Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı ویژگی های یک لندینگ پیج خوب
نویسنده موضوع forumer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan forumer

forumer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 2, 2016
ارسالی‌ها
17
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]ویژگی های یک لندینگ پیج خوب[/h] محمدحسین رضایی زاده اسفند 3, 1394 بازاریابی اینترنتی ارسال دیدگاه 66 بازدید
ویژگی های یک لندینگ پیج خوبReviewed by فریش تم on Feb 22Rating: 5.0ویژگی های لندینگ پیج مناسباگر از جمله کسانی هستید که تبلیغات اینترنتی میکنید به این نکته باید توجه کنید که لندینگ پیج تاثیر زیادی در فروش شما خواهد داشت و میتواند تبلیغات شما رو دگرگون کند.
افرادی که در حوزه تبلیغات اینترنتی فعالیت میکنند و با خرج کردن پول های زیاد باز هم نتیجه نمیگیرند یکی از مهم ترین علت های نگرفتن نتیجه خوب از تبلیغات اینترنتی همین طراحی نکردن لندینگ پیج مناسب است.

[h=3] [/h] [h=3]لندینگ پیج چیست؟[/h] لندینگ پیج صفحه ایست که مخاطبین پس از وارد شدن یا کلیک کردن روی تبلیغات به آن هدایت میشوند دراصل صفحه ایست که تبلیغات شما به آن وصل است.
[h=3]علت اصلی عدم موفقیت:[/h] تمامی کسانی که به تبلیغات اینترنتی روی آورده اند برای فروش محصول خود فقط و فقط تمام تمرکز و هدف خود را روی فروش گذاشته اند در صورتی که مشتریان پس از خواندن تبلیغات شما و وقتی که میخواهند اقدام به خرید کنند باید به لندینگ پیج هدایت شوند یا همان صفحه محصول پس باید برای این صفحه مایه گذاشت و اصولی رو رعایت کرد.اما پیشنهاد ما این است که از تبلیغ مستقیم خودداری کنید و بیشتر سعی کنید اطلاعاتی رو از مخاطبینتون بدست بیاورید تا بعدا به مارکتینگ بپردازید در این صورت موفقیت شما بیشتر میشود.
[h=3]نکاتی درباره لندینگ پیج:[/h]
[h=4]USP:[/h] که پیشتر در پستی آنرا توضیح داده ایم:”فروش تک،فروش متمایز(USP)“.
عنوان لندینگ پیج شما باید با فونت بزرگ و خوانا نسبت به سایر قسمت های صفحه به توضیح در باره وجه تمایز کالای شما بپردازد.
توضیحاتی درباره محصول حواشی آن بدهید.
اگر خواستید عنوانی مکمل عنوان اولتان بنویسید با فونتی کوچکتر از آن بنویسید البته نه به اندازه فونت توضیحات.
تصاویر و فیلم های مشخصی از محصول:
این نکته بسیار حایز اهمیت است که برای ارائه محصولتان از عکس ها و تصاویر خوبی برای معرفی استفاده کنید.
اما ایده بهتر تهیه فیلم است چون هم یک ایده نو است و هم میتواند تمامی کارایی های محصول شما رو بخوبی نشان دهد.
[h=4]ایجاد لیستی از ماهیت های کالا:[/h] یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهید ایجاد لیستی از ویژگی های محصول است که تک تک ویژگی ها بعلاوه توضیحات آنها به طور
کامل شرح دهید.
این لیست در انتخاب مخاطب تاثیر زیادی دارد.
[h=4]الهام گرفتن از مشتریان و مصرف کنندگان فعلی:[/h] اگر تازه کار نیستید و اگر در این عرصه تجربه دارید قطعا مشتریانی رو به خود اختصاص داده اید که هم اکنون از محصول شما استفاده
میکنند.در لندینگ پیج خود بخشی رو اختصاص دهید این مشتریان تا اثبات کنید که محصول شما از قبل خریدار و مصرف کنندگانی داشته
و امتحان خود را پس داده این امر موجب اطمینان بیشتر مشتری شما شده.
اما اشخاص تازه کار یا اشخاصی که تازه کار نیستند اما محصول جدیدی رو میخواهند ارائه بدهند باید چکاری انجام دهند؟
پیشنهاد ما این است که از اطرافیان و دوستان و آشنایان خود استفاده کنید از آنها بخواهید از کالای شما استفاده کرده و نظر خود را
در بخش نظراتی که شما ایجاد میکنید اعلام کنند با این کار میتوانید یک لندینگ پیج عالی رو داشته باشید.

[h=4] [/h] [h=4]مکان درج دکمه های CTA:[/h] CTA مخفف عبارت Call TO Action است که همان دکمه ها و کلید هایی هستند که جالب توجه کاربران قرار میگیرند که محل قرار گیری
،همچنین رنگ آنها،متن آنها و طراحی آنها مهم است.
این دکمه ها بسیار مهم هستند تاحدی که همه نکاتی که تا الآن گفته شد و درآینده گفته میشود شاید 50 درصد موفقیت رو تشکیل
اما 50 درصد دیگر را CTA به خود اختصاص میدهد پس به اهمیت این دکمه ها پی ببرید و آنها رو دریابید!!.

[h=4] [/h] [h=4]رنگ و فونت:[/h] استفاده از رنگ های مختلف بسته به مخاطبین مختلف مثلا برای افردا بالای 50 سال استفاده از رنگ صورتی ایده خوبی نیست.
در لندینگ پیج باید اهمیت ویژه ای به فونت داد فونتی که استفاده میکنید نباید فونت کجو ماوجی باشد که به سختی به توان آنرا خواند
نباید آنقدر بزرگ باشد و نباید آنقدر هم کوچک باشد تا موجب نارضایتی مخاطب گردد.
[h=4]کم کردن میزان اسکرول صفحه لندینگ پیج:[/h] اسکرول زمانی استفاده میشود که داده ها یا توضیحاتی که داخل لندینگ پیج بکار بردید زیاد باشد.
با توجه به اهمیت CTA که پیشتر راجع به آن توضیح دادیم باید CTA های اصلی مانند دکمه خرید و فرم اطلاعات کاربر بدون دستکاری
اسکرول در دسترس باشد قطعا هرچی لندینگ پیج شما اسکرول بیشتری داشته باشد خسته کننده تر نیز خواهد بود.
اما اگر مجبور بودید که در لندینگ پیجتان از داده ها و توضیحات زیادی استفاده کنید CTA های اصلی رو در چند جا و در فواصل منظم قرار
دهید.
[h=4]اهمیت وجود لینک ها:[/h] کم پیش میاید که کاربر با مراجعه اول از طریق لینک های تبلیغاتی به صفحه لندینگ پیج درهمان اول کار و همان اولین بازدید شروع به
انجام کاری کند که ما میخواهیم مثلا خرید کند.
این احتمال کم است که در بار اول چنین اتفاقی بیوفتد پس شما باید تلاشی مجدد کنید تا آن کاربر رو دوباره به صفحه لندینگ پیج خود
این کار نیاز به عملکرد مناسب شما در نحوه لینک دادن باشد.
شما باید در سایت های پربازدید و هرجایی که به نظرتون خوب میاد لینک دهید تا کاربران حوزه اینترنت که پیشتر لندینگ پیج شما رو
دیده اند باز هم به طور خواسته یا نخواسته به صفحه لندینگ پیج شما بیایند و این احتمال خرید آنها رو مطمئنان افزایش خواهد داد.
برای مثال بارها شده است که به لباس فروشی مراجعه میکنید و از لباسی تقریبا خوشتان می آید اما آنرا نمیخرید وقتی چند بار از دم
آن لباس فروشی گذر میکنید و چند بار آن لباس رو مشاهده میکنید ترغیب میشوید که آنرو خریداری کنید و این هم همان راز لینک
دهیست با این تفاوت که در بازاریابی اینترنتی شما خودتان باید مخاطب رو به از دم مغازتون رد کنید!!!!.
پس با تفاسیر بالا نتیجه میگیریم که باید با لینک دهی مناسب کاری کرد که کاربران به مغازه شما زود به زود سر بزنند!.
سعی کنید در صفحه لندینگ پیج خود لینک هایی مانند:

  • آی خودتان در صفحات اجتماعی
  • صفحه درباره ما سایتتان
  • لینک به صفحه اصلی سایتتان
  • صفحه تماس با ما
و سایر لینک هایی که فکر میکنید لازم است رو قرار دهید.
[h=3]نتیجه گیری:[/h] در نتیجه با ذکر نکاتی که در این مطلب گفته شد این گونه برداشت میشود که لندینگ پیج ها در نتیجه ی تبلیغات شما بسیار موثر
هستند و میتوانند تبلیغا شما رو به کلی متحول کنند با نداشتن لندینگ پیج مناسب در اصل هزینه های صرف کرده برای بازاریابی
محصولتان رو به دور انداختید.
 
بالا پایین