Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

زایمان یک زن در پمپ بنزین به کمک مردی بی خانمان!

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس های جالب و دیدنی
Konu Başlığı زایمان یک زن در پمپ بنزین به کمک مردی بی خانمان!
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]زایمان یک زن در پمپ بنزین به کمک مردی بی خانمان![/h] مجموعه : مطالب خواندنی و جالب

زایمان زود هنگام یک خانم در پمپ بنزین به کمک مردی بی خانمان شبیه حضرت مسیح…..!
به گزارش ایران ناز گفته می شود که مردی بی خانمان ناشناس که بسیار شبیه حضرت عیسی مسیح بوده است زندگی یک نوزاد تازه متولد شده را نجات داد.


کیتون موریس خانم بارداری است که در یک پمپ بنزین دچار درد زایمان زودرس شد و مجبور شد در اتاقک پمپ بنزین کنار جاده وضع حمل کند. اما زمانیکه نوزاد به دنیا آمد بند ناف دور گردن او پیچیده شده بود و نفس نمیکشید. در این هنگام یک مرد بی خانمان به کمک آنها آمده و جان نوزاد را نجات داد و فردای آن روز ناپدید شد.


به گفته شاهدان وقتی نوزاد به دنیا آمد مادر او فریاد زد: دخترم کبود شده است …. او نفس نمیکشد. در همین لحظه شوهر او با اورژانس تماس گرفت و تقاضای کمک کرد. ناگهان سر و کله مردی ژولیده که به نظر میرسید بی خانمان باشد پیدا شد او به آرامی همه را کنار زد و بالای سر زن رسید.



بند ناف را از دور گردن نوزاد باز کرد و به آرامی آنقدر پشت او را مالش داد تا بچه شروع به نفس کشیدن کرد. مامورین امداد میگویند درست ترین کار همین کار بوده است و او به بهترین وجه به این نوزاد کمک کرده است .‌آنها احتمال دادند که این مرد سابقا یک پزشک بوده است.
مسئول پمپ بنزین برای آن شب به این مرد جای خواب و خوراک داد اما این مرد که هیچکس نمیداند کیست فردای آن روز آنجا را ترک کرد و هیچ کس نمیداند این مرد آرام و با وقار با آن وضع آشفته از کجا رسید ، چگونه اطلاعات پزشکی خوبی داشت و به کجا رفت. همه شاهدان میگویند این مرد با موها و ریش های بلند و صورت آرام کاملا شبیه حضرت عیسی مسیح بوده است.
 
بالا پایین