Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گرانترین دسرهای دنیا

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دسر و مربا
Konu Başlığı گرانترین دسرهای دنیا
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

بعد از صرف یک وعده غذای کامل قطعا سرو دسر برای اکثر افراد بسیار دلچسب بوده، چه بسا بدانیم که برای سلامتی مان ضرر دارد یا نه. دسرها انواع گسترده ای دارند؛ از شکلات و میوه و بستنی و کیک و پودینگ گرفته تا انواع نوشیدنی و ژله و ترکیبات آن ها. نوع مصرف دسر در مناطق گوناگون بسته به آب و هوا و ضایقه مردم متفاوت است. سرآشپزهایی در سراسر دنیا وجود دارند که به شما تضمین یک طعم به یاد ماندنی را می دهند. تزئینات با پلاتین یا الماس یا طلای خوراکی قطعا احساس خاصی به شما می دهد. در زیر لیست گرانترین دسرهای دنیا در سال 2013 آورده شده.
10. Macaroons Haute CouturePrice: $7,414
این دسر محبوب ترین پاف سفیده تخم مرغ و شکرکه روی شیرینی و کیک می گذارند که میانش کره و خامه است. سرآشپز فرانسوی معروفPierre Herme مهارت زیادی در پخت این نوع دسر دارد و توانسته با مهارت خود این دسر را جز دهمین دسرهای گران دنیا در سال 2013 قرار دهد.
9. Fortress Stilt Fisherman IndulgencePrice: $14,500
رستوران Wine3 در هتل قلعه ای در سری لانکا یک دسر به کاستای ایتالیایی سرو می کند که شامل نوشیدنی، طلای خوراکی، کرم ایرلندی، انبه و انار است. در تزئئن آن نیز چوب های شکلاتی و زمرد کبود به کار رفته است.
8. Frozen Haute ChocolatePrice: $25,000
رستوران Serendipity 3 در نیویورک این دسر جالب را درست می کند. استفاده از 28 نوع کاکائو وارداتی، 5 گرم طلا خوراکی، تراشه ترافل، شکلات سفید همراه قاشق طلایی با الماس های رنگی قیمت این دسر را جز هشتمین دسرهای گران دنیا قرار داده.
7. CannoliPrice: $26,000
دسر لوله ای ایتالیایی را می توانید حتی در خانه طبق دستور درست کنید. در حالی که اگر این دسر توسط سرآشپز Carey Lennaccaro با پنیر ریکوتا، شکلات، و لیمو شیرین تهیه شود طعم فوق العاده ای خواهد داشت. کل دسر را می توان در ورق طلای خوراکی پیچیده و سرو کنند.
6. Chocolate PuddingPrice: $34,000
این پودینگ شکلات در سال 2011 گرانترین دسر جهان شناخته شد. سرآشپز Marc Gulbert در هتل محلی Lindeth Howe در انگلیس برای اولین بار آن را درست کرد. این دسر از ترکیب لایه های شکلات تیره با بیسکوییت، ژله و پوشش لعاب طلای خوراکی تهیه می شود که اگر بخواهید آن را امتحان کنید باید از دو هفته قبل سفارش دهید.
5. Three Twins Ice-cream from KilimanjaroPrice: $60,000
این بسنتی نه تنها گران ترین بستنی جهان بوده از طرفی برای ماجراجویان نیز جذاب می باشد چرا که یخ آن از یخچال های طبیعی کلیمانجارو در تانزانیا تهیه می شود. لازم به یادآوری است که یخچال های طبیعی کلیمانجارو ظرف 15 تا 15 سال آینده ناپدید می شوند.
4. Platinum CakePrice: $130,000
چهارمین دسر گران جهان به دو منظور ایجاد شده، برای ترویج جواهرات پلاتینی و به افتخار زنان زیبای ژاپنی. این کیک چند لایه را سرآشپز ژاپنیNobeuelkara درست کرده و با خامه های سفید و ساده و زنجیرهای پلاتینی و تکه های خوراکی پلاتینی تزئین نموده.
3. Strawberries ArnaudPrice: $1.4 million
این دسر با خامه و توت فرنگی قیمیتی حدود 1.4 میلیون دلار دارد. رستوران Arnaud در کوارت فرانسه و نیواورلئان امریکا آن را سرو می کند. ظرف این دسر مخصوص از الماس ارغوانی، صورتی یا طلای 18 عیار است.
2. Diamond Christmas CakePrice: $1.7 million
در سال 2005 یک شیرینی پزی در توکیو یک کیک دو لایه شش ضلعی که با 223 قطعه الماس غیر خوراکی تزیین شده تهیه کرد. شش ماه طراحی روی کیک زمان برد و در روز کریستمس در نمایشگاه الماس 1.7 میلیون دلار به حراج گذاشته شد.
1. Valentine Diamond CakePrice: $5 million
کیک شکلاتی الماس ولنتاین به شکل قاره افریقا درست شده و 2000 الماس در تهیه آن به کار رفته. قیمت 5 میلیونی دلاری، آن را گرانترین دسر سال 2013 کرده است.
 
بالا پایین