Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

روش های افزایش آمار بازدید در طراحی سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı روش های افزایش آمار بازدید در طراحی سایت
نویسنده موضوع amirreza.wd
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan minikar

amirreza.wd

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 17, 2016
ارسالی‌ها
31
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

به طور حتم هر شخص دوست دارد که بعد از تقبل هزینه های بالا و صرف زمان برای طراحی سایت، بازده مناسبی از آن داشته باشد و این مهم هرگز بدون حضور کاربران در وب سایت و افزایش آمار بازدید مقدر نخواهد شد.
بازده وب سایت نسبت مستقیمی با افزایش آمار بازدید آن دارد و هرچقدر در جذب مخاطب موفق تر عمل کنید، طراحی سایت شما سوددهی بیشتری دربر خواهد داشت.
چگونه افزایش آمار بازدید به ما کمک می کند؟
طبق آخرین تحقیقات، رتبه اول نتایج جستجوی موتورهای جستجو مخصوصا گوگل، حدود 33 درصد کل بازدید را به خود اختصاص می دهد.با دانستن این مطلب به طور حتم به این مطلب که
چگونه سئو سایت را افزایش دهیم علاقمند شده اید، چون بدون معرفی وب سایت به موتورهای جستجو به جز رها کردن وب سایت خود میان میلیون ها صفحه موجود کار دیگری نکرده ای.علاوه بر اینکه آدرس وب سایت شما را کسی در ابتدا نمی شناسد، درصد بالایی از کاربران برای یافتن کالا و یا سرویس مورد نظر خود از موتورهای جستجو کمک می گیرند.راه های بسیار گوناگونی برای افزایش آمار بازدید وجود دارند که بیشتر آن ها مکمل یکدیگرند.

زمان، عامل موفقیت شما در افزایش آمار بازدید
فراموش نکنید که هیچ وب سایتی تاکنون طی زمانی کوتاه نتوانسته به موفقیت مورد نظرش دست پیدا کند.افزایش آمار بازدید که کلید اصلی در پیروزی شما است، با گذر زمان و تلاش پیوسته رخ می دهد، از این رو بسیاری از افرادی که صبر و حوصله کافی نداشته و یا از زمان بر بودن این فرآیند بی خبرند، دست از تلاش می کشند و وب سایت خود را رها می کنند.اگر نتیجه دلخواهد خود را در زمانی کوتاه کسب نکردید، مطمئن باشید که موقتی است و برای دیدن نتیجه باید چند ماهی صبر کنید.

ویژه و منحصربفرد باشید
آمار وبسایت های موجود در دنیای اینترنت روز به روز در حال افزایش است که هرکدام مطالب مختلفی ارائه می کنند.حال در این بازار شلوغ شما باید چیز جدیدی برای ارائه داشته باشید تا بتوانید از میان انبوه وب سایت های موجود، مخاطبان را به سوی خود جذب کرده و افزایش آمار بازدید مناسبی داشته باشید. اگر هدف دارید تا در زمینه سایت های اینترنتی موفق شوید باید یک سرویس، مطلب و یا… تا حد ممکن جدید و یا کم نظیر ارائه کرده و از تکنولوژی های جدید در طراحی وب سایت استفاده کنید. پس اگر چیزی برای ارائه ندارید هر چه سریعتا از فکر بالا بردن آمارتان بیرون بیایید!

ویژه بودن خوب است، اما نه به هر قیمتی
اگرچه برای افزایش آمار بازدید باید به ارائه مطالب و ویژگی های ویژه اهمیت زیادی بدهید، اما نکته مهم در اینجا این است که طراحی سایت شما باید با محتوای آن هم خوانی کامل داشته باشد.به طور مثال یک کلینیک دندان پزشکی برای افزایش آمار بازدید وب سایت خود نباید یک خبر در مورد آیفون7 منتشر کند، حتی اگر مطمئن است این خبر بالای 3000 کلیک می خورد! چون این تعداد بازدید پایدار نیست و کاربران کلیک کرده هرگز به وب سایت شما باز نخواهند گشت.
پس برای افزایش آمار بازدید از چهارچوب کاری خود خارج نشوید.

کپی کردن مطلب = خداحافظی با افزایش آمار بازدید
از کپی کردن مطالب سایر وب سایت ها برای افزایش آمار بازدید به طور جد پرهیز کنید، چون علاوه بر اینکه کاربران زیرک متوجه این کار می شوند، خزنده های موتورهای جستجو نیز انتقام سختی از شما خواهند گرفت، چون به شدت نسبت به این مسئله حساس هستند.
اگر از آنسوی قضیه نگاه کنید، ممکن است کپی شدن مطالب شما توسط دیگران از نظرتان آزار دهنده بیاید، اما باید بدانید که تاریخ انتشار مطلب، کلید پیروزی شما است.

در وب سایت های مهم لینکی از خود به جای بگذارید
زمانی که در یک وب سایت بسیار پربازدید و در میانه مطالب آن رد پایی از خود برجای بگذارید، علاوه بر اینکه سئو وب سایت خود را انجام داده اید، کاربران آن وب سایت با کلیک بر روی لینک مربوطه با وب سایت شما نیز آشنا می شوند و این گونه افزایش آمار بازدید شما رخ می دهد.از این به بعد این هنر شما است چگونه در طراحی وب سایت بازدید کنندگان را به کاربران همیشگی تبدیل کنید.
برای این کار باید قدرت برقراری ارتباط خوبی داشته باشید تا وب سایت های معروف را به قرار دادن لینک خود متقاعد کنید!
به عنوان نمونه یکی از سایت هایی که وبمستران تلاش زیادی برای ثبت سایتشان می کنند، در دایرکتوری بزرگ و جهانی dmoz.org است. به هر قیممتی لینکی از خود در وب سایت های برتر به جای بگذارید و بعد از آن شاهد رشد چشمگیر خود باشید.
 

minikar

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 28, 2016
ارسالی‌ها
81
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

شاید همیشه فکر به این میکردین که واقعا جایی هست غیر از سایت های کلیکی (که کارشون فقط کلیک کردن) جایی رو پیدا کنین که افراد در اختیار شما باشن
یعنی هر کاری رو که شما خواستین براتون در کمتر از 2 روز انجام بدن
مثل چی؟
فالوور تلگرام
فالوور اینستاگرام
SMSفرستادن
افزایش زیر مجموعه هاتون در سایت های کلیکی و ..... (که اگه زیر مجموعه بیشتری داشته باشین بیشتر بهتون پول میدن)
پست در وبلاگ یا وبسایتتون
معرفی شما و محصولات در فروم ها
معرفی شما و محصولات در فیسبوک
معرفی شما و محصولات در توییتر
معرفی شما و محصولات در گوگل گلاس
افزایش بازدید از سایتتون
افزایش ورودی از گوگل
در صفحه اول اومدن وبسایتتون در گوگل یا هر جستجو گری که شما بخواین
فروم دارین ؟ عضوهاتون کمه؟ از مینی کاریا بخواین بیان تو فرومتون عضو شن
پست های فرومتون کمه؟ از مینی کاریا بخواین بیان تو فرومتون پست بزارن
فروشنده هستین؟ خریدار میخواین ؟ شاید تو خود USER های مینی کار کسی علاقه داشته باشه محصول شما رو بخره.... از روسری و مانتو گرفته تا ..............
برای شروع کار

وارد سایت www.minikar.com میشین عضو میشید

ما برای شما پنلی گذاشتم که شما خودتون هر مینی کاری که دوست دارین طبق جدول تعریف کنین
تعداد افراد برای انجام کارتون رو وارد میکنین حداقل 20 نفر

مبلغی که بابت اون کار میخواین به هر نفر بپردازین رو وارد میکنین حداقل 100 تومان

کارمزد ایجاد هر کار 10.000 تومان

آدرس سایت مینی کار:
http://www.minikar.com
در ویدیو زیر توضیحات برای راهنمایی کامل کارفرمایان است که از این ویدیو نیز می توانید در متن خود استفاده کنید.
http://www.aparat.com/v/VGFWj
 
بالا پایین