Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فرمانده ناجا: نيروي انتظامي در برابر هرگونه قانون‌شكني مي‌ايستد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار داخلی
Konu Başlığı فرمانده ناجا: نيروي انتظامي در برابر هرگونه قانون‌شكني مي‌ايستد
نویسنده موضوع ♔ŠĦДĦДB♔
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ♔ŠĦДĦДB♔

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

فرمانده ناجا: نيروي انتظامي در برابر هرگونه قانون‌شكني مي‌ايستد




كرمان ـ‌ خبرنگار اطلاعات: فرمانده ناجا گفت: ساماندهي مناسب در حوزه اتباع بيگانه را دنبال و تلاش مي‌کنيم ظرفيت بيشتري را براي شناسايي و طرد اتباع بيگانه غيرمجاز به کار گيريم.

سردارحسين اشتري درحاشيه مراسم معارفه فرمانده انتظامي كرمان افزود: شناسايي و طرد اتباع بيگانه غير مجاز، وظيفه نيروي انتظامي و نهادهاي امنيتي است.

وي اضافه کرد: مساله اتباع بيگانه، موضوعي خاص است و در برخي شهرها ممنوعيت‌ها و محدوديت‌هايي براي اتباع بيگانه در نظر گرفته شده است.

وي وضع امنيتي استان کرمان را بسيار خوب توصيف کرد و گفت: اين امر با هماهنگي و همدلي بين مسئولان انتظامي، نظامي، امنيتي، اطلاعاتي و قضايي و همراهي مردم حاصل شده است.

‏‏*کاهش 5 درصدي جرايم

رئيس پليس كشور در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي كرمان هم اضافه كرد: وقوع جرائم در حوزه‌هاي مختلف کشور امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 5 درصد کاهش يافته است اما‏ در اين مدت شاهد افزايش 20 درصدي كشف مواد مخدر در كشور هستيم. ‏وي گفت: تلفات جاده‌اي امسال حدود 6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.او افزود: سياست‌هاي کلي و ماموريت‌هاي نيروي انتظامي در تمام کشور مشخص است و بايد با استفاده از طرفيت‌هاي موجود اين روند را تسريع کرد.

فرمانده ناجا گفت: امروز نيروي انتظامي و ساير نيروهاي نظامي، اطلاعاتي و قضايي با پيروي از رهبري و براساس همدلي و همزباني موجود در کشور با هوشياري و اشراف کامل اطلاعاتي بر دشمن کاري کرده‌اند که اشرار و گروه‌هاي ضد انقلاب، سودجو و قاچاقچي نتوانند آرامش مردم را به هم بزنند.

سردار اشتري افزود: امروز نيروي انتظامي افتخار دارد مقتدرانه در برابر هرگونه قانون شکني و هر حرکتي که موجب سلب آسايش مردم مي‌شود، مي‌ايستد.

وي اظهار داشت: ناجا افتخار اين را دارد که پناهگاه و امين مردم است و اين بزرگترين سرمايه براي اين نيرو است.

وي گفت: رويکرد نيروي انتظامي بر مبناي پيشگيري اجتماعي شکل گرفته است تا بتوانيم از جرائم و ناهنجاري‌ها به وسيله مردم پيشگيري کنيم و اين فرهنگ جامعه محوري و ارتباط با مردم و مسئولان براي نيروي انتظامي تبديل به يک سرمايه شده است که بايد روز به روز افزايش يابد.

فرمانده ناجا افزود: استان کرمان به دليل نزديکي با برخي کشورهايي که ثباتي در آنها نيست، در معرض تهديدات زيادي از جمله ترانزيت مواد مخدر از سمت جنوب شرق، تردد اتباع غيرمجاز و حضور اشرار است و با وجود همه اين تهديدات، اين استان از استان‌هاي امن کشور به شمار مي‌رود.

وي با اشاره به همدلي و همزباني بين مسئولان، مردم و دستگاه‌هاي مختلف در استان کرمان گفت: اين امر مطالبه رهبري نيز هست و همه بايد به اين سمت حرکت کنيم.

او به توديع سردار حسين چناريان فرمانده سابق انتظامي استان کرمان اشاره کرد و گفت: ايشان 35 سال خدمت صادقانه، خالصانه و بي منت را در هر جايگاهي بوده به نظام ارائه كرده است. در اين آيين سرهنگ رضا بني اسدي به عنوان فرمانده انتظامي استان کرمان معرفي شد.‏

* كرمان سرآمد در حوزه همدلي

عليرضا رزم حسيني استاندار کرمان هم دراين مراسم گفت: وسعت استان کرمان حداقل معادل 5 استان کشور است و موقعيت اين استان به گونه‌اي است که بخش عمده اتباع بيگانه و مواد مخدر از آن عبور مي‌کند.

وي افزود: نقش نيروي انتظامي و فرماندهي اين نيرو در استان کرمان بسيار با اهميت است.

استاندار كرمان اضافه کرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران فرماندهان انتظامي بسيار خوبي را در استان کرمان داشته‌ايم و سردار چناريان مدارج نظامي را در اين نيرو طي کرده‌اند.

وي گفت: سردار حسين چناريان توانست بيش از 35 سال در نيروي انتظامي فعاليت و در دوران مديريتي خود پاک دست و سالم فرماندهي کند که جاي تقدير دارد و در حوزه‌هاي مختلف موفقيت‌هاي خوبي را کسب کرده است.

استاندار کرمان گفت: شوراي تامين استان در حوزه همدلي و همزباني در کشور سرآمد است و در اين استان در حوزه امنيت و اقتصاد به دليل همدلي و همزباني موجود، موفقيت‌هاي خوبي حاصل شده است.

رويكرد نيروي انتظامي

رشت ـ‌ خبرنگار اطلاعات: فرمانده ناجا رويكرد پليس كشور را اقتدار همراه با مهرباني، رأفت و عدالت خواند.

سردار حسين اشتري در مراسم معارفه فرمانده جديد انتظامي گيلان در رشت افزود: امروز امنيتي كه كشور از آن برخوردار است؛ مرهون رهبري‌هاي مقام معظم رهبري و همدلي و همزباني همه مسئولان است.

وي اضافه كرد: نيروي انتظامي با متجاوزان به حقوق مردم و قانون‌شكنان با اقتدار برخورد مي‌كند و با مردم و كساني كه به نيروي انتظامي پناه مي‌آورند؛ رويكردي همراه با رأفت و عدالت دارد و اين فرايند تا رسيدن به نتيجه مطلوب ادامه دارد.

سردار اشتري اظهار داشت: يكي از تاكيدات هميشگي نيروي انتظامي، رعايت حقوق شهروندان است و اين موضوع در اولويت‌كاري اين نيرو قرار دارد و بايد در اجراي ماموريت‌ها به گونه‌اي عمل شود كه حقي از كسي ضايع نشود.

وي به فرماندهان نيروي انتظامي سفارش كرد كه بر مجموعه‌هاي خود نظارت مستمر و مداوم داشته باشند و بازديدها و اعمال نظارت‌ها به‌صورت جدي ادامه يابد.

وي با اشاره به هنجارشكني‌هايي كه عده‌اي از گردشگران در استان‌هايي همچون گيلان انجام مي‌دهند، گفت: سفر ميليون‌ها گردشگر به گيلان، مسئوليت نيروي انتظامي را در اين استان سنگين‌تر مي‌كند و همه بايد در استفاده از دريا و طبيعت، شئونات را رعايت كنند. او گفت: امروز با وحدت بر محور تأكيدات رهبري، شاهد رشد و شكوفايي ايران اسلامي هستيم. وي با قدرداني از زحمات سردار قائد رحمتي فرمانده پيشين نيروي انتظامي گيلان، اضافه كرد: نيروي انتظامي گيلان عملكرد موفقي داشته و در اين عملكرد، شاهد افزايش كشفيات وكاهش جرائم بوده‌ايم و اين موفقيت نشان مي‌دهد كه براي داشتن استاني آرام و با ثبات، همه مسئولان و مردم پاي كار هستند. در اين مراسم سردار محمدرضا ميرحيدري به عنوان فرمانده نيروي انتظامي گيلان معرفي و از زحمات فرمانده پيشين، قدرداني شد. فرمانده ناجا در حاشيه اين مراسم از كشف و شناسايي عاملان 90 درصد جرائم شبكه‌هاي سايبري كشور و برخورد با آنان خبرداد.
 
بالا پایین