Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شیوه های کاستن از هزینه های طراحی سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı شیوه های کاستن از هزینه های طراحی سایت
نویسنده موضوع raha9468
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan raha9468

raha9468

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 7, 2015
ارسالی‌ها
11
پسندها
4
امتیازها
0

اعتبار :

وقتی که کاربری یا مشتری درخواست طراحی سایت برای کسب و کارش دارد اولین کاری که انجام می‌دهد تعیین هزینه‌های لازم برای طراحی سایت است. در حقیقت برآورد هزینه‌های لازم از طریق طراح یکی از بخش‌های مرحله‌های طراحی سایت می‌باشد. در این نوشته درصدد آن هستیم تا شیوه‌هایی را با هم مرور کنیم که می‌توان با آن‌ها هزینه‌های رایج طراحی سایت را به بهینه تریرین حالت پایین آورد.






اول: پیش بینی هزینه طراحی سایت به وسیله طراحان سایت


کسانی که در زمینه طراح سایت فعالیت می‌کنند بهتر قادر هستند در باره پیش بینی هزینه به کاربر یاری برسانند. پیش از آنکه پروژه را به مرحله پیاده سازی برسد بایست در باره هزینه‌های محتمل آن پیش بینی‌هایی صورت گیرد. همینطور پیش از مشاوره شما بایست با گروه‌تان در یک موازات و یک جهت پیش بروید و تعریف دقیقی از کالای نهاییتان در دست داشته باشید و در مورد هدف‌های حتمی خودتان تصمیم مناسبی اتخاد کنید بعد افراردی که در این عرصه قادر هستند شما را کمک کنند را پیدا کنید و هدفهای خودتان را با آن‌ها در میان بگذارید. با پیدا کردن این اشخاص متخصص و معلوم کردن هزینه طراحی سایت و همینطور قبول کردن نهایی اجرای پروژه بوسیله همه گروه آن‌ها و اینکه یک تعریف دقیق از توسعه سایت عرضه شده هزینه‌های طراحی سایت را برای شما به حد قابل توجه‌ای پایین خواهد آورد.





دوم: برنامه ریزی به منظور تحقق هدف‌‌هایتان


شخصی را برای ارتباط مستمر و دایمی با توسعه دهنده و طراح سایت معرفی کنید و در همه روند طراحی سایت هر چند یک بار که احتیاج به تماس با توسعه دهنده باشد از وی بهره بگیرید. هر چقدر تعداد جلسه‌ها با طراح و تیم طراحی سایت زیاد‌تر باشد هزینه نیز بیشتر به گروه تحمیل خواهد شد. بنابراین برای گذاشتن جلسه با آن‌ها بایست برنامه ریزی‌های دقیقی صورت بدهید. همینطور در باره پروژه‌های ساده و پروژه‌هایی که بودجه کمی را دارند بایست تعداد جلسه‌های را تا می‌توانید کمتر کنید.











سوم: ارزیابی سایت مورد علاقه و معین نمودن هدف‌ها و جهت‌های مدنظرتان از طراحی سایت


در باره سایتی که قصد دارید بالا بیاورید یا یک سایت را از ابتدا طراحی نمایید بایست هدف و جهت‌های خودتان را معین نمایید تا در مرحله طراحی سایت هزینه‌های شما به صورت قابل توجهی پایین بیاید. در صورتی که برنامه و جهتی به منظور طراحی سایت نداشته باشید و از هدفهای طراحی سایتتان مطلع نباشید مسلما هزینه‌های بیشتری را متحمل خواهید شد.





چهارم: کامل کردن محتوای سایت با به کارگیری مطالب سودمند


محتوایی را که قصد دارید در سایتتان منتشر کنید را تهیه نمایید و از طراحی سایت با محتوای اندک یا ناقص خودداری نمایید. به جای طراحی یک سایت بزرگ با محتوای ناقص و تعریف نشده مناسب‌تر است از یک سایت یک صفحه‌ای که به درستی تعریف شده کارتان را آغاز کنید و رفته رفته طراحی سایتتان را توسعه بدهید. به این خاطر که بدون محتوای اثرگذار طراحی سایت کاری بیهوده خواهد بود و فقط هزینه‌ای اضافی برایتان به بار خواهد آورد.





پنجم: سازماندهی مطالب سایت


مناسب است محتواهای موجود در طراحی سایت را با بهره گرفتن از توابع موجود در سایت و بر مبنای بهینه سازی سایت و همینطور واژه‌های کلیدی مرتبط ساماندهی نمایید. همه چیز را در مورد سایت و کاری که در سایت انجام خواهید داد را در بخش‌های ویژه خودشان بیفزایید برای نمونه بخش در باره ما را در سایتتان پر و پیمان و اصولیتر پر کنید در تماس با ما توجه کنید نشانی و شماره‌های تماس را به صورت درست و دقیق بنویسید. اگر محتواهای سایت در اول کار به خوبی ساماندهی نگردند در آینده‌ای نزدیک برای شما هزینه‌هایی را تحمیل خواهند کرد از همین اول کار از این هزینه‌های مازاد خودداری کنید.





ششم: نوع ارتباط خودتان را با کاربر معلوم کنید


با معلوم کردن حیطه ارتباط خودتان با کاربران هم شما و هم تیم طراحی سایت شما فهم شفافی از پروژه می‌یابند. طراحی سایت دینامیک چند صفحه‌ای با طراحی سایت استاتیک چند صفحه‌ای یا طراحی سایت فروشگاهی دربردارنده هزینه‌های گوناگونی هستند. هرچقدر طراحی سایت احتیاج به برنامه نویسی پیشرفته داشته باشد برای شما هم هزینه‌ها بالا خواهد رفت اما معلوم کردن نحوه درست و اصولی ارتباط خودتان با کاربران شما در همین اول کار هم طراحی سایت خوبی را در اختیازر خواهید داشت و هم جلوی هزینه‌های اضافی و زاید را خواهید گرفت و بهترین تصمیم را برای طراحی سایتتان انتخاب خواهید نمود.
 
بالا پایین