Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونگی ارسال پیامک از طریق رایانه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı چگونگی ارسال پیامک از طریق رایانه
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

چگونگی ارسال کردن پیام متنی در جامعه مان در مقایسه با گذشته بسیار متفاوت شده؛ خیلی زیاد از سرویس های پیام رسان اینترنتی استفاده می کنیم و اینکه خیلی کمتر از پیامک استفاده می کنیم. یکی از بهترین و مهمترین ویژگی های این اپلیکیشن ها، امکان ارسال کردن پیام های متنی از طریق دیوایس های مختلف است، مهم نمی باشد که پشت رایانه نشسته اید یا اینکه موبایل در دست تان باشد، با هر کدام از این دو می توانید خیلی راحت به مخاطبان تان پیام بفرستید.
دیوایس های هوشمند اپل نیز به چنین سرویسی مجهز شده اند. به لطف iMessage، تمامی پیام ها در آیپد،آیفون و مک تان قابل دسترسی و مشاهده هستند. به طور مثال موبایل تان را در طبقه بالا جا گذاشته اید، و در حال حاضر در اتاق کارتان پشت سیستم نشسته اید و پیامکی رسیده؟ اصلا نگران نباشید، از طریق همان رایانه ای که مقابلش نشسته اید می توانید آن را ببینید و پاسخش را ارسال کنید.
همچنین قابلیتی در دیوایس های اندرویدی هم قابل فعال سازی و انجام می باشد، هر چند که لازم می باشد چندین اپلیکیشن واضح و مشخص از فروشگاه گوگل دانلود کنید. در ادامه روش این فرایند را که روی همه دیوایس های هوشمند اندرویدی قابل اجرا است توضیح خواهیم داد.
MightyText
MightyText این همان اپی است که به آن نیاز دارید! علاوه بر اینکه این امکان را فراهم می کند تا به وسیله ی رایانه تان پیامک بفرستید، بلکه به لطف آن قادر خواهید بود تا میزان باطری و یاداشت های تقویم را هم مشاهده کنید. اما خیلی از سرویس های این اپلیکیشن تنها در نسخه پولی در دسترس اند، اما نسخه مجانی برای کاری که می خواهیم کافی است.
البته به این موضوع توجه داشته باشید که برای راه اندازی این سرویس و استفاده کردن از آن، امکان دارد به نرم افزار های نتورک خصوصی نیاز داشته باشید، پس با توجه به این موضوع هر گاه در طول این راهنما به مشکل خوردید این نرم افزار ها را فعال کنید.


قدم اول
در ابتدا ضروری است تا این برنامه را برای موبایل یا تبلت تان دانلود کنید.


قدم دوم
در مرحله ی دوم برای آنکه سیستم ارسال پیامک از طریق رایانه شخصی تان، را راه اندازی کنید می بایست نسخه دسکتاپ یا مک MightyText را هم از سایت رسمی این اپلیکیشن دانلود نمایید.


قدم سوم
حالا که هر دو نسخه اپلیکیشن را دانلود کرده اید، باید این دو برنامه را به هم متصل کنید. نسبت به اجرای اپلیکیشن اندروید اقدام کرده و اکانتی را که می خواهید برای این اپلیکیشن استفاده کنید انتخاب کرده و سپس Complete Setup را بفشارید. بعد از این اقدامات ، لازم است سری به نسخه تحت وب این اپلیکیشن بزنید تا فرایند اتصال حساب تان را تکمیل کنید.


قدم چهارم
در قدم چهارم در اپلیکیشن دسکتاپ، می بایست با همان آدرس ایمیلی که در مراحل قبلی انتخاب کرده بودید، وارد شوید. حالا می توانید به وسیله ی اپلیکیشن دسکتاپ پیامک های تان را ارسال کنید. اگر که با مشکلی مثل ارسال نشدن پیام ها موجه شدید، ارتباط نسخه دسکتاپ و اندروید را قطع کرده و دوباره وصل کنید یا اینکه اینترنتان را از Wi-Fi به اینترنت دیتا یا بالعکس تغییر حالت دهید.


AirDroid
یک نوع اپلیکیشن دیگری که کارمان را راه می اندازد، ایردروید نام دارد که در این عرصه قدیمی تر و کهن تر است و هم اینکه از رابط کاربری جذاب تری بهره می برد. اما مشکلی که وجود دارد برای ارسال کردن پیامک از طریق این اپلیکیشن، مخاطبتان هم باید حتما ثبت نام در این سرویس را انجام داده باشد، وگرنه پیام های ارسالی شما به او نخواهد رسید.
قدم اول
برای راه اندازی این اپلیکیشن بایستی هر دو نسخه اندروید و دسکتاپ آن را دانلود کنید، برای دانلود نسخه دسکتاپ می توانید به سایت رسمی اپ مراجعه کنید.


قدم دوم
پس از اتمام دانلود، نصب کردن و اجرا کردن هر دو اپلیکیشن، اگر پیش تر حساب سرویس ایردروید نداشته اید، می توانید گزینه Sign Up را در یکی از اپ ها (اندروید یا دسکتاپ) انتخاب کرده و حساب جدیدی بسازید.
قدم سوم
در قدم سوم در اپلیکیشن دیگر باید وارد حساب ساخته شده شوید، به این صورت است که رایانه و دیوایس اندرویدی شما به هم متصل می گردند و همه ی پیامک ها و مخاطبین شما در اپلیکیشن دسکتاپ قابل مشاهده و دسترسی اند.
حالا ایردروید هم آماده به کار می باشد. اگر چه مشکل بزرگی که در قسمت های قبل به آن اشاره کردیم می تواند کمی دست و پا گیر باشد، اما در هر صورت ایردروید قابلیت های دیگری هم مانند انتقال فایل و داده بین رایانه و دیوایس اندرویدی در اختیار کاربرانش قرار می دهد که مفید می باشد.
به شما سفارش می کنیم که حتما برای خودتان یک حساب کاربری در سرویس ایردروید ایجاد کنید. فرایند عمل ثبت نام چند دقیقه بیشتر طول نخواهید کشید، اما به جایش از امکانات بسیار خوب ایردروید که بدون شک یکی از بهترین ابزار های اندروید است، بهره مند خواهید شد.
اگر راه دیگری برای ارسال پیامک از طریق رایانه شخصی می شناسید، آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.


منبع : طراحی سایت
 
بالا پایین