Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تناسب درب ضد سرقت با محیط

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı تناسب درب ضد سرقت با محیط
نویسنده موضوع zahra71
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zahra71

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

تناسب درب ضد سرقت با محیط
درب ضد سرقت در محیط ها با اقلیم های متفاوت، مختلف است. شرایط آب و هوایی و همچنین محل استفاده از درب ضد سرقت تعیین کننده نوع و کیفیت درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت مورد استفاده برای مناطق با شرایط آب و هوایی سرد و خشک با درب مورد نیاز برای شرایط اقلیمی گرمسیری کاملا متفاوت است. توجه به این نکته، عمر مفید درب ضد سرقت را افزایش می دهد. علاوه بر آب و هوا، مکان استفاده از درب ضد سرقت نیز در انتخاب میزان کیفیت درب تاثیرگذار است.
برخی از مکان ها مانند منازل نیاز به امنیت کمتری نسبت به شرکت ها، کارخانه ها و سایر مناطق دارند. به همین دلیل نیازی نیست که برای منازل, درب ضد سرقت با کیفیت خیلی بالا تهیه کنیم. البته مجهز کردن منازل با چنین درب هایی دارای محدودیت نیست اما انجام این کار لزومی ندارد. در مقابل درب ضد سرقت مورد استفاده برای کارخانه ها، شرکت ها،مغازه و ... باید دارای مقاومت دوچندان نسبت به منازل باشند.

برای افزایش کیفیت درب ضد سرقت ، اجزا داخلی آن را تقویت می کنند. علاوه بر اجزا داخلی، قفل آنها را نیز مقاوم تر می کنند، برای این محل ها غالبا از قفل های اثر انگشتی و یا کارتی استفاده می کنند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به این نکات توجه کنید تا علاوه بر ایجاد امنیت، عمر مفید درب ضد سرقت رانیز تقویت کنید.

منبع:درب ضد سرقت
 

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

[h=1]آیا می شود درب معمولی را به درب ضد سرقت تبدیل کرد[/h]
امنیت یک مسئله بسیار مهم برای تمام افراد است. درب ضد سرقت از جنس فولاد است که با یک لایه mdf, hdf و یا فایبر گلاس پوشیده شده اند. درب ضد سرقت به دلیل داشتن اجزای مختلف در برابر سرقت مقاومت بالایی دارند.
درب های معمولی در برابر سرقت استقامت بسیار پایینی دارند و به راحتی باز می شوند.اما می توان با اضافه کردن یکسری اجزا به این درب ها مقاومت آنها را در برابر باز شدن افزایش داد. البته نمی توان آنها را به یک درب ضد سرقت کامل تبدیل کرد اما می توان امنیت آنها را بالا برد.



یکی از نقاط ضعف بسیار مهم درب های معمولی، قفل های ضعیفی است که در این درب ها نصب شده است. قفل های معمولی به راحتی شکسته می شوند و هیچ امنیتی ندارند. بنابراین مهمترین عامل و اولین قدم برای افزایش مقاومت این درب ها در برابر سرقت جایگزین کردن قفل آن ها با یک قفل قوی و ضد سرقت است که به راحتی باز و شکسته نمی شوند. این قفل ها انواع مختلف دارند و دارای مقاوت های متفاوت هستند. قفل های کامپیوتری، کارتی، اثر انگشتی و هوشمند نمونه هایی از این قفل ها هستند.
با استفاده از پیچ لولا نیز می توان امنیت را بیشتر کرد. پیچ لولا زمان باز کردن قفل را افزایش می دهد. استفاده از ابزاری مثل زنجیر برای کنترل میزان باز شدن درب نیز می تواند یک گام کوچک اما تاثیر گذار برای افزایش امنیت باشد. علاوه بر این ها به کار بردن چشمی نیز می تواند بسیار موثر باشد. با استفاده از چشمی به راحتی می توانیم بدون باز کردن درب افراد بیرون را شناسایی کنیم.
بنابراین همانطور که دیدید با کمی هزینه می توانیم امنیت خانه خود را چندین برابر کنیم.

منبع: درب ضد سرقت
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sting

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

[h=1]برخی از استاندارد های جهانی درب ضد سرقت[/h]همه درب های ضد سرقت امنیت و دوام مورد نظر شما را ندارند. اگر یک درب ضد سرقت می خواهید که از شما در تمام شرایط محافظت کند، امنیت بالایی داشته باشد و سال های زیادی استحکام داشته باشد، باید به چند نکته توجه کنید.
شما یکبار و یا تنها دوبار در طول عمر خود تصمیم به خرید درب ضد سرقت خواهید گرفت. بنابراین، باید به خوبی تحقیق کنید.
هر درب فلزی، از فولاد واقعی ساخته نشده است! اگر می خواهید از واقعی بودن فولاد درب ضد سرقت مورد نظرتان مطمئن شوید، باید امنیت درب ضد سرقت توسط موسسات مستقل آزمایش و تایید شده باشد. بهتر است یک درب ضد سرقت را انتخاب کنید که نام تجاری آن دارای گواهینامه مقاومت به سرقت اتحادیه اروپا باشد. اگر برندی را انتخاب می کنید که گواهینامه اتحادیه اروپا را ندارد، برای حفظ امنیت خود خیلی مهم است که حداقل درب ضد سرقت دارای یک گواهینامه TSE باشد.

درب ضد سرقت که دارای گواهی "مقاومت در برابر سرقت" اتحادیه اروپا است به صورت: کلاس1، کلاس 2، کلاس 3، طبقه 4، طبقه 5، کلاس 6، طبقه بندی می شود. به این ترتیب، کلاس 1، ساده ترین درب از نظر باز شدن توسط سارق و کلاس 6 یکی از سخت ترین درب های ضد سرقت است. برای خرید درب ضد سرقت، باید این نوع گواهی نامه را از فروشنده درخواست کنید. فراموش نکنید، درب ضد سرقتی که این گواهینامه ها را ندارد از نظر امنیت قابل اطمینان نیست.
درب ضد سرقت خود را از شرکت های تولید کننده این محصول که برای یک مدت طولانی در این کسب و کار فعالیت دارند و دارای یک ساختار سازمانی هستند و یا از نمایندگی های مجاز آنها خریداری کنید. بهتر است شرکتی که از آن درب ضد سرقت می خرید خدمات پس از فروش عالی را ارائه دهد. دربهای فلزی ساخته شده توسط تولید کنندگان معمولی امیت شما را تهدید می کند.

منبع: درب ضد سرقت
 
بالا پایین