Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

راه های یادگیری بهتر زبان انگلیسی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آموزش زبان های خارجی
Konu Başlığı راه های یادگیری بهتر زبان انگلیسی
نویسنده موضوع shekufegoli
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan shekufegoli

shekufegoli

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 8, 2016
ارسالی‌ها
60
پسندها
6
امتیازها
0

اعتبار :


یادگیری بهتر زبان انگلیسی
بعضی از زبان آموزان ممکن است با یک پیشینه و ذهنیت منفی احساس کنند که نوعی مانع رواني و ذهني براي يادگيري بهتر زبان انگلیسی داشته و استعدادی برای آن ندارند. امّا بيشتر اينها مي توانند انگليسي ياد بگيرند اگر بخواهند که وقت مورد نياز را صرف آن کنند. در اينجا تعدادي پيشنهاد عملي براي مطالعة مؤثر، غلبه بر اضطراب و يادگيري گرامر و مهارتهاي زباني براي موفقيت در کلاسهاي مکالمه زبان ، دانشگاه و مدارس پيشنهاد مي شود:
1- فراموش نکنید که یادگیری بهتر زبان انگلیسی مانند شنا و رانندگی یک مهارت بوده و اگر برای مدت طولانی آن را کنار بگذارید بتدریج این مهارت در شما ضعیف خواهد شد. پس اگر خیلی مشغله دارید حداقل روزی یک یا نصف صفحه متن انگلیسی بخوانید.
2- شما در یادگیری زبان حداکثر 10 درصد مطلب جدید یاد می گیرید و 90 درصد صرف تمرین می گردد. پس در هر شرایطی از تمرین کردن غافل نشوید .
3- گوش کردن به برنامه های انگلیسی رادیو کم خرج ترین و شاید بهترین وسیله برای تمرین انگلیسی می باشد حتی وقتی که مشغول کار هستید. پس معجزه رادیو را فراموش نکنید.
4- هر روز مطالعه کنيد. درس زبان انگليسي از ديگر درسهايي که داريد متفاوت مي باشد. يادگيري بهتر زبان انگلیسی بصورت پس اندازي مي باشد به عبارتي شما بايد هر روز چيزي به يافته هاي قبلي خود اضافه کرده و چیزی به قلک معلومات خود بیاندازید و نمي توانيد به فرض مثال آن را برای تعطيلات آخر هفته به تاخير بياندازيد. هر روز 1 يا 2 ساعت زبان مطالعه کنيد.
دیدن ویدئوی کامل :
راه های یادگیری بهتر زبان انگلیسی
 
بالا پایین