Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انتقاد تند سرمربی لاتزیو از هواداران تیمش

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı انتقاد تند سرمربی لاتزیو از هواداران تیمش
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

سرمربی لاتزیو بعد از شکست برابر ناپولی در هفته بیست و چهارم رقابت های سری a به شدت از هواداران تیمش به خاطر توهین به بازیکن ناپولی انتقاد کرد.
و به نقل از رویترز، در دیدار ناپولی برابر لاتزیو در هفته بیست و چهارم رقابت های سری a که با پیروزی دو بر صفر ناپولی به پایان رسید یک اتفاق تلخ رخ داد و هواداران لاتزیو شعارهای نژاد پرستانه ای را علیه کولیبالی مدافع سیاه پوست ناپولی سر دادند که همین باعث شد تا داور بازی را چند دقیقه متوقف کند.
استفانو پیولی، سرمربی لاتزیو در نشست خبری بعد از بازی به شدت از هواداران تیمش انتقاد کرد و گفت: اصلا چنین چیزی را نمی توان قبول کرد. چطور می توان تصور کرد که هواداران در حالی که خود بازیکن سیاه پوست دارند علیه بازیکنان سیاه پوست دیگر تیم ها شعارهای نژاد پرستانه سر دهند؟
او ادامه داد: متوقف کردن این بازی ثابت کرد که این موضوع چقدر مهم است و باید از فوتبال ایتالیا برچیده شود. نباید دیگر شاهد شعارهای نژاد پرستانه در فوتبال ایتالیا باشیم. مردم باید به همدیگر احترام گذارند و ارزش ها را رعایت کنند. نباید هیچ وقت ارزشهای انسانی را فراموش کنیم.
سرمربی لاتزیو در ادامه گفت: هیچ دلیلی برای توجیه کردن شعارهای نژاد پرستانه وجود ندارد. بدون شک تنها تعداد اندکی از هواداران لاتزیو چنین رفتار زشتی را از خود نشان دادند و همه ورزشگاه این کار را انجام نداد. برایم بسیار سخت است که این موضوع را بفهمم که چرا این تعداد اندک با وجود آن که خود بازیکن سیاه پوست دارند چنین رفتارهایی را انجام می دهند.
لاتزیو در فصل جاری رقابت های سری a عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و با 32 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی جای دارد و احتمال اخراج سرمربی این تیم زیاد است.
 
بالا پایین