Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تصاویر غیر رسمی از هیوندا الانترای جدید

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مباحث عمومی خودرو
Konu Başlığı تصاویر غیر رسمی از هیوندا الانترای جدید
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

تصاویر غیر رسمی از هیوندا الانترای جدید








دسته بندی : خودروسازان خارجی

همین دیروز تصاویری چند از هیوندای الانترا (هیوندای آوانته در کره) در حال گذر از خط تولید، به فضای مجازی راه یافت تا جهانیان شاهد طراحی فرگشتی این خودرو باشند.

همان‌طور که می‌بینید این تصاویر از آوانته گرفته‌شده‌اند اما دلیلی برای تفاوت‌های بسیار بین الانترا و آوانته نیست. قبلاً در تیزرهای رسمی و رندر های IAB متوجه جفت چراغ جلوی درخشان و جلوپنجره 6 ضلعی آن شده بودیم. به‌طورکلی نسل جدید خودرو با تغییرات بسیار نسبت نسل قبلی غریبه است و تنها تغییراتی جزئی به خود دیده. به پشت ماشین که قدم برمی‌داریم با چراغ‌های عقب افقی و اسپویلری یکپارچه با صندوق‌عقب مواجه می‌شویم که نوید عملکرد آئرودینامیکی خوب در کلاس خودش را می‌دهد.

با نگاهی به درون خودرو، نشانه‌هایی از هیوندای سوناتا و توسان ۲٬۰۱۶ مستقیم توی گوشمان می‌خورند. وقتش رسیده که الانترا بافرمان سه‌تکه چندکاره، صفحه ابزار تازه و پدال‌های آلومینیم نشان آشنا شود. به‌علاوه آن صفحه لمسی ۸ اینچی بزرگ هم که می‌بینید با بلوتوث دوست است. تا یادمان نرفته، زیاد به آن تزئینات نقره‌ای‌رنگ و کسالت‌آور روی داشبورد توجه نکنید.

الانترای جدید پیوندی مستحکم با دنیای فنّاوری خواهد داشت و مشتاقان قادرند او را با تجهیزاتی همچون تشخیص نقطه کور با هشداردهنده عقب و ترمز خودکار اضطراری به همراه تشخیص عابر پیاده سفارش دهند.

به‌احتمال‌زیاد نیروی الانترا از موتور ۱٫۶ لیتری T-GDi تأمین خواهد شد که توانایی ایجاد ۱۷۵ اسب شاداب و قوی را دارد. نیروی ایجادشده قلب خودرو توسط جعبه‌دنده دو کلاچِ هفت سرعته به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. امکان دارد مدل دیزلی از موتور ۱٫۷ لیتری دیزل با ۱۴۱ اسب و ۳۴۰ نیوتون-متر گشتاور بهره ببرد، همان موتوری که به سوناتا قدرت می‌بخشید. موتورهای دیگری هم به خط تولید اضافه خواهند شد اما تا آغاز نمایشگاه خودروی لوس‌آنجلس جزئیاتی از آن‌ها در اختیار نخواهیم داشت. بااینکه الانترا تا پیش از سه‌ماهه نخست ۲۰۱۶ رنگ بازار را نخواهد دید، اما در اتوشو با او بیشتر آشنا خواهیم شد.
منبع خبر : پدال





اخبار مرتبط


  • اولین طرح‌های غیر رسمی از مزدا 2 صندوقدار



همین دیروز تصاویری چند از هیوندای الانترا (هیوندای آوانته در کره) در حال گذر از خط تولید، به فضای مجازی راه یافت تا جهانیان شاهد طراحی فرگشتی این خودرو باشند.

همان‌طور که می‌بینید این تصاویر از آوانته گرفته‌شده‌اند اما دلیلی برای تفاوت‌های بسیار بین الانترا و آوانته نیست. قبلاً در تیزرهای رسمی و رندر های IAB متوجه جفت چراغ جلوی درخشان و جلوپنجره 6 ضلعی آن شده بودیم. به‌طورکلی نسل جدید خودرو با تغییرات بسیار نسبت نسل قبلی غریبه است و تنها تغییراتی جزئی به خود دیده. به پشت ماشین که قدم برمی‌داریم با چراغ‌های عقب افقی و اسپویلری یکپارچه با صندوق‌عقب مواجه می‌شویم که نوید عملکرد آئرودینامیکی خوب در کلاس خودش را می‌دهد.

با نگاهی به درون خودرو، نشانه‌هایی از هیوندای سوناتا و توسان ۲٬۰۱۶ مستقیم توی گوشمان می‌خورند. وقتش رسیده که الانترا بافرمان سه‌تکه چندکاره، صفحه ابزار تازه و پدال‌های آلومینیم نشان آشنا شود. به‌علاوه آن صفحه لمسی ۸ اینچی بزرگ هم که می‌بینید با بلوتوث دوست است. تا یادمان نرفته، زیاد به آن تزئینات نقره‌ای‌رنگ و کسالت‌آور روی داشبورد توجه نکنید.

الانترای جدید پیوندی مستحکم با دنیای فنّاوری خواهد داشت و مشتاقان قادرند او را با تجهیزاتی همچون تشخیص نقطه کور با هشداردهنده عقب و ترمز خودکار اضطراری به همراه تشخیص عابر پیاده سفارش دهند.

به‌احتمال‌زیاد نیروی الانترا از موتور ۱٫۶ لیتری T-GDi تأمین خواهد شد که توانایی ایجاد ۱۷۵ اسب شاداب و قوی را دارد. نیروی ایجادشده قلب خودرو توسط جعبه‌دنده دو کلاچِ هفت سرعته به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. امکان دارد مدل دیزلی از موتور ۱٫۷ لیتری دیزل با ۱۴۱ اسب و ۳۴۰ نیوتون-متر گشتاور بهره ببرد، همان موتوری که به سوناتا قدرت می‌بخشید. موتورهای دیگری هم به خط تولید اضافه خواهند شد اما تا آغاز نمایشگاه خودروی لوس‌آنجلس جزئیاتی از آن‌ها در اختیار نخواهیم داشت. بااینکه الانترا تا پیش از سه‌ماهه نخست ۲۰۱۶ رنگ بازار را نخواهد دید، اما در اتوشو با او بیشتر آشنا خواهیم شد.
 
بالا پایین