Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ویژگی های مهم درب ضد سرقت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı ویژگی های مهم درب ضد سرقت
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

در این مقاله می خواهیم به چندین نکته مهم و ساده اشاره کنیم که باید قبل از اینکه اقدام به خرید درب ضد سرقت کنیم به آن توجه داشته باشیم.


اول اینکه شکافی که بین درب و چهارچوب درب ضد سرقت وجود دارد نباد بیشتر از ۴-۵ میلی متر باشد. اگر که این شکاف بزرگتر باشد باز کردن درب به وسیله ی یک میله خمیده راحت تر و سریع تر خواهد بود. به یاد داشته باشید که این جزئیات کوچک امنیت زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.


قفلی که بر روی درب ضد سرقت قرار میگیرد اگر که قوی باشد باید حتما محل قرار گرفتن قفل دارای قدرت بالایی باشد. پایه یک درب ضد سرقت محلی است که قفل در آن محل قرار می گیرد. درب ضد سرقتی که یک جایگاه قفل قوی نداشته باشد خیلی راحت باز می شود حتی اگر که از یک قفل با قدرت بالا استفاده شده باشد.


به علاوه نیز از در دسترس نبودن منطقه ورود کلید نیز باید اطمینان حاصل کنید. در درب ضد سرقت یک سیستم نشان وجود دارد که این منطقه را محافظت می کند. به علاوه اینکه این سیستم نشان باید به اندازه ای کافی برای نگه داشتن قلم قوی باشد.

همچنین لولا درب ضد سرقت باید قابل تنظیم باشد. لولا جوش این توانایی را ندارند.


در هنگام بسته شدن درب ضد سرقت ،باید به کیفیت آن توجه شود و کیفیت آن نشان دهنده ی کیفیت واقعی آن است.حتی درب ضد سرقتی که سالیان سال مورد استفاده قرار گرفته است باید به آسانی و بدون سر و صدا حتی با کمی فشار انگشتان دست بسته شود. کیفیت سیستم قفل وانت این امکان را به راحتی فراهم می کند.


به دنبال درب ضد سرقتی باشید که دارای سیستم درزگیر دوجداره باشد. این گونه درب ضد سرقت علاوه بر اینکه شما را از سرقت، حفظ می کند بلکه در برابر سرما، گرما، سر و صدا، گرد و غبار نیز محافظت می کند. این به شما یک انزوا کامل می دهد و باعث می شود شما احساس راحتی کنید.


همچنین این که درب ضد سرقت باید با بتن پرشود. هزینه پر کردن بتن بیشتر از پر کردن پلی اورتان است اما در عوض امنیتی که بتن ارائه می دهد برتر است. اطلاعات لازم در مورد این موضوع را از شرکت مورد نظر خود بپرسید.


اما موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید ، با توجه به اینکه سلیقه شما ممکن است تغییر کند و یا از ظاهر درب خود پس از مدتی طولانی خسته شوید ، دقت داشته باشید که یک درب مدولار بخرید. با این روش، شما بدون اینکه تغییری در درب ضد سرقت خود انجام دهید به طور کامل می توانید ظاهر درب را بدون هیچگونه آسیبی تغییر دهید.


به یاد داشته باشید که درب ضد سرقت خوب هم برای شما امنیت به ارمغان می آورد هم اینکه به شما ارزش و اعتبار می بخشد. این مسئله صحیح است که زیبایی به اندازه امنیت مهم است. اولین منطقه ای که در خانه شما دیده می شود درب منزل شما است و در واقع تاحدودی راهنما در مورد شخصیت شما است.


منبع : درب ضد سرقت
 
بالا پایین