Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ساخت میز با استفاده از پالت چوبی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خانه داری
Konu Başlığı ساخت میز با استفاده از پالت چوبی
نویسنده موضوع zahra71
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zahra71

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

ساخت میز با استفاده از پالت چوبی
میزهای چوبی را می توان تقریبا در همه جا مورد استفاده قرار داد. برای ساخت میز چوبی می توان از پالت چوبی استفاده کرد. البته این مدل میز ها در مدل ها و طرح های مختلف وجود دارد. در این جا شما را با ساخت یک مدل از میزهای چوبی با استفاده از پالت چوبی آشنا می کنیم.
مواد لازم برای ساخت میز با استفاده از پالت چوبی:

  • 2 عدد پالت چوبی
  • 4 عدد چرخ کوچک برای زیر میز
  • 4 قطعه چوب مناسب برای پایه های میز
  • میخ
  • بست L شکل
  • چسب چوب
  • رنگ
در ابتدای کار ارتفاع میز مورد نظر را تعیین کنید. سپس ارتفاع چرخ ها و پالت چوبی را از آن کم کنید، در نهایت پایه ها را به اندازه ارتفاع باقی مانده ببرید. برای مثال اگر ارتفاع مورد نظر شما برای میز 50سانتی متر است، ارتفاع پالت ها 15 سانتی متر و ارتفاع چرخ ها 10 سانتی متر باشد آنگاه ارتفاع پایه های شما 25 سانتی متر خواهد بود. سپس پایه ها را بین دو پالت چوبی قرار داده و به پالت چوبی زیرین و بالایی وصل کنید این کار را با استفاده از میخ و چسب چوب انجام دهید. بعد از وصل کردن 4 چرخ کوچک به پالت چوبی زیرین توسط میخ و بست ها، برای زیبا تر شدن میز خود از رنگ استفاده کنید. با استفاده از قلمو و یا اسپری میز را به رنگ دلخواه خود در بیاورید. ما در شکل از رنگ خاکستری استفاده کرده ایم.
این نوع میز چوبی را می توانید در فضای بیرون مانند حیاط و یا محوطه باغ مورد استفاده قرار دهید. البته امکان استفاده از این نوع میز در محیط های بسته و داخل منزل نیز وجود دارد.

منبع: پالت چوبی
 
بالا پایین