Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

برای شروع طراحی سایت چه نکاتی را رعایت کنیم؟

  • نویسنده موضوع portal
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı برای شروع طراحی سایت چه نکاتی را رعایت کنیم؟
نویسنده موضوع portal
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan siavash82ir

portal

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Mar 5, 2016
ارسالی‌ها
25
پسندها
23
امتیازها
0

اعتبار :

برای شروع طراحی سایت چه نکاتی را رعایت کنیم؟


بیشتر روش های طراحی سایت جدید، روز به روز در حال پیشرفت است و اکنون دیگر، کیفیت بالای طراحی سایت و کاربردی بودن آن دیگر موضوعی احتیاری نیست و همه طراحان سایت، باید وب سایتی را با کیفیت بالا و به صورت بهینه طراحی کنند. اگر شما مدیران شرکت طراحی سایت تمایل دارید تا وب سایت جدیدی را طراحی کنید باید یاد بگیرید که چگونه می توانید وب سایتی منحصربفرد را در طراحی کنید. وب سایتی که هم حرفه ای باشد و هم بتواند تجربه کاربری فوق العاده ای به کاربران بدهد.

در این مقاله از سلسله مقالات طراحی سایت پرتال، قصد داریم تا شما را با نکات و ترفندهایی آشنا کنیم که به شما یاد می دهند چگونه می توانید طراحی های مدرن و حرفه ای داشته باشید.

رسیدن به این هدف کار دشواری نیست. البته به استثنای شروع فرایند طراحی وب سایت، بیشتر شرکت های طراحی سایت حرفه ای، خیلی راحت وب سایت خود را طراحی می کنند و همیشه منابعی برای حل مسئل برجسته دارند.

البته هم اکنون معمایی که ذهن ما را مشغشوش کرده است، آغاز فرایند طراحی سایت که طراحان مبتدی و افراد نابلد را به سمت طراحان سایت حرفه ای روانه می کند. یا اینکه طراحان وب سایت پس از کسب درآمد بسیار، دیگر به کار طراحی ادامه نمی دهند. اگر شما به عنوان مدیران وب سایت، می خواهید تا تجارت آنلاینی داشته باشید، نباید از هیچ یک از این دو گزینه استفاده کنید.

چگونه می توانید با شروعی خوب، به طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید؟
KISS یا همان " طراحی سایت ساده، کار احمقانه ای است"، یکی از اصول بسیار مهم برای طراحی وب سایت و سرمایه گذاری بر روی آن می باشد.

طراحی سایت ساده، به راحتی و خیلی سریع انجام می شوند و نیاز به هزینه بالایی هم ندارند. این طراحی ها، خیلی خوب در ذهن ها هک شده و مشتریان وب سایت، به راحتی ، این طراحی ها را قبول می کنند.مثلا این نوع طراحی های ساده، برای تلفن های هوشمند و مانیتورهای 24 اینچی، بسیار مناسب بوده و در ذهن کاربران، می مانند.

شما طراحان سایت باید توجه داشته باشید که به جای اینکه خیلی سریع، دنبال طراحی سایت باشید، باید بر روی معیارهای اساسی و اصلی در طراحی سایت تاکید کنید تا وب سایت خوبی را طراحی کنید. شما طراحان وب سایت، باید وب سایت خود را به صورت خیلی برجسته و چشمگیر طراحی کنید و تا آنجایی که می توانید از پیام های ساده، شفاف و قوی برای وب سایت خود استفاده کنید.

اگر شما طراحان سایت می خواهید تا توجه کاربران را به سایت خود جذب کنید، باید طراحی ظاهری وب سایت خود را خیلی ساده، و با یک فرمت آشنا، برای کاربران خود ، انتخاب کنید. طراحی های دو ستونه قدیمی، فرمت بسیار مشهور و مورد پسند کاربران دارند. این نوع طراحی ها، دارای دو نوار در سمت راست و چپ و یک نوار جستجو در قسمت بالا می باشد که نه تنها ، کاربران با بازدید از این وب سایت ها، می دانند که دقیقا باید کجا، مطالب خود را جستجو کنند، بلکه ، با این طراحی آشنا بوده و به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

زمانی که هدف شما طراحان وب سایت، جلب نظر کاربران به سمت طراحی ظاهری می باشد، پس نباید وب سایت خود را با رنگ های مختلف، نقاشی کنید. شما باید برای رنگ طراحی وب سایت خود، از رنگ های قوی و جذابی استفاده کنید تا جلوه خاصی ، به طراحی وب سایت خود بدهید. شما طراحان وب سایت، باید خود را فقط محدود به استفاده از یک رنگ اولیه و یک رنگ ثانویه کنید. استفاده از رنگ های آرام، و رنگ های متضاد خیلی تو چشم خور، باعث می شود که کاربران به راحتی نتوانند وب سایت شما را ببینند.


به طور خلاصه، میتوان به شما طراحان سایت، خاطر نشان کرد که همیشه از یک هدف برای ارتقای طراحی وب سایت استفاده کرده و فقط بر روی یک رنگ اصلی و یک رنگ فرعی ، یک طراحی ظاهری، یک یا دو ستونی برای گذاشتن مطالب وب سایت خود، تاکید داشته باشید.

کمک تنها کلمه ای سه حرفی نیست
اگر افرادی که در شرکت وب سایت شما کار می کنند، طراح وب سایت نیستند، پس به آنها اجازه ندهید تا وب سایتی را طراحی کنند. برای نوشتن کدها و کارهای اجرایی ، افراد باید استعدادهای نهفته خود را آشکار کنند.اگر غیر از این باشد، شما ، فقط وقت تلف کردید و وب سایتی بی کیفیت، طراحی کردید.

یک طراحی خوب وب سایت، برای شما طراحان، هزینه بر می باشد و این هزینه ها باعث می شوند تا شما ، منبع زمانی خود را به راحتی از دست ندهید و به وقت خود، بیشتر ارزش بدهید. اگر شما طراحان وب سایت، سریعا طراحی وب سایت را شروع کنید، خیلی بهتر از این است که هفته ها ، وقت خود را برای طراحی کسل کننده ای صرف کنید که با تلاش و وقت زیاد، آن را در خانه ، طراحی کردید.

راحت ترین مکان ها برای پیداکردن طراحان وب سایت، یکی از وب سایت های مربوط به طراحی وب سایت برای مشتریان از راه دور می باشد. به طور مثال guru.com، freelancer.com و یاelance.com. شما می توانید یک رابطه طولانی مدت با طراحان این وب سایت ها داشته باشید و می توانید با استفاده از این وب سایت ها، جلوی نمایندگی هایی را بگیرید که از این وب سایت ها ، استفاده کرده و تضمین می کنند که طراحی که شما استخدام کردید، کار طراحی وب سایت شما را، دقیقا مطابق با خواسته های شما، انجام می دهد. شما طراحان و مدیران وب سایت، همیشه باید ، از این طراحان ، بازخورد بگیرید. حتی اگر 50 شرکت هم ، از کار با این طراحان راضی هستند، بازهم شما، کار خود را انجام دهید و این کاربران را مورد ارزیابی قرار دهید.

اگر شما، از عهده استخدام طراحان وب سایت، از بیرون ، برنمی آیید، پس باید از همکار یا معاون خود ، کمک بگیرید. اگر شما طراحان و یا صاحبان شرکت های وب سایت، در زمینه طراحی وب سایت، تجربه کافی داشته باشید، پس به راحتی می توانید بر روی وب سایت ها و طراحی آنها، سرمایه گذاری کنید.

در طراحی سایت آینده نگر باشید
در نهایت ، اگر برای طراحی سایت خود، زمان و سرمایه کافی خرج می کنید، پس باید از این قضیه مطمئن شوید که طراحی سایت شما، تا زمانی که به آن نیاز دارید، پابرجا می ماند و برای نیاز ها و خواسته های کاربران آینده هم ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر، شما طراحان سایت باید از این قضیه مطمئن شوید که طراحی هایتان، برای موبایل مناسب بوده و نیاز مربوط به تلفن های همراه و تبلت ها را رفع می کند.

طراحی های ساده، بیشتر مناسب این چنین دستگاه هایی می باشند. اگر که قرار است تا شما ، برای فواصل بسیار دور، طراحی کنید، باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشید. شما طراحان وب سایت، بهتر است که در وسط کار طراحی های خود، یک سری تنظیمات را انجام دهید تا یک سری تکنولوژی و برنامه های جدیدی را برای بهبود طراحی طاهری وب سایت خود، نصب کنید.

شما طراحان سایت، باید بر روی سبک طراحی های مناسب برای موبایل ها که بیشتر کاربران، صفحه نمایش های لمسی را دوست دارند، و محیط کاربری تاکید داشته باشید که کاربران ، از طریق این دستگاه ها ، سریعا بتوانند مطالب مورد نظر خود را در وب سایت، بارگذاری کنند. همچنین plugin ها و خدمات هم باید برای بهینه سازی طراحی این نوع دستگاه ها، به خوبی مورد استفاده قرار گیرند. البته استفاده از این خدمات و plugin ها، نیاز به داشتن تجارب سخت و پیچیده ندارند.

بسیاری از این استانداردها ، هنوز، مورد استفاده طراحان وب سایت، قرار نگرفته و بسیاری از مرورگرها، مثل مرورگرهای موبایل، از این استاندارد ها ، حمایت و استفاده می کنند.

آخرین نکته ای که باید به شما طراحان وب سایت، خاطر نشان کنم این است که تا آن جایی که امکان دارد ، بر روی وب سایت خود سرمایه گذاری کرده و قسمت های آن را مجددا مورد ارزیابی قرار دهید و تغییر اساسی در وب سایت خود ایجاد کنید.

نتیجه گیری
شما طراحان وب سایت ، باید برای شروع طراحی های خود، به سه نکته اساسی توجه کنید: تاکید، استعداد و برنامه ریزی. اگر شما، توجه خود را به سمت طراحی وب سایت خود معطوف کنید و از کارشناس طراحی بخواهید تا طراحی شما را مورد ارزیابی قرار دهد، و سپس بر روی ، آینده ی پروژه های طراحی خود، برنامه ریزی کنید، پس می توانید وب سایت حرفه ای را طراحی کنید که هم در ذهن کاربران هک شود و هم در دراز مدت، موفقیت خود را حفظ کند.

سخت ترین قسمت شروع پروژه طراحی وب سایت، پیدا کردن زمان، انرژی و منابع ، برای انجام طراحی هاست. ما طراحان وب سایت، باید برای بهینه سازی وب سایت خود، از این پارامترها استفاده کنیم و از همان ابتدا، این پارامتر ها را مد نظر داشته باشیم.

البته ممکن است که شما طراحان وب سایت، وسوسه شوید تا استفاده از این پارامترهای کلیدی را به تعویق بیاندازید. شما باید طراحی های خود را برای سرمایه گذاران، گزارشگران و افراد دیگر ، خیلی حرفه ای انجام دهید. شما طراحان، باید در شروع کار خود، طراحی های ساده و ارزان قیمتی را انجام دهید تا بتوانید درزمینه طراحی وب سایت، تخصص کافی کسب کنید.

در نهایت، ما می توانیم از تجربه شرکت اپل استفاده کنیم که به ما درس داد که طراحی و زیبایی شناسی، مولفه های بسیار مهم طراحی می باشند. یک طراحی خوب، محصولات و خدمات را بهتر جذب کرده و قابلیت استفاده از آنها را بیشتر می کند.و اگر طراحی ها خیلی خوب، انجام شوند، این محصولات و خدمات، به طور موثرتری به مشتریان ارائه می شوند.

اگر شما طراحان وب سایت، اولویت های خود را در طراحی مد نظر داشته باشید و خیلی سخت کار کنید تا در حرفه ی خود، متخصص شوید، پس طراحی های شما ، به خدمت شما درآمده و شرکت و مشتریان شما، نیز به نحو احسن، از طراحی های شما سود می برند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google

siavash82ir

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Dec 12, 2016
ارسالی‌ها
10
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

یکی از اصول بسیار مهم برای طراحی وب سایت و سرمایه گذاری بر روی آن می باشد.
 
بالا پایین