Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ورود ۲ هزار مرسدس بنز به عنوان تاکسی به ایران در سال 95

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار جهان خودرو
Konu Başlığı ورود ۲ هزار مرسدس بنز به عنوان تاکسی به ایران در سال 95
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

در سال ۹۵ قرار است بنز به ایران در حدود ۲ هزار دستگاه خودروی سواری وارد نماید. مدیر عامل شرکت ستاره ایران، نماینده‌ی بنز در کشور این خبر را اعلام کرده و به اضافه ی آن که قرار بر این است که بعضی از این خودروها در ناوگان حمل و نقل کشور به عنوان تاکسی به کار گرفته شود.


خبری جدیدی که توسط مدیرعامل شرکت ستاره ایران اعلام شده که در فاز جدید همکاری ایران خودرو و بنز قرار بر این است که در سال ۱۳۹۵ تقریبا ۲ هزار دستگاه خودروی مرسدس بنز به ایران وارد شود.


در جدید ترین قرار داد ایران خودرو و بنز، شرکت ستاره‌ی بنز یکی از شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان نمایندگی واردات و تولید بنز در ایران شناخته خواهد شد.


با توجه به این قرار داد، خودروهای بنزی که ارزان قیمت هستند به ایران وارد می‌شوند و به بخش ناوگان تاکسیرانی کشور اضافه خواهند شد. در سال های گذشته همینطور از این نوع محصولات بنز جهت آمبولانس‌های شهری و بهشت زهرا در سال‌های گذشته استفاده شده است.


این در حالی می باشد که تا چند وقت پیش خودروهای هیبریدی تویوتا پریوس برای استفاده به عنوان تاکسی در اختیار ناوگان تاکسیرانی قرار گرفته بود.


علاوه بر واردات خودروهای بنز، در ایران قرار است بعضی از محصولات این شرکت در ایران و در کارخانه‌ی تاپ خودرو مونتاژ شده و کم کم بعضی قطعات خودروهای بنز به وسیله ی قطعه‌سازان داخلی در ایران تولید شود.


هنوز اطلاعاتی از مدل‌های این ۲ هزار خودروی وارداتی منتشر نشده است.


منبع : طراحی سایت
 
بالا پایین