Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بزرگ‌ترین اشتباهات مردان در رابطه با زنان

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خانواده
Konu Başlığı بزرگ‌ترین اشتباهات مردان در رابطه با زنان
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=1]بزرگ‌ترین اشتباهات مردان در رابطه با زنان[/h]
اگر افراد تلاش کنند تا از تفاوت‌های بارز زنان و مردان آگاه شوند، می‌توان بسیاری از این تنش‌ها را حل کرد.
همه‌ی ما چالش‌های منحصربفرد خودمان را داریم که به دیدگاه ما و این‌که چطور با جهان در تعامل هستیم ارتباط دارد. اگر افراد تلاش کنند تا از تفاوت‌های بارز زنان و مردان آگاه شوند، می‌توان بسیاری از این تنش‌ها را حل کرد.
اگر اغلب افراد تلاش کنند تا از تفاوت‌های بارز در این باره آگاه شوند که مردان و زنان چگونه مسیرخود را در جهان می‌یابند٬ می‌توان بسیاری از این تنش‌ها را حل کرد.
[h=2]۱-او را به وجد نمی‌آورید[/h]درباره‌ی ویژگی‌های یکسان و مشابهی حرف می‌زنم که باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید. زن‌ها با انرژی عشق زنانگی‌شان مسیر خود را پیش می‌برند. این حس٬ حسی پرشور است. وقتی خود را آدمی بی‌اراده٬ ترسو٬ بی‌ثبات نشان دهید این مسئله باعث از بین رفتن ارتباط و از دست دادن جذابیتتان می‌شود.
[h=2]۲-شما زن‌ها را درک نمی‌کنید[/h]زنان با انرژی زنانه‌ی خود و با احساس و عواطفشان جهان را پیش می‌برند٬ اما گاهی ممکن است خوب و لحظه‌ای حس ناخوشایندی داشته باشند٬ شما باید با این تغییر رویه و احوال آشنایی داشته باشید و او را درک کنید. واهید دید که او با دیدن قوه‌ی درک شما زندگی را بیش از پیش برایتان شیرین می‌کند.
[h=2]۳-ممکن است از او بترسید[/h]مردان به واقع نمی‌توانند جریان انرژی زنانه را متوقف کنند. و این انرژی در طولانی مدت قابل کنترل نیست. اما یک مرد باهوش می‌داند که آن انرژی را با چیز دیگری جایگزین کند. به جای کنترل این طوفان٬ آن را برانید.
[h=2]۴-به کسی یا چیزی بیش از او اهمیت می‌دهید[/h]انرژی زنان نسبت به تمجید و تعریف واکنش نشان می‌دهد. او به توجه شما نیاز دارد. در واقع این توجه و تعریف شما می‌تواند روحیه و انرژی او را از درون زیاد کند و شما می‌توانید در پرتو انرژی زنانه‌ی او٬ به او توجه کنید.
[h=2]۵-اصلا تلاش نمی‌کنید تا اعتمادسازی کنید و برعکس آن را از بین می‌برید[/h]این شرایطی است که مرد به خاطر عوامل زیاد٬ تلاش کمی از خود نشان می‌دهد. وقتی زن‌ها با احساس برخورد می‌کنند ما با منطق برخورد می‌کنیم. تلفیق منطق با کمبود تعهد معمولا ما را به این سمت می‌کشاند که دنبال گزینه‌های دیگری باشیم. هرچه عوامل تضعیف‌کننده رابطه‌ای بیشتر باشد٬ این حقیقت بیشتر به چشم می‌آید که اعتماد برای یک رابطه‌ی خوب بسیار اساسی است.
 
بالا پایین