Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نکاتی برای جذب بازدید کنندگان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı نکاتی برای جذب بازدید کنندگان
نویسنده موضوع amirreza.wd
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan amirreza.wd

amirreza.wd

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 17, 2016
ارسالی‌ها
31
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

نکاتی برای جذب بازدید کنندگان : ایجاد سایت برای هر شرکت یا شخص با هدف دیده شدن آن سایت توسط کاربران صورت می گیرد و همانطور که بارها و بارها گفته شده ، طراحی سایت در صورتی که آن سایت بازدیدکننده نداشته باشد ، بی فایده و تلف کردن وقت و هزینه است . در این مقاله شما را با روش هایی آشنا می کنم که با استفاده از آن ها ، بازدیدکنندگانی که به سایت شما پا می گذارند در آن ماندگار شوند .

برای جذب کاربر از چه راه هایی استفاده کنیم ؟
1- تیتر مناسب : اولین قدم در نوشتن هر مقاله انتخاب تیتر مناسب است . سعی کنید همیشه زمانی برای انتخاب تیتر مناسب اختصاص دهید . چرا که کاربر با مشاهده یک تیتر جذاب ، شروع به مطالعه سایر مطالب نیز خواهد نمود .
2- ترتیب منوی کنار صفحه : سعی کنید همیشه آخرین مطالب و مطالب پر بازدید سایت خود را در منوی کنار صفحه قرار دهید . آخرین مطالب به کار بر در یافتن مطالب به روز تر کمک می کند و مططالب پر بازدید وی را به خواندن ترغیب می کند .
3- سرعت : سرعت بارگذاری سایت شما برای بسیاری از کاربران اهمینت دارد . بسیاری از کاربران وقت زیادی برای لود شدن سایت صرف نمی کنند و اگر سایتی بیش از 30 ثانیه برای بارگذاری زمان ببرد ، عده قابل توجهی از بازدید کنندگان خود را از دست خواهد داد .
4- پرهیز از تبلیغات زیاد : فکر می نم خودتان هم بدانید که استفاده از تبلیغات زیاد باعث فراری شدن کاربران می شود .
5- دکمه های اشتراک گذاری را فراموش نکنید : متن خوب به اشتراک گذاشته خواهد شد . پس اگر شما هم زمان صرف می کنید تا متن با کیفیت در اختیار مخاطب قرار دهید ، امکان به اشتراک گذاشته شدن مطالب و جذب بازدید کننده بیشتر را از خود سلب نکنید .
6- ویرایش و صفحه بندی : یک وب سایت هرقدر هم از نظر محتوا قوی باشد ، نیاز به اصلاحاتی برای جذب مخاطب دارد . صفحه بندی مناسبی انتخاب نمایید و از غلط های املایی بپرهیزید . زیرا اشتباهات دستوری یا املایی سبب بی اعتماد شدن مخاطب به متن نوشته شده و در واقع کل وب سایت شما خواهد شد .
7- خبر نامه ایمیلی : قرار دادن فرم اشتراک خبر نامه و درواقع ایجاد امکان دریافت خبر نامه ، می تواند مخاطب را شدیدا با وب سایت شما درگیر کند .
موارد بالا تنها تعداد محدودی از روش های جذب مخاطب یک وب سایت است . شما نیز نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید .
 
بالا پایین