Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بازاریابی ایمیلی در طراحی سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı بازاریابی ایمیلی در طراحی سایت
نویسنده موضوع amirreza.wd
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan amirreza.wd

amirreza.wd

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 17, 2016
ارسالی‌ها
31
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

بازاریابی ایمیلی در طراحی سایت: گام های مهمی برای موفقیت وجود دارند که بعد از طراحی وب سایت باید یک به یک پیموده شوند.تبدیل بازدیدکنندگان به کاربران همیشگی یکی از قدم هایی است که باید برداشته شود و کمک گرفتن از بازاریابی ایمیلی می تواند یکی از راه های موثر در آن باشد.اگر شما نتوانید با استفاده از بازاریابی اینترنتی و سایر اقدامات جذب کاربر مناسب داشته باشید، به پیشرفت مورد نظر خود دست پیدا نخواهید کرد.

قوانین جذب مشتری با بازاریابی ایمیلی
اگر به گسترش کسب و کار خود فکر می کنید، یک بازاریابی ایمیلی موثر می تواند تاثیر شگرفی بر روی آن داشته باشد.حال برای این کار می بایست نکات مهمی در نظر گرفته شود تا بتوان از نتایج مربوطه در توسعه کسب و کار استفاده نمود.
بازاریابی ایمیلی از روش های کارآمد و نوین
بازاریابی اینترنتی است که اگر قوانین مربوط به آن رعایت نشود، می تواند شما را در بلک لیست ایمیل مشتریان قرار داده و آن ها را از شما دور کند!

داشتن استراتژی
اولین نکته حائز اهمیت داشتن یک استراتژی قوی برای ایمیل ها است.اگرچه این استراتژی بازاریابی ایمیلی بستگی به اهداف کاری شخص دارد،اما به عنوان مثال و نمونه می توانید در ایمیل های خود یک مفهوم آموزشی را به مخاطب خود انتقال دهید تا به این روش مخاطب به ایمیل های شما علاقه شده و برای رفع سایر نیازهای اطلاعاتی خود در زمینه مطرح شده به کندوکاش در وب سایت شما بپردازد.
در این روش شما باعث می شوید تا مخاطب به صورت ناخودآگاه به حرفه ای بودن شما در آن زمینه خاص ایمان پیدا کند، پس نوشتن محتوای خوب و غیرتکراری را نباید فراموش کنید.

اثر منفی تبلیغات در بازاریابی ایمیلی
اگر تاکنون اقدام به ارسال ایمیلی مشخص به تعداد زیادی از افراد و به صورت تبلیغات توخالی می کرده اید، بهتر است تا هرچه زودتر از این کار برای نگرفتن نتیجه عکس از بازاریابی ایمیلی دست بکشید و بهتر است که از تبلیغات در این زمینه به شدت خودداری کنید.
اگر شما برای ارسال ایمیل به مخاطبان از هاست خود استفاده می کنید، قرار گرفتن در بلک لیست امری محتمل است در بلک لیست و اگر از هاست دیگری استفاده کنید میزان بازخورد آن کم است و در صورت قراردادن لینک سایت خود در آن ایمیل همان جریمه برای شما منظور می شود.

قرار دادن باکس دریافت ایمیل کاربران
ممکن است برخی از کاربران فقط برای یک بار و از روی تصادف و یا در نتیجه سئو موفق شما و از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شوند، حال این هنر شما است تا بتوانید بازدیدکنندگان را به کاربران همیشگی تبدیل کنید و بازاریابی ایمیلی خود را گسترش دهید.
کسانی که با هر هدفی و برای انجام هرکاری به سایت شما مراجعه می کنند یا به بخش مقالات آموزشی سایت مراجعه می کنند گزینه خوبی برای بازاریابی ایمیلی و دریافت ایمیل ها هستند، پس در طراحی سایت شرکتی خود اقدام به قرار دادن بخش ثبت نام خبرنامه آموزشی کنید.

هماهنگی با شبکه های اجتماعی در بازاریابی ایمیلی
سینک بودن حساب های کاربریتان در شبکه های اجتماعی با ایمیل هایی که برای کاربران ارسال می کنید، تاثیر بازاریابی ایمیلی مورد نظر شما را به میزان زیادی افزایش می دهد، پس محتوای آموزشی مربوطه را در شبکه های اجتماعی نیز قرار دهید.

طراحی ریسپانسیو تم ایمیل
میزان زیاد و روز افزون کاربران گوشی های هوشمند که از همین طریق در اینترنت به مرور می پردازند بر کسی پوشیده نیست،پس با توجه به اینکه کاربران اینترنت در ایران تقریبا 50 درصد از طریق موبایل صفحات وب موجود در اینترنت را مرور می کنند بهتر است ایمیل ارسالی را برای نمایش صحیح در موبایل بررسی کنید، چون به احتمال زیاد قرار دادن لینک صفحه اصلی وب سایت در تمامی ایمیل ها از استراتژی های بازاریابی ایمیلی شما خواهد بود و اینجاست که اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو نمایان می شود.

امکان لغو عضویت
با قرار دادن امکان لغو عضویت برای دریافت خبرنامه، از راه رفتن بر روی اعصاب آن ها خودداری کنید و بازاریابی ایمیلی خود تبدیل را به تجربه ای بد برای کاربران نکنید، چون استراتژی شما باید متمایل کردن قلبی کاربران به استفاده از خدمات یا خرید کالاهای شما باشد، نه قرار داشتن در جلوی چشم آن ها در همه جا

سایر موارد
با فاصله زمانی مشخص مثلا یک هفته یا چند روزه یکبار اما به طور منظم اقدام به ارسال ایمیل کنید
برای انتخاب عنوان ایمیل وسواس به خرج دهید، چون عنوان ایمیل باید در عین جالب و جذاب بودن با مطلب ارائه شده مرتبط باشد، وگرنه تاثیر بدی بر روی بازاریابی ایمیلی شما خواهد گذاشت.
 
بالا پایین