Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آیا استراتژی تولید محتوای تان شکست خورده؟ شاید این نکات را رعایت نکرده اید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı آیا استراتژی تولید محتوای تان شکست خورده؟ شاید این نکات را رعایت نکرده اید
نویسنده موضوع forumer
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan forumer

forumer

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 2, 2016
ارسالی‌ها
17
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]آیا استراتژی تولید محتوای تان شکست خورده؟ شاید این نکات را رعایت نکرده اید[/h]

هنگام راه اندازی کسب و کار جدید خود، با این نیت فعالیت می کردید و شب و روز زحمت می کشیدید که بهترین نوع خدمات را ارائه دهید و در زمینه خود بهترین باشید. حتی حالا نیز چنین نیتی دارید و بر این عقیده هستید که اگر مشتری داشته باشید، خواهید توانست قابلیت های خود را به آن ها ثابت کنید. مشکل اصلی نیز همینجا ست. هیچ کس از خدمات و محصولات شما استفاده نمی کند تا به کیفیتش پی ببرد. اصلا انگار نامرئی هستید و کسی شما را نمی بیند. برای حل این مشکل بزرگ دست به دامن تولید محتوا می شوید و امیدوار هستید مردم از طریق محتوایی که تولید می کنید، با شما آشنا شوند؛ اما محتوای تان نیز به سرنوشت کسب و کارتان دچار می شود و کسی آن را نمی بیند. برای این که بدانید چرا استراتژی تولید محتوا کمک چندانی به کسب و کارتان نمی کند، شاید بد نباشد سوالاتی را که در ادامه معرفی می کنیم، پاسخ دهید:
  • [h=2]آیا محتوای من پیوستگی لازم را دارد؟[/h] یکی از اصلی ترین مشخصه های یک محتوای خوب این است که باید پیوسته باشد. به نوعی می توان گفت امضای شما باید در محتوای تان مشخص و واضح باشد.
    به عنوان مثال اگر در حال تولید محتوای متنی هستید، باید این کار را طوری انجام دهید که اگر کاربر در جایی غیر از وبسایت شما، متن را خواند، بلافاصله به این نتیجه برسد که تولید کننده آن چه کسی بوده است.
    همچنین باید کیفیت محتوا را ثابت نگه دارید. اگر امروز یک مطلب می نویسید که از دید کاربر “با کیفیت” و “مفید” است؛ فردا نیز باید مطلبی بنویسید که همان خصوصیات را داشته باشد.
  • [h=3]آیا محتوای تان مرتبط با موضوع است؟[/h] اولین نکته در مورد این سوال، این است که آیا محتوایی که دارید تولید می کنید، با موضوع مورد فعالیت تان همخوانی دارد یا نه؟ پرداختن به مسائل حاشیه ای و بی اهمیت باعث کاهش محبوبیت کلی وبسایت شما می شود و می تواند کاربران را به طور دائمی از شما دور کند.
    دومین نکته ای هم که باید در نظر داشته باشید، این است که از دنیا عقب نمانید. بخش عمده “مرتبط” بودن به این مساله بستگی دارد. وقتی در زمینه مورد فعالیت تان اتفاق تازه ای می افتد، شما باید اولین نفری باشید که مطلع می شوید و آن را در کسب و کار خود لحاظ می کنید – و البته در محتوای تان نیز به آن اشاره می کنید.
  • [h=4]آیا از کانال های مناسب استفاده می کنید؟
    [/h] وقتی یک پلتفرم مشخصی را برای تولید و انتشار محتوا انتخاب می کنید، باید در نظر داشته باشید که آن پلتفرم چه نوع محتوایی را طلب می کند.
    برای مثال در تولید محتوا در یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام، اولین اولویتی که باید رعایت شود، “جذاب” بودن آن است.

    شما هیچگاه نمی توانید مطالب تخصصی را که نیاز به بسط و توضیح زیاد دارند، در این شبکه اجتماعی منتشر کنید. عاقلانه ترین کار برای محتوای تخصصی یک وبسایت اختصاصی است – نه حتی یک وبلاگ.
    پیشنهاد برای مطالعه: کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب است؟
  • [h=5]رقبای ما چه مزیت های رقابتی دارند؟
    [/h] وقتی همه چیز خوب پیش می رود، شمردن نقاط قوت و برتری ها کار آسانی است؛ چیزی که اهمیت دارد، این است که در مواقع حساس و بحرانی بتوانید نقطه ضعف های خود را بر شمرده و برتری های رقبای تان را تشخیص دهید.
    رقبایی که از شما چند قدم جلو تر هستند، می توانند بهترین آموزگاران شما باشند. به شرطی که به خوبی آنها را تحت نظر داشته باشید.
    سعی کنید با بررسی دقیق و موشکافانه فعالیت های آن ها، اشتباه هایی که کرده اند را پیدا کرده و کاری کنید که شرکت یا کسب و کار شما دچار آن نشود. همچنین تصمیم های درستی را که گرفته اند، شناسایی کنید و سعی کنید آن ها را به بهترین نحو ممکن در مورد خودتان اجرا کنید.
    راهی را که دیگران قبلا پیموده اند، شما با آزمون و خطا پیدا نکنید.
امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.
فریش تم :پوسته وردپرس , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس , سئو , آموزش سئو
 
بالا پایین