Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چرا باید از درب ضد سرقت استفاده کرد؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı چرا باید از درب ضد سرقت استفاده کرد؟
نویسنده موضوع zahra71
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zahra71

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

:khosh:متاسفانه، در جهان امروز، شکستن درب و ورود به داخل منازل به طور روزمره اتفاق می افتد. به همین دلیل باید بیشتر به حفظ امنیت خانه و عزیزانمان توجه کنیم. اگرچه این کار ممکن است مشکل به نظر برسد. یک راه حفظ امنیت، استفاده از درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت، دارای اجزا مختلفی نظیر قفل، چشمی، زنجیر و غیره است که نسبت به درب های معمولی از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است.
در اکثر مواقع، افرادی که با سرقت منازلشان مواجه می شوند، با خود می گویند که ای کاش بیشتر به امنیت توجه می کردند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم یک درب ضد سرقت تهیه کنید. به یاد داشته باشید، هنگامی که آلارم هشدار درب ضد سرقت به صدا در می آید بدین منظور است که یک نفر قصد باز کردن درب را با اعمال زور دارد. درب ضد سرقت 100% از سرقت جلوگیری نمی کند، اما شانس موفقیت سرقت را تقریبا تا 80 درصد کاهش می دهد.
به علاوه، برخی از درب های ضد سرقت به نزدیک ترین اداره پلیس متصل هستند. البته معمولا از این نوع سیستم ضد سرقت در شرکت ها و فروشگاه هایی چون عتیقه فروشی ها و طلا فروشی ها استفاده می شود.

استفاده از سیستم ها و درب ضد سرقت به عنوان امری برای جلوگیری از سرقت، صورت می گیرد. بسیاری از مردم این امر را نادیده می گیرند اما باید توجه داشت که حتی یک قسمت شیشه ای بدون محافظ در منزل می تواند، محیط مناسبی برای ورود سارق باشد. به شما توصیه می کنیم از درب های قدیمی برای منزل خود استفاده نکنید. به جای آنها با کمی هزینه بیشتر، درب ضد سرقت با کیفیت، تهیه کنید تا علاوه بر زیبایی امنیت منزل و محل کار شما را نیز تامین کند. علاوه بر این نکات درب ضد سرقت معمولا دارای خدمات پس از فروش بالایی نیز هستند. در واقع استفاده از درب ضد سرقت یک راه بسیار آسان برای حفظ امنیت است. با استفاده از درب ضد سرقت دیگر نگران محافظت از اموال خود حتی در صورت دور بودن از آنها، نخواهید بود.

منبع: درب ضد سرقت
 
بالا پایین