Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه ارزیابی طراحی سایت را انجام دهیم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı چگونه ارزیابی طراحی سایت را انجام دهیم؟
نویسنده موضوع amirreza.wd
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan amirreza.wd

amirreza.wd

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 17, 2016
ارسالی‌ها
31
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

چگونگی ارزیابی طراحی سایت: اگرچه ممکن است در انجام پروژه های شرکتی و در مواقع ضروری، طراحی سایت در مدتی کوتاه با حفظ کیفیت صورت بگیرد، اما در نظر بگیرید که آنالیز و ارزیابی طراحی سایت زمان بیشتری طلب می کند. از جمله مواردی که در انجام این کار ملاک محسوب شده و امتیاز دهی به پروژه بر اساس آن ها انجام شده صورت می گیرد،ترافیک کاربران و نظرات تبادل شده بین آن ها و شما، نظرات برنامه نویس مورد اطمینان شما و… هستند که همانطور که مشخص است مورد اول در ارزیابی طراحی سایت خواه ناخواه فرآیندی زمانبر است.

ارزیابی طراحی سایت پیش از تحویل کار به مشتری
ارزیابی طراحی سایت صحیح یکی از چند عامل مهم در ایجاد رضایت شما و مشتری در هنگام تحویل پروژه بوده و یکی از با اهمیت ترین مراحل کار
برنامه نویسی تحت وب به شمار می آید، از آنجائیکه می بایست حاصل عملکرد برنامه نویس و طراح گرافیک سایت بررسی و نتیجه حاصل با در نظر گرفتن طرح اولیه پیشنهادی مشتری ارزیابی شود.

راه کار ابتدایی در ارزیابی طراحی سایت
بهتر است پیش از تحویل پروژه و برای ارزیابی طراحی سایت، درک درستی از بخش ها و امکانات وب سایت داشته باشید. در صورتی که خود دانش برنامه نویسی دارید می توانید به تحلیل پروژه پرداخته و سعی کنید درک درستی از امکانات و نحوه اجرای آنها داشته باشید. در صورت نیاز بخشهایی که با هم مرتبط هستند را روی کاغذ یادداشت کنید تا در صورت فراموشی برای بازبینی به یادداشت خود مراجعه کنید.

ارزیابی طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی
اگر برای شرکت در جلسه های متعدد توجیهی زمان ندارید، و یا آن را اتلاف وقت میدانید، می توانید بعد از تحویل پروژه با پشتیبانی شرکت طراحی سایت تماس گرفته تا درک درستی از کار بدست آورید.نگران نباشید، خدمات پس از فروش بخش مهمی از پروژه های شرکت های معتبر به حساب می آید.اگر شخصی دیگر تحلیل پروژه شما را بر عهده گرفته، مطمئن شوید که به درک کافی از بخش ها و امکانات وب سایت می رسد. اگرچه این کارها به نظر زمان برمی آید، اما سبب می شود با گذشت زمانی اندک، ارزیابی طراحی سایت مناسبی داشته باشید.

پیش از تکمیل کل وب سایت ارزیابی را انجام دهید
بهتر است برای جلوگیری از بروز انبوهی از موارد خلاف نظر شما، ارزیابی طراحی سایت را در بازه زمانی مشخص یک بار در میانه راه پروژه انجام دهید.با اینکار علاوه بر کمک به شرکت طراحی سایت برای تسریع در اتمام پروژه شما، بهتر در جریان تکمیل وب سایت خود قرار خواهید گرفت و بعد از اتمام آن زمان کمتری برای تحلیل آن نیاز خواهید داشت.
 
بالا پایین