Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اموزش نرم افزار مالتی مدیا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı اموزش نرم افزار مالتی مدیا
نویسنده موضوع غریبه
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan غریبه

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

Mail washer
برنامه ای جالب برای مشاهده و مدیریت ایمیل ها قبل از بارگذاری شده:
این برنامه یکی از قوی ترین چک کننده های ایمیل می باشد که میتواندspam ها رابه صورتی مطمئن حذف کند اگر به دنبال راهی برای جلوگیری از ایمیل های مشکوک هستید این برنامه کار را برای شما راحت می کند.از ویژگی های این برنامه:پس فرستادن یا حذف ایمیل های مشکوک،لیست کردن ایمیل های ورودی-لیست کردن سلیقه ای مثل لیست ایمیل دوستان،فیلتر دهی و بار گذاری سریع ایمیل ها میباشد
MS Internet Explorer
معروفترین و رایج ترین مرور گر اینترنتی،محصول شرکت ماکرو سافت که دارای قابلیت های بسیار است و امکانات امنیتی زیادی ،مخصوصا در نسخه های جدید آن قرار داده شده است.از آنجا که اکثر مرتبطین با اینترنت از این برنامه استفاده می کنند .استفاده از این برنامه ،ترجیحا بهتر است.اگر سایت یا وبلاگی هم ساختید حتما در ابتدا آن را با این مرور گر چک کنید
Netscape 7.0
مرور گر اینترنتی دیگری که این نسخه از آن فعلا در بازار رایج است.میتوان بعد از internet explorer این برنامه را دومین مرور گر رایج و قابل استفاده مشتریان اینترنتی دانست.برنامه های جنبی این نرم افزار مثل: Net2 pone کاربردهای مفیدی دارد.برای تقویت این مرور گر از برنامه power tools 2 آن استفاده کنید
Net Ants
برنامه ای قوی جهت سازماندهی وبهبود ارتباط با اینترنت
Off By One Browser
این جستجو گر اینترنتی کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از ویژگی های خاص این نرم افزار، به راحتی به وب سایت های مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند. یکی از ویژگی های خوب این جستجوگر حفاظت از اطلاعات محرمانه می باشد
Leechget
برنامه ای قوی برای سرعت بخشیدن به عملیات اینترنتی
Opera 6.05
یکی از سریعترین مرور گر های اینترنت با ویژگی های منحصر به فرد خودش می باشد
speed connect 2.0
نرم افزاری برای جستحوی سریع وب سایت ها
Stay Alive pro 2.4
این برنامه اطلاعاتی مانند سرعت اتصال به اینترنت، مقدار وحجم اطلاعات ارسالی و دریافتی،ip آدرس کاربر و موارد دیگری از این قبیل را نمایش می دهد.
Talking Email 1.3
با نصب این برنامه ایمیل های شما توسط یک شخص کارتونی خوانده می شود
Teleport pro
یکی دیگر از مرور گر های اینترنتی ست که کار ذخیره سایت ها را بر روی هارد دیسک به آسانی انجام می دهد.
Turbo Browser
نمایشگر صفحات اینترنتی که قابلیت خوبی در تنظیم، سازماندهی فایل ها و اطلا عات و همچنین حافظه اینترنت را داراست.این مرور گر به صورت چند صفحه ای کار می کند
Win Route pro 4.21
با کمک این برنامه می توان کنترل و نظارت کامل بر اعمال اینترنتی کامپیوتر خود داشت.
web contact wizard
برای برقراری ارتباط با طرف های اینترنتی-معرفی خدمات یک سایت ارتباط با مشتریان اینترنتی
ICQ 2002 b
نرم افزاری با سابقه که برای فرستادن سریع پیغام ها طراحی شده است و برای چت هم کاربرد دارد
اینترنت:

Actinic Catalog
نرم افزاری کامل برای طراحی،ساخت و اجرای وب سایت مخصوصا وب سایت های تجاری
ACE FTP 2 pro
نرم افزاری برای تبادل فایل های مختلف با سایت های FTP
Advanced Email Extractor
با استفاده از این نرم افزار می توان تمامی آدرس های پست الکترونیکی موجود در یک سایت را خارج و ذخیره کرد.
Becky internet mail 2.00.11
نرم افزاری برای ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی
COOKI SEE V1.01
برنامه ای که قادر است کوکی های تولید شده توسط مرور گر اینترنت را در معرض دید شما قرار دهد. به کمک این برنامه می توان بر کوکی ها نظارت داشت و کوکی های اضافی را حذف کرد.
نکته:این برنامه فقط در مرور گر اینترنتی میکروسافت کارایی دارد.
Copernic pro
یکی از نرم افزار های جستجو تحت اینترنت می باشد که توسط آن می توان نوع اطلاعات در خواستی را تعیین و سپس جستجو را شروع کرد.
Dyn site v1.11
این برنامه قادر است به طور اتوماتیک نشانی پروتوکل اینترنتی شما را روی چند DNS به روز آوری کند و ارتباط دیگران را با شما آسان سازد.همچنین این برنامه امکان دسترسی به میزبان f t p یا سایتتان را بر روی کامپیوتر شخصی فراهم می سازد
Download Accelerator
برنامه ای قوی برای دانلود از اینترنت که نسخه جدید آن قابلیت های بیشتری را داراست از دیگر قابلیت های این برنامه دریافت چند فایل در یک زمان است
Eudora 5.1
نرم افزاری ست در مقوله ی ایمیل که در برابر ویروس های ایمیلی مصونیت بیشتری دارد. فیلتر گذاری پیام ها، سازماندهی و پوشه بندی ایمیل ها و استفاده از امضا در این برنامه میسر است.
Fast Browser
یک مرو رگر قوی تحت اینترنت می باشد که در این مرو گرتمامی صفحه هاو سایت ها در یک صفحه اصلی باز می شوند و کمک زیادی به سرعت اینترنت می شود.
واز لحاظ زیادی شبیه internet explorer هست.
Flash get
برنامه دیگری برای دانلود
Fire Crawl
نرم افزاری ست که به کمک آن می توانید فایل های مورد نظر تان را در اینترنت پیدا کنید و آن ها را بار گذاری کنید. این برنامه به عنوان یک جستجو گر سایت عمل می کند وبرای پیدا کردن فایل ها ازعمل اسکن استفاده می کند و پس از اسکن سایت لیستی ازفایل های موجود در آن را نمایش می دهد.
Get Right 4.5 e
برنامه ای قوی برای دانلود فایل های مختلف از اینترنت که قابلیت های قابل توجهی را دارد
Go Zilla
دقت این برنامه در دانلود از اینترنت بسیار بالاست. همچنین این برنامه ا زبانک بزرگ اطلاعاتی خود برای جستجو و دانلود فایل ها استفاده می کند
Googel sercher
به کمک این برنامه می توان به یکی از قوی ترین موتور های جستجو یعنی گوگل متصل شد و مثلا ایمیل های مورد نظر خود را پیدا کرد
 

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

نرم افزار های صوتی و آهنگ سازی:

EZ - mixer
ابزار میکس زنده. برنامه ای که آهنگ ها را به صورت مجموعه ای و یا زنده میکس میکند.الگو های موسیقی، ایجاد عدم وقفه بین آهنگ ها،تطبیق ضرب های آهنگ و کنترل صداهای زیر و بم از امکانات این نرم افزار است.
نکته:این نرم افزار قادر به میکس فایل های Mp3 نیست.
cakewalk pro audio 99.03
برنامه ای جهت ساخت ، میکس و ویرایش انواع فایل های صوتی که در زمینه موزیک کاربرد خوبی دارد.
cakewalk pro audio
برنامه ای جهت ساخت ، میکس و ویرایش انواع فایل های صوتی که در زمینه موزیک کاربرد خوبی دارد.
Gold Wave
یک ادیتور فایل های صوتی دیجیتال که از نمودارهای صوتی همزمان استفاده می کند عمل ادیت آن بسیار هوشمندانه صورت می گیرد از مشخصه های جدید این برنامه می توان به رابط ارتقاء یافته، قابلیت کار با زمان فایل ها،استفاده از سی دی های صوتی و عمل زوم روی نمودار اشاره کرد.
Seq 303
با استفاده از این نرم افزار می توان بسیاری از سبک های موسیقی را تولید کرد. کنترل های NIPN برنامه که قابل تنظیم نیز هستند این امکان را فراهم می آورند تا از طریق کی برد بتوان ریتم ها و موزیک های خوبی را ساخت
Free Rip
برنامه ای مناسب برای ضبط تراک های صوتی دیجیتال از روی سی دی که نیازی به استفاده از کارت صوتی ندارد فرمت های ذخیره سازی در این برنامه شامل WAV با کیفیت سی دی،Ogg فشرده شده یا Mp3 می باشد.
Cool Edit Pro
نرم افزاری که عمل ضبط چند تراک موسیقی و همچنین ادیت و میکس آنها را انجام می دهد با استفاده از ویژگی punch in در این نرم افزار می توان تراک های مختلفی را ضبط کرد و به هر کدام از آنها جداگانه دسترسی داشت. این برنامه از کارت های صوتی مختلفی پشتیبانی می کند و قادر است به طور همزمان از آنها استفاده کند.
music match
برنامه ای برای دانلود موزیک و فایل های دلخواه که از سرویس های متنوعی برخوردار است. از ویژگی های این برنامه قدرت پخش کندگی عالی، امکان کد گذاری، برنامه ی داخلی رایت و مدیریت فایل های موسیقی می باشد
Cutting EDJ
برنامه ای کامل برای ساخت موسیقی ست که به کمک صفحه کلید امکانات گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. روش استفاده از این برنامه مانند نواختن یک ساز می باشد که وقتی اصوات به درستی با هم ترکیب شوند نتیجه خواهد داد.این برنامه دارای دو موسیقی الگو ست که راهنمایی برای ساخت و کنار هم چیدن قطعات کوچک جهت رسیدن به یک موسیقی کامل می باشد. در این نرم افزار از تعداد زیادی الگو استفاده شده که بسیار خوب و مؤثر است.
The Moon Fish
این نرم افزار یک ادیتور موزیک است که امکان ساخت موزیک با استفاده از فایل های صوتی را فراهم می کنداز مشخصه های این برنامه قابلیت افزایش ضرب آهنگ تا1230BPM هست. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه امکان زیاد کردن صداهای اضاافی و دستکاری آهنگ است.
Ableto Live
برنامه ای ست که به صورت یک استودیوی کامل موسیقی عمل می کند.
Mp3 Decoder
برای تبدیل فایل های mp3 به wave
Mp3 File Editor 4.10 final
برنامه ای برای ویرایش فایل های mp3
Mp3 producer pro
برنامه دیگری جهت ویرایش و فشرده سازی فایل های mp3
Mp3 wizard
برنامه ای که با کمک آن می توان با ورودی سی دی، میکروفون و یا ابزار دیگر فایل های mp3 تولید کرد.
Mp3 List Maker 10
برنامه ای جهت ایجاد لیست های متنوع از فایل های MP3
Super Mp3 Recorder
برنامه ای ست صرفا برای ضبط صدا با فرمت MP3 یا WAV با موتور صوتی قوی و ضبط صداها باکیفیت سی دی.
Sonique
برنامه ای برای پخش فایل های مالتی مدیا از قبیل wave mp3 mp2
Free Amp
برنامه ای برای پخش فایل های صوتی که فایل های Mp3 را نیز پشتیبانی می کند. این برنامه قادر است تا تمامی فرمت های رایج صوتی را اجرا کند.
Audio Converter
نرم افزاری برای سازماندهی و تبدیل فرمت فایل های صوتی که قادر است فایل های صوتی را به فرمت WMA که از لحاظ فشردگی حجم کاملا مناسب است، تبدیل و ذخیره کند.
Audio grabber
برنامه ای برای پیاده کردن سی دی های صوتی بر روی هارد دیسک به صورت wave و mp3
Audio Cleaning Deluxe
برنامه ای که کار اصلی آن تبدیل کاست ها به سی دی های صوتی و Mp3 ست. این برنامه به راحتی تمامی صداهای اضافی و نویز ها را حذف می کند، همچنین قادر است صدا را با کیفیت 24 بیتی ذخیره کند. آهنگها را می توان با 24 افکت صوتی شنید.
Audacity
یک ادیتور برای فایل های صوتی ست که می توان اعمالی مانند ضبط، اجرا، import و export فایل های AIFF، Mp3 وWAV و ogg را توسط آن انجام داد. این برنامه قادر است تا میکس تراک های مختلف و اعمال افکت به آنها را به راحتی انجام دهد.
Dance Ejay3یا همان Pop Music Maker
یکی از قدرتمند ترین ابزار ها جهت ساخت موسیقی با کامپیوتر است.این برنامه با داشتن امکانات متنوع مثل نمونه صداهای آلات موسیقی، ملودی ها،نمایش موجی صدا،ایجاد جلوه های بصری و قابلیت ضبط و زمان بندی پخش صداها جای مهمی را در نرم افزار های آهنگ سازی داراست که هم برای حرفه ای ها و هم عموم کاربد دارد.زیر صفحه های این نرم افزار شامل: صفحه ویرایشگر که امکاناتی را از قبیلcut- paste-copy ،افزودن جلوه های گوناگون،افزودن صداهای همسان بر روی نمونه هاو تغییر حالت های گوناگون Equalizer را بر روی نمونه ها انجام می دهد.صفحه ساز های ضربی:که شامل 6 گروه فرعی سازهای ضربی ست و با کمک صفحه کلید می توان آهنگ های متنوعی را با این ساز ها ساخت.صفحه ماتریس سازهای ضربی این صفحه سازها را با یک ماتریس زمانی در اختیار می گذاردکه می توان ریتم دلخواه را به راحتی ساخت. صفحه جلوه های تصویری که به کمک این صفحه قادر به ایجاد جلوه های تصویری برای موسیقی ساخته شده خواهید بود.
Sound Forge
نرم افزای برای ویرایش ماهرانه ی فایل های صوتی که بیشتر به درد حرفه ای ها می خورد.مشخصه های حرفه ای ویرایش صوت، پشتیبانی پیشرفته ی صوتی،رابط جذاب، منوهای قابل تغییر،بیست پلاگین جدید و پشتیبانی تکنیکی عالی، از ویژگی های این نرم افزار است.


 

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

نرم افزار های ویرایش فیلم:

MY DVD STUDIO DELUXE
برنامه ای برای ویرایش فیلم است. پشتیبانی گیری روی سی دی های DVD و پخش DVD ، رایت سی دی های صوتی از کارایی های این برنامه است.وجود ابزار مناسب جهت ساخت و ادیت فیلم وهمچنین ایجاد انمیشن ها امکانات مناسبی را در اختیار کاربرانی که از این برنامه استفاده می کنند قرار می دهد.
Free DVD
برنامه ای با کاربری آسان جهت پخش فیلم که در حجم های مختلف از جمله تمام صفحه ، کار نمایش فیلم را انجام می دهد.
Ulead Video Studio
نرم افزاری ست مناسب برای دستکاری، میکس، برش و بازسازی فیلم. در نسخه ی جدید این نرم افزار ویژگی های جدیدی اضافه شده است که می توان به ابزار های برش چند گانه اشاره کرد که امکان انتخاب و حذف چند قسمت مختلف در یک زمان را فراهم می کند.مثلا می توانید در یک حرکت تمامی پیام های تبلیغاتی فیلم را حذف کنید.در نسخه جدید علاوه بر وجود MPEG1 و MPEG2 فرمت DVD-VR نیز به چشم می خورد. در نسخه جدید مواردی مانند خطوط زمانی و هشت نوع ابزار ادیت مشاهده می شود. منوهای DVD برنامه نیز بسیار جذاب است و به راحتی می توان در آنها تغییراتی ایجاد کرد. همچنین این نرم افزار دارای ابزاری برای استفاده از متون سه بعدی است.
Raxio Video Wave Movie Creator
برنامه ای برای ساخت تصاویر ویدئویی دلخواه. تفکیک فیلم به قسمت ها و تصاویر جداگانه، صدا گذاری بر روی فیلم، کپی فیلم از روی کارت های دجیتالی و دوربین های ویدئویی از کارائی های این نرم افزار است.
MGI Software Soft DVD Max
نرم افزاری برای تماشای فیلم های DVD کیفیت بالا وایجاد صدای سه بعدی و پشتیبانی از تکنولوژی دالبی از توانایی های این نرم افزار است. یکی از کارایی های این نرم افزار امکان پخش فیلم های DVD از تلوزیون به کمک یک رابط از کامپیوتر است البته به شرط اینکه کارت گرافیکی شما از vedio-out پشتیبانی کند.
 

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

گرافیک وطراحی و عکاسی:

Serif Draw Plus
نرم افزاری ست برای ترسیمات برداری مثل Corel Draw که با ابزار های طراحی مختلف و امکان ترسیمات چند لایه، می تواند نرم افزار قابل قبولی برای کاربران باشد. کیفیت بالای کار و لایه های ایجاد شده همراه با استفاده از ترانسپارنت، سایه و نور از نکات مثبت این نرم افزار است. ازامکانات نسخه جدید این برنامه می توان به خلق هوشمندانه ی منحنی ها، قرار دادن متون در اشکال، محو لبه های یک تصویر و خلق اشیاء سه بعدی از شکل های دو بعدی اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه ذخیره ی تصویر در فرمت های مختلف است. به طور کلی برنامه ای مناسب برای ترسیم نقشه ها، ساخت کارت ویزیت،طراحی بروشور و کاتالوگ ها می باشد
Real Draw
نرم افزاری برداری و مناسب برای طراحی ست که دارای ابزار های برداری بسیار عالی می باشد.امکان ایجاد اشکال پیچیده و رنگ آمیزی راحت و تنظیم نور، روشنی و شیب در تصویر از ویژگی های این برنامه است یکی از مزایای این برنامه این است که می توان هر افکتی را به طور مستقل در هر زمان ویرایش کرد. ابزار های ویرایش در این نرم افزار بسیار مفید و کارآ در نظر گرفته شده است.
Photo Vists
نرم افزاری ست برای ایجاد تصاویر سه بعدی و چرخشی با زاویه های دید متفاوت. مثلا می توان تا زاویه 360 درجه عکسهای در کنار هم گرفت و بعد به کمک این برنامه تصاویر را به یکدیگر چسپانده و در زوایای مختلف مشاهده کرد.
Photo Plus
یک برنامه گرافیکی سریع با ظاهری مثل نسخه های قدیمی فتوشاپ است که دارای پالت لایه ها، فیلتر های استاندارد و مجموعه ای از ابزار های ترسیمی مثل قلم های نقاشی، ویرایشگر متن و ابزار ترسیم خطوط می باشد. همچنین پشتیبانی از برنامه های اینترنتی در این نرم افزار در حد مطلوب است که میتوان به برش تصاویر یا Hotspot اشاره کرد کرد که HTML ضروری را برای صفحات کاربر ایجاد می کند. این برنامه در ضمن دارای یک بهینه ساز فایل است که با تنظیم های فشرده سازی بهترین نسبت مابین تصویر و اندازه ی فایل را می توان به کمک آن ایجاد کرد. این برنامه قادر است Gif های انیمیشن شده را بوجود آورده و جلوه های متغیر را ترکیب کند. به طور کلی برنامه ای مناسب برای ایجاد و ویرایش گرافیک های وب می باشد.
Poto 2 VCD
برنامه ای حرفه ای و در عین حال بسیار ساده و آسان است که به کمک آن می توان تصاویر دیجیتالی را بر روی سی دی یا DVD رایت کرد و سپس آنها را به صورت اسلاید مشاهده کرد. امکاناتی از قبیل تنظیم زمان و سرعت پخش تصاویر و صدا گذاری در این نرم افزار به چشم می خورد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه امکان ساخت منوهای زیبا با استفاده از تصاویر دلخواه برای VCD می باشد.

Vis Tool Box

نرم افزاری با کاملترین ابزار ها برای نقاشان و طراحان وب که تحت تمامی سیستم های عامل تا xp قابل استفاده می باشد. از ابزار های این نرم افزار می توان به Screen Capture- Mouse Auto Click- Maginifying Glass- coloor picker و
Dos Prompt Here اشاره کرد.
Adobe photoshop CS
فتو شاپ یک نرم افزار گرافیکی قوی ست که تا نسخه ی 8 آن در بازار ایران به راحتی یافت می شود.کار برد این نرم افزار در زمینه ی ترمیم و دستکاری عکس، بهبود کیفیت و وضوح تصویر، میکس عکس، دادن جلوه های ویژه به عکس و همچنین طراحی و کارهای گرافیکی دیگر است. برای ایجاد لینک های تصویری نیز می توان از این نرم افزار کمک گرفت. فیلتر ها و ابزار پیشرفته ی فتو شاپ تقریبا هر کار گرافیکی را ممکن می سازد.اما کار این نرم افزار به صورت برداری نیست و همین موضوع باعث می شود خطوط منحنی در صورت بزرگ کردن سایز، در پرینت ها دقیق در نیاید. در این نسخه جدید می توان امکاناتی از قبیل لایه های جدید، متون قابل ادیت در پد ها، پشتیبانی از پیکسل های مدور و خروجی swf را مشاهده کرد که برای خلق صفحات وب بسیار مناسب می باشد.
Adobe IIIustrator CS
برنامه جالبی ست که دارای یک سری کامل از بهبود دهنده های تصویری می باشد. امکان خلق Template ها، افکت های سه بعدی برای تغییر حالت، چرخش، تغییر نمای بافت ها، تعیین نوع پاراگراف ها و پشتیبانی از Open Type از ویژگی های این نسخه هست.به طور کلی برنامه ای مناسب برای تنظیمات نوری، فرم بندی اتوماتیک و امور چاپی می باشد.
ulead photo impact
برنامه ای گرافیکی ست که هم برای حرفه ای ها و هم افراد آماتور قابل استفاده است نمونه 8 آن نیز چهار چوب ورژن های قبلی را دارد.این برنامه با فیلتر ها وافکت های مناسب قابل رقابت با بسیاری از برنامه های گرافیکی می باشد. در نسخه ی 8 این برنامه تعیین سطح رنگ و میزان درجه رنگ به صورت خودکار در نظر گرفته شده است که کار را آسان تر می کند.از محاسن این نرم افزار داشتن ابزاری برای دستکاری جزئیات کار است.به طور مثال هنگام کار روی یک عکس، می توان بر کوچکترین جزئیات آن احاطه داشت(جدا کردن قسمتیی از عکس،تغییر رنگ پس زمینه و یا تفکیک رنگ ها).فیلتر های این برنامه نیز کاربری مفیدی در ایجاد جلوه های ویژه بر تصاویر دارند که می توان به جلوه هایی مثل ایجاد سطح شیشه ای، آتش، باران اشاره کرد.از دیگر نکات مثبت این برنامه ابزار انتخاب پیشرفته در این نرم افزار است.
Jasc Paint Shop Pro
برنامه ای گرافیکی برای خلق تصاویر زیبا و کار های مختلف بر روی عکس که در عین سادگی امکانات کاملی جهت کارهای گرافیکی در اختیار می گذارد.افکت ها و فیلتر های مناسب و جالب، ابزارهای متنوع و کارآ از مزایای این برنامه است.از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به وجود تصاویر زیبای پس زمینه و افکت های هنری اشاره کرد که برای دستکاری و بهبود تصاویر کاربردی مفید را ارائه می دهند. مشخصه دیگر برنامه رفع نواقص پرسپکتیوی ست که اشکالات ویرایشی را براحتی بر طرف می کند. تصحیح افکت ها، امکان کار بر روی لایه های مختلف به صورت مستقل، ترمیم و بازسازی تصاویر، امکان تغییر رنگ آسان و حذف راحت پس زمینه مثالهای دیگری برای معرفی این نرم افزار بشمار می آید.
Serif Draw Plus
یک برنامه ویرایشگر تصویر از خانواده نرم افزار های گرافیکی ست. طراحی روی قسمت های مختلف موضوع و امکان ویرایش های مناسب بر روی تصویر از امکانات این برنامه است.این برنامه یک قبول کنندهOLE ست یعنی می توانید فایل مورد نظر را از برنامه هایی که از OLE حمایت می کنند، وارد کنید. نرم افزار مذکور دارای ابزار ویرایش محدودی می باشد ولی تحت پوشش قرار دادن OLE در این برنامه بدین معناست که می توان از خصوصیات قدرتمند برنامه برای دست یابی به بهترین تصویر استفاده کرد.
Painter
برنامه گرافیکی جالب با محیطی زیبا و منحصر به فرد است.مجموعه ابزار های این نرم افزار شامل قلم موهای روغنی، آبرنگ ها، گچ پاستل و موزائیک ها و ابزار دیگری ست که جهت ایجاد تصاویر واقعی و مطلوب ارائه شده اند.پاینتر 7 به طور قابل ملاحضه ای تکنولوژی آبرنگ را بهبود بخشیده است.

 

غریبه

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 6, 2013
ارسالی‌ها
118
پسندها
56
امتیازها
28

اعتبار :

نرم افزار های نمایش عکس:

Adobe Photo Shop Album
برنامه ای ست برای سازماندهی و آلبوم سازی عکس ها که کار سازماندهی و به اشتراک گذاری تصاویر دیجیتال و ویدیئو کلیپ ها را انجام می دهد. آلبوم فتوشاپ امکان ذخیره سازی تمامی اعمال مدیریتی را فراهم می کند و سیستم برچسپ زنی، جستجوی تصاویر بر اساس تاریخ، بهره مندی از ایمیل ها و ارائه ی کار به دیگران و ابزار های ادیت مناسب در این برنامه به چشم می خورد. با استفاده از ویزارد creations در این برنامه می توان ویدیئو سی دی ، کارت تبریک، کارت های الکترونیکی، تقویم و گالری های زیبایی را خلق کرد. این برنامه همچنین دارای یک سیستم پشتیبانی گیری از فایل هاست که در صورت به هم ریختن کامپیوتر آلبوم های عکس را حفظ می کند.سایر سیستم هایی که آلبوم های فتتوشاپ را قبول می کنند عبارتند از تلفن های همراه، سیستم های palm و ویدئوی دیجیتالTivo
ACD See
برنامه ای جالب و مشهور با امکانات قوی جهت تماشای تصاویر با فرمت های مختلف و امکان تبدیل فرمت ها، آلبوم سازی وبرنامه های جانبی دیگر که تا نسخه ی 6 آن در بازار های ایران دیده می شود.اعمالی از قبیل سازماندهی، پرینت،ادیت، به اشتراک گذاری و آرشیو بندی در این نسخه دیده می شود. در این نسخه می توان تصاویر را روی سی دی یا DVD رایت کرد. امکانات دیگری مانند نمایش اسلاید گونه ی تصاویر، تغییر فرمت تصاویر، ساخت محافظ های صفحه نمایش، دسته بندی تصاویر بر اساس نوع آن و موارد دیگر از ویژگی های این نرم افزار و برنامه های جنبی آن می باشد.

Capture Express
برنامه ای ست که به کمک آن می توان عکس گرفت و در همان زمان عکس را از طریق ایمیل برای دیگران فرستاد. تغییرات مورد نظر بر روی عکس، عکس برداری از محدوده ی باز از امکانات این نرم افزار می باشد.
Imaje Viewer
برنامه ای برای پخش تصاویر که قادر است عکس ها را در حالت تمام صفحه پخش کند و از نماهای Thumbnail و اسلاید گونه نیز پشتیبانی می کند.از جمله مواردی که در این برنامه پشتیبانی می شود می توان از ابزار مدیریت چند پوشه ی مختلف، drop و drag کردن فایل ها، ابزار تبدیل فایل ها، نمایش تصویر panorama و موارد دیگرنام برد.اصلاح تصاویر نیز در این برنامه تا حدی امکان پذیر است توانایی های از قبیل تغییر رنگ و اندازه، چرخش، مات کردن و برش لبه ها در این نرم افزار به چشم می خورد.این برنامه با پلاگین ها نیز سازگار است که شامل فیلتر ها نیز می شود.
Irfan View
یک برنامه ی خوب برای مشاهده ی تصاویر و تبدیل آنها به فرمت های گوناگون می باشد. برخی از مشخصه های این برنامه عبارتند از: رابط چند زبانه، گزینه هایی برای مشاهده ی تمام صفحه، نمایش اسلاید گونه، گزینه هایی برای ایمیل و پخش سی دی صوتی، توانایی تغییر رنگ تصاویر، پشتیبانی از اسکن و وجود افکت هایی مثل فتو شاپ.
 
بالا پایین