Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı اهمیت استفاده از تصاویر
نویسنده موضوع forumer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan forumer

forumer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 2, 2016
ارسالی‌ها
17
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]اهمیت استفاده از تصاویر[/h]

اهمیت استفاده از تصاویرReviewed by فریش تم on Feb 11Rating: 5.0اهمیت استفاده از عکس هاخیلی از صاحبین کسب و کار و بازاریاب ها از اهمیت عکس ها بیخبرند،غافل از اینکه باعکس ها میتوانند معجزه کنند و عکس ها تاثیرات بیشتری از نوشته ها خواهند داشت
بارها شده است که از گذاشتن عکس ها و تصاویر مختلف در مطالبتون خسته شده اید و همش دوست دارید که کمتر عکس بذارید تا زحمتتون کم شه بدون دانستن این مطلب که اصلا این عکسها از چه اهمیتی برخوردارند؟
در شبکه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی استفاده از عکس میتواند بسیار موثر باشد و چه بهتر که از عکسهایی که خودتان تولید کرده اید یا خودتان آنها رو ویرایش کرده اید استفاده کنید.
شما با یک مثال ساده میتوانید خیلی راحت پی ببرید که عکس ها چقدر در بین ماها محبوبیت ایجاد کرده اند!!!.

[h=4]برای مثال به اینستاگرام دقت کرده اید؟[/h] ذات این برنامه فقط عکس است و همه ی کاربران دائما عکس آپلود میکنند که زندگی خود و کارهای روزمره و سایر موارد در زمینه های مختلف زندگی خود را به نمایش دیگران در آورند.
بازاریابان اینترنتی و صاحبین تجارت آنلاین هم میتوانند به خوبی از تمامی جهات روند تولید و روند کار خود عکسی تهیه کنند و در این برنامه ها قرار دهند تا تاثیرات آنها رو مشاهده کنند.
عکس ها یکی از بهترین راه های تعامل است عکس ها هم حرف میزنند!!!فقط نیاز نیست که با نوشتن محتوا و تایپ کردن با مخاطبین سایتتون یا مشتریانتون ارتباط برقرار کنید عکس یکی از بهترین وسایل است و تاثیر آن بسیار بیشتر از نوشته است.
پس از عکس ها بهره ببرید و با آنها اخت شوید!و خودتان نتیجه این عمل رو به خوبی ببینید که چقدر همون عکس های خسته کننده ای که خیلی از بازاریاب ها از آنها بیزارند میتوانند تحولی عظیم در کسب در آمد شما از اینترنت ایجاد کنند.
البته سعی کنی عوض کپی کردن عکس ها و استفاده از عکس های تکراری از عکس هایی که خودتان طراحی کرده اید یا حداقل خودتان ویرایش کرده اید استفاده کنید با این کار راحت تر میتوانید به آنچه میخواهید برسید.
روی عکس ها میتوان خیلی مانور داد برای مثال میتوانید در صفحه ی درباره ی ما سایتتان که پیشتر مفصل در مطلبی به آن پرداختیم عکس های روند کار و روند رسیدن به جایگاه کنونی شرکتتان را قرار دهید.
به ایده های بکر فکر کنید و از عکس ها کمال استفاده را کنید و یادتان نرود که عکس ها تاثیر گذاری بیشتری نسبت به مخاطبین دارند.

ارائه دهنده فریش تم،وردپرس،قالب وردپرس،ایمیل مارکتینگ.
باتشکر از همراهی شما.
 
بالا پایین