Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی مینیالیستی در سالن غذاخوری

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı طراحی مینیالیستی در سالن غذاخوری
نویسنده موضوع صدف
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan صدف

صدف

مدیر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 22, 2013
ارسالی‌ها
261
پسندها
502
امتیازها
63
محل سکونت
کرج
تخصص
شنا - پلان و نقشه کشی
دل نوشته
بیاین با هم روراست باشیم حتی در دنیای مجازی
بهترین اخلاقم
میگن با معرفت و مهربون
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

در سالن غذاخوری خانه مينيمالي بايد كمترين ميزان رنگ‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. كم بودن تنوع رنگ‌ها اين امكان را به طراح مي‌دهد تا درباره اجزاي محيط با دقت و نظر بيشتري كار كند.
در واقع محيط با رنگ خنثي باعث مي‌شود تا نگاه هر بيننده‌اي به جاي ديدن فضاي كلي به جزييات بپردازد. در اتاق غذاخوري مينيماليستي معمولا از رنگ‌هاي خاكستري يا تركيبي از سياه و سفيد استفاده می شود؛ گاهي هم قهوه‌اي روشن.


اگر شكل و شمايل صندلي‌هاي شما آن‌قدر خاص نيست كه بيننده را حيرت‌زده كند، آن وقت بايد حتما دنبال يك ديوار خالي بزرگ در كنار ميزغذاخوري باشيد تا بتوانيد حداقل از قدرت يك اثر هنري خاص براي شخصيت دادن به فضا استفاده كنيد. گاهي اوقات بيش از اندازه ساده بودن فضاها ديگر ساده‌گرايي و داشتن سبك مينيمال تلقي نمي‌شود. براي همين مي‌توان با استفاده از يك تابلوي هنري فضا را كاملا عوض كرد.

فضاي غذاخوري در طراحي مينيماليستي در عين سادگي بايد هيجان همراه داشته باشد؛ يك طراحي خاص كه هر بيننده‌اي را در نگاه اول به حيرت وادارد. اين اتفاق بيشتر درباره ميزي كه براي فضاي غذاخوري استفاده مي‌شود مي‌افتد. ميزهاي غذاخوري در فضاهاي ساده در عين حال كه بدون هرگونه تجملي انتخاب مي‌شوند بايد يك ويژگي خاص در طراحي داشته باشند. شكل خاص صندلي‌ها بيشتر اوقات بار عجيب بودن فضا را به دوش می كشد.

قرار بر سادگي است پس هر الماني كه قرار باشد اين مشخصه مهم در طراحي مينيماليستي را به هم بزند بايد حذف شود. فكر مي‌كنيد در يك ميزغذاخوري ساده چه عنصري حذف شده است؟ باورش سخت است اما روميزي‌ها اولين المان‌هاي از ياد رفته داستان هستند.

اين اتفاق سال هاست در طراحي خانه‌هاي مدرن افتاده فقط با اين هدف كه جنس اشيا خودش به عنوان مولفه ای مهم در دكوراسيون داخلی به شمار می رود. ميزي كه با طراحي خاص چوبي به خانه آمده قرار نيست با پارچه پوشانده شود. يادتان باشد عنصر جنس و بافت اشيا گاهي حتي به طراحي خاص آنها ارجحيت دارد





 
بالا پایین