Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نقش بوت استرپ در پروسه طراحی سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı نقش بوت استرپ در پروسه طراحی سایت
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sitecode

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

[FONT=B_Nazanin]نقش بوت استرپ در پروسه طراحی سایت



0


0


0








[/FONT]

[FONT=B_Nazanin]نقش بوت استرپ در پروسه طراحی سایت ، یکی از مهم ترین مسائل مورد بحث در فضای طراحی سایت می باشد که در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی آن بپردازیم . وجود بوت استرپ در طراحی وب سایت موجب افزایش میزان کاربرد وب سایت خواهد شد ، هم چنین در وب سایت هایی که به صورت ریسپانسیو طراحی می گردند ، استفاده از این تکنولوژی الزامی است زیرا همان طور که قابل مشاهده است امروزه استفاده از دستگاه های هوشمند میان افراد روز به روز رو به افزایش است و دیگر همانند گذشته برای جستجو در فضای مجازی تنها از کامپیوتر ها استفاده نمی شود . از این رو اگر خواهان این مسئله می باشید که کاربران تان وب سایت شما را به طور کامل و بدون هیچ گونه مشکلی مشاهده نمایند و در دسترسی به اطلاعات مورد نظر شان اختلالی وجود نداشته باشد ، طراحی سایت تان را به گونه ای انجام دهید که با دستگاه های هوشمند در سایز های متفاوت سازگاری داشته باشد . برای رسیدن به موفقیت در این راستا می بایست طراحی سایت تان را به صورت ریسپانسیو و به کمک بوت استرپ انجام دهید .

تعریفی از بوت استرپ :

بوت استرپ در واقع یک فریم ورک می باشد که به کمک زبان برنامه نویسی php ( که در مقاله ” مزیت های استفاده از زبان برنامه برنامه نویسی PHP در طراحی سایت ” به طور کلی با آن آشنا شدیم ) و ترکیب آن با CSS به وب سایتی ریسپانسیو خواهیم رسید . این نکته را به یاد داشته باشید فریم ورک BootStrap از مجموعه HTML ، CSS و JavaScriptt استفاده می نماید و کد نویس ها می توانند با استفاده از این زبان های برنامه نویسی فرآیند طراحی سایت شان را بدون نقص انجام دهند .
ویژگی ها و مزایای بوت استرپ :


  1. مقادیری که در فایل CSS فریم ورک بوت استرپ استفاده شده اند ، وب سایت تان را برای هر دستگاه هوشمندی با هر اندازه ای بهینه می نماید .
  2. به علت کاربرد آسان این فریم ورک ، تمامی برنامه نویسان امکان استفاده از آن را دارند .
  3. یکی دیگر از مزیت های بوت استرپ ، سازگاری آن با کلیه ی مرورگر های جدید می باشد .



[/FONT]
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین