Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

رژیم لاغری 3 روزه!!!

  • نویسنده موضوع setyia
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تغذیه و سلامت
Konu Başlığı رژیم لاغری 3 روزه!!!
نویسنده موضوع setyia
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan setyia

setyia

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 9, 2015
ارسالی‌ها
26
پسندها
25
امتیازها
0

اعتبار :

لاغری موضوعی است که امروزه بسیار صحبت هایی از آن را می شنویم . و در اطرافمان افراد چاقی وجود دارند که بسیار از وزن زیاد خود رنج می برند و به دنبال راه حلی ساده و کاربردی برای خلاص شدن از چاقی هستند . ما هم در این مقاله برآن شدیم که مطالبی را گردآوری کنیم تا شما عزیزان بتوانید با انجام چند روش ساده به لاغری دست پیدا کنید

ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر عملی شان می کند. با در پیش گرفتن راه های کوچک و عملی، سریعتر و بهتر به هدف نزدیک می شوید.
رژیم غذایی سالم
رژیم غذایی سالم، رژیمی است که به حفظ و بهبود سلامت عمومی بدن کمک می کند. رژیم غذایی سالم مواد مغذی لازم، مایعات کافی، آمینو اسید و اسیدهای چرب لازم، ویتامین ها و مواد معدنی کافی و همچنین کالری لازم را برای بدن فراهم آورد. رژیم غذایی سالم نیازهای اساسی بدن را بدون اینکه شما را دچار اضافه وزن و بیماری کند، برای شما فراهم می کند. همچنین رژیم غذایی سالم به همراه ورزش می تواند خطر ابتلا به بیماریهایی از جمله چاقی، بیماریهای قلبی، دیابت نوع 2، فشارخون بالا و سرطان را در شما کاهش دهد.

رژیم غذایی گیاهی
در این رژیم غذایی کلیه محصولات حیوانی از برنامه غذایی حذف و مواد و منابع گیاهی جایگزین آنها می شوند. سطح کلسترول پایین و فشار خون نرمال،عدم ابتلا به بیماری های قلبی /عروقی،چاقی و دیابت در نتیجه پیروی از دستورهای غذایی گیاهی برنامه ریزی شده می باشد
رژیم لاغری
این روش تغذیه برای سلامتی افراد چاق لازم و حیاتی است ولی می تواند برای افراد معمولی خطرناک باشد. اینکه چه کسی باید رژیم لاغری بگیرد را پزشک یا متخصص تغذیه مشخص می کند.
پس از مرگ چند دختر جوان مانکن بر اثر سوء تغذیه، اعتراض های اجتماعی ، به خصوص از جانب فعالان حوزهٔ زنان، به وضعیت زندگی این افراد و تأثیر نامطلوب آنها بر جامعه شدت گرفته است و کمپین ضدلاغری تشکیل شده است. در برخی از کشورهای اروپایی نیز قوانینی تصویب شده است تا مانکن ها مجبور به داشتن مدرک پزشکی باشند.


الان وقت آن رسیده که به خود بیائید و چنان چه تصمیم دارید لاغر شوید، فکری اساسی کنید. به نظر می آید دنبال کردن رژیم غذائی منظم و ورزش های روزانه کار ساده ای نیست و تنها به چند روز اول برنامه رژیم اختصاص دارد. در ضمن شروع یک رژیم غذائی مناسب کار راحتی نیست و پشت کار و انگیزه بسیار می خواهد.
کلمه کلیدی:
لاغری سریع+لاغری سریع شکم+لاغری سریع با ورزش
ویدئو های مرتبط:
گن لاغری
رژيم لاغري
رژيم لاغري سريع
رژیم غذایی لاغری
رژیم غذایی
لاغری شکم
لاغری سریع شکم
لاغری شکم و پهلو
رژیم لاغری شکم
لاغر شدن
بهترین روش لاغری
بهترین رژیم لاغری
رژیم لاغری 3 روزه
داروی لاغری
چای لاغری
خانم ها ، بدون رفتن به باشگاه لاغر شوید
[h=3]ورزش هدفمند برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو[/h]با انجام این ورزش ها ، لاغری سخت نیست
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین