Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ساک دستی چیست؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı ساک دستی چیست؟
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

ساک دستی تبلیغاتی نوعی بسته بندی یا در واقع به عنوان هدیه تبلیغاتی در دهه گذشته جایگاه خاصی ویژه ای پیدا کرده است.
ساک دستی تبلیغاتی غالبا در موارد زیر بکارمی رود:
بسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند:پوشاک ،الکتریکی ، طلا و جواهر ، لوازم آرایشی ، ساعت قطعات کامپیوتری، لوح بزرگداشت ، لوازم یدکی ولوکس فروشی و……
قابل گفتن است که این کالا می تواند در دست هرفرد به صورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش قابل توجهی در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند.
بر عکس اینکه تصور می شود ساک دستی تبلیغاتی کاغذی به آن دلیل که جنس کاغذی و مقوایی آن از دوام کمی برخوردار است اما تجربه خلاف آن را ثابت کرده است علاوه بر داشتن استحکام بدلیل داشتن روکش سلفونی حتی توان تحمل وزن تا 10 کیلوگرم را در برخی ابعاد وگرماژ آن دارد.
ساک دستی پارچه ای به دلیل استحکام و توان مناسب طول عمر مفید بالایی دارد و مدت زمان طولانی در چرخه مصرف باقی می ماند و از این رو ساک دستی پارچه ای بر اساس قیمت نسبت بسیار خوب بازدهی را داراست.
یکی از پرکاربرد ترین ابزارهایی که برای تبلیغات استفاده می شود ساک دستی است. چرا که برای ارایه خدمات خود مانند: هدایای تبلیغاتی ، کاتالوگ و بروشور و اجناس خریداری شده توسط مشتری به آن نیاز دارید.
از ساک دستی های تبلیغاتی می توان همزمان در قبال خرید مشتری یک تبلیغ از برند خود یامغازه ، فروشگاه و یا هر شرکت و سازمان استفاده کرد ، که اگر در تولید و طراحی ساک دستی کیفیت و استاندارد آن رعایت شده باشد می تواند نماینده خوبی از طرف شما در سطح شهر یا کشور باشد. به همین دلیل شعار موسسه تبلیغاتی سام این است:
تبلیغات ماکیفیت و رضایت مندی شماست
تبلیغات امروزه نیاز به تخصص دارد:شما عزیزان اگر بتوانید با کمترین هزینه بهترین تبلیغات را داشته باشید موفق خواهید بود، استفاده از ساک دستی های تبلیغاتی تاثیر گذار ترین ابزار برای تبلیغات است چون با توجه به مقاوم بودن آن حتی بعد از خرید یا هدیه گرفتن از شما باز هم مورد استفاده قرار میگیرد.
باانجام این حرکت اقتصادی تا زمان پاره شدن ساک دستی شما به صورت رایگان یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک درسطح شهر دارید وعده بیشتری از فعالیت شما آگاه می شوند و شما را با برند تجاری خود می شناسد.


منبع : ساک دستی پارچه ای
 
بالا پایین