Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عکسهای از زیباترین چشمهای دختر افغانی بسیار جذاب

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر کودکان
Konu Başlığı عکسهای از زیباترین چشمهای دختر افغانی بسیار جذاب
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]عکس دختر افغانی , دختر زیبای افغانی , جذاب ترین دخترهای افغانی , عکس دختر کابلی , زیباترین چشمهای دختر افغانی در جهان[/h]زیبایی خیره کننده :
خداوند زیبایی را آفرید و آن را در وجود همه ی انسان ها نهاد . این زیبایی خیره کننده ی خداوند گاهی اوقات در باطن انسان ها نمایان می شود و گاهی اوقات در ظاهر آنها . و اگر هم آدم خوش شانسی باشید ممکن است پروردگار شما را جوری خلق کرده باشد که هم صورت زیبایی داشته باشید و هم سیرت زیبا. اما از قدیم گفتن سیرت زیبا بهتر از صورت زیباست ولی با این همه حال خیلی ها هستند که صورت زیبا را به سیرت زیبا ترجیح می دهند .
در کل زیبایی همیشه انسان ها را خیره کرده و کسی که دارای زیبایی است ، همه را مجذوب خود می کند ، مانند دختری از اهالی کابل که بخاطر زیبایی چشمانش توجه همه ی خبرنگاران و عکاسان حرفه ای را به خود جلب کرده.
خیلی ها باورشان نمی شود که یک کشور جنگ زده ای مثل افغانستان ، چنین زیبایی هایی را در بر داشته باشد . ولی لازم به ذکر است تا بدانید خداوند در هر کجا و هر زمانی که دوست داشته باشد می تواند زیبایی را خلق کند .
این شما و این هم زیبایی دختر کابلی از طرف خداوند

عکسهای از زیباترین چشمهای دختر افغانی بسیار جذاب عکسهای از زیباترین چشمهای دختر افغانی بسیار جذاب عکسهای از زیباترین چشمهای دختر افغانی بسیار جذاب عکسهای از زیباترین چشمهای دختر افغانی بسیار جذاب عکسهای از زیباترین چشمهای دختر افغانی بسیار جذاب عکسهای از زیباترین چشمهای دختر افغانی بسیار جذاب

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: kaboos
بالا پایین