Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı تاثیرات ffa در بازاریابی اینترنتی
نویسنده موضوع forumer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan forumer

forumer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 2, 2016
ارسالی‌ها
17
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]تاثیرات FFA در بازاریابی اینترنتی[/h]

تاثیرات FFA در بازاریابی اینترنتیReviewed by فریش تم on Jan 25Rating: 5.0FFA و کارایی آن در بازاریابی اینترنتیFFA سایت هایی هستند که میتوانید در آنها به رایگان مطالب کوچکی رو انتشار دهید و اینکه لینک هایی رو در آنها قرار دهید اما FFA ها انقد موثر واقع نمیشوند چرا؟
در این پست به بررسی FFA و توضیحات اجمالی در رابطه با آن میپردازیم.
همانطور که میدانید راه های زیادی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد و یکی از آنها که کمتر به آن توجه میشود همین FFA است.
FFA به معنی رایگان برای همه است و مخفف Free For All میباشد.
FFA سایت هایی هستند که میتوانید در آنها رایگان لینک اضافی کنید و توضیحاتی هم در کنار آن قرار دهید بدون پرداخت هزینه.
اما این سایت ها آنچنان محبوبیت ندارند و همچینین کاربران زیادی رو به خود اختصاص نداده اند.
[h=3]فرآیند ثبت FFA:[/h] وقتی در سایت های FFA مطلبی رو از خود اضافه میکنید از جانب مدیر سایت FFA ای که در آن مطلب بارگذاری کرده اید ایمیلی دریافت میکنید که به شما اطلاع میدهد که مطلب شما با موفقیت در سایتشان ثبت شده است و در کنار این ایمیل نیز تبلیغاتی رو برای شما ارسال میکنند.
[h=3]آیا واقعا FFAها موثرند؟[/h] همانطور که گفته شد FFAها بازدید کننده آنچنانی ندارند و به همچنین این سایت ها محدود هستند و نمیتوانند مطالب زیاد کاربران رو پوشش دهند و ممکن است لینک جدیدی که یک شخص در سایت قرار میدهد لینک شما رو حذف کند این اتفاق ممکن است چند ساعت بعد از ثبت لینک توسط شما انجام شود.
[h=3]خدمات FFA:[/h] سرویس هایی وجود دارند که با کمک آنها میتوانید لینک و مطلب خودتون رو به صورت همزمان به تعداد زیادی از سایت های FFA بفرستید،شاید با استفاده از این سرویس ها بتوانید که یکم موثرتر تبلیغ کنید اما با این کار هم بعید است که نتیجه ی چندانی حاصل شود.
نکته مهم:اگر خواستید از این مدل سرویس های FFA استفاده کنید حتما حتما حتما از یک ایمیل جدا از ایمیل اصلیتان استفاده کنید بدلیل اینکه بعد از استفاده از این سرویس و ارسال مطالب شما به این سایت ها هزاران هزار ایمیل تایید برای شما ارسال میشود که ممکن است ایمیل شما رو بلوکه کند و همچنین شما رو اذیت کند.
[h=3]میزبان FFA شوید!:[/h] شما خود میتوانید یکی از میزبانان FFA ها شوید.
شما با میزبان شدن در این سایت ها میتوانید ایمیل های تایید رو ارسال کنید و در نتیجه در این ایمیل ها تبلیغ های خودتون رو قرار دهید.
سرویس هایی هستند که اینکارو انجام میدهند به شما امکان دهند تا با پرداخت هزینه های کوچک در سرور آنها تبلیغ کنید البته بعضی از آنها نیز رایگان این کاررو انجام میدهند.

باما همراه باشید:فریش تم،بازاریابی اینترنتی،وردپرس.
 
بالا پایین