرادی که شیطان در جلدشان رفته عکسهای ترسناک از افرادی که شیطان در جلدشان رفته عکسهای ترسناک از افرادی که شیطان در جلدشان رفته عکسهای ترسناک از افرادی که شیطان در جلدشان رفته

1.3751111111111 امتیاز: 1.38 (4 رای)
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: kaboos
بالا پایین