Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سایت های گردشگری نوروزی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی سایت و وبلاگ
Konu Başlığı سایت های گردشگری نوروزی
نویسنده موضوع nazanin.R
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan nazanin.R

nazanin.R

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 10, 2016
ارسالی‌ها
2
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

تایلند، سرزمین لبخندها در جنوب شرقی آسیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری‌ست که در آن می‌توانید انواع هیجان‌ها و آرامش طبیعت را همزمان و به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. از اصلی‌ترین دلایلی که تور تایلند نوروز 96 یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های هر سفردوستی در دنیاست؛ طبیعت خیره‌کننده و بکر آن، تفریحات آبی، سواحل اعجاب انگیز، بازارهای شناور، معابد تاریخی و… آن است که برای بازدیدکنندگانش تجربه ای به یادماندنی به ثبت رسانده است.
یکی از شهرهای بزرگ دنیا که برای معابد زیبا و زندگی خیابانی پر جنب و جوش مشهور است . جاذبه های های مدرن این شهر در کنار شگفتی های باستانی آن باعث جذابیت تور بانکوک نوروز 96 شده است .
پوکت جزیره ای کوهستانی در دریای آندامان . سواحل آن از محبوب ترین سواحل تایلند می باشد . استراحتگاه ساحلی ، چشمه های معدنی و رستوران های محلی باعث شده است که گردشگران بسیاری تور نوروزی پوکت را انتخاب کنند .
پاتایا شهری در سواحل خلیج فارس در شرق تایلند است که سالانه میزبان بسیاری از گردشگران تور پاتایا می باشد . سواحل نیلگون ، هتل های لوکس ، مراکز خرید ، کلوب های 24 ساعته ، باعث شده است که تور نوروزی پاتایا یکی از تورهای پرطرفدار در بین ایرانیان باشد .



اروپا با داشتن بهترین سواحل، جشنواره های تابستانی ، اسکله ها و بهترین بازارها و مراکز خرید یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان به شمار می رود. جاذبه های قرون وسطایی ، جاذبه های گرشگری مدرن و طبیعت زیبا از دیگر دلایل محبوبیت تور نوروزی اروپا هستند .



مشهد یکی از شلوغ ترین شهرهای ایران در تعطیلات است . در نوروز سیل عظیمی از زائران به سوی مشهد روانه می شوند تا سال نو را در کنار امام هشتم تحویل کنند و با برکت ایشان سالی نیکو برای خود رقم بزنند . این شهر هر آنچه که دارد مدیون وجود پر برکت امام رضا (ع) است . یکی از دلایل استقبال از تور مشهد نوروز 96 ، وچود پارک های آبی است که روزی پرنشاط را برایتان رقم می زند . از دیگر دلایل محبوبیت تور مشهد نوروز 96 مناطق ییلاقی همچون شاندیر و طرقبه ، پارک های بزرگی همچون وکیل آباد و ملت ، روستاهای بسیار زیبا و خوش آب و هوا با طبیعتی منحصر به فرد و بکر چون جاغرق و کنگ می باشد .


کمتر کسی است که به شیراز سفر کرده باشد و عاشق بهار شیراز نشده باشد . مسافران تور نوروزی شیراز قبل از سال تحویل ، بار سفر را بسته و راهی شهر عشاق و ادب و هنر می روند و سال جدید را در مرقد شاهچراغ در کنار هموطنانشان تحویل می کنند .

اصفهان یکی از شهرهای تاریخی ایران به شمار می رود . آثار تاریخی بی شمار ، آب و هوای مطبوع ، هتل های لوکس ، مراکز خرید بی شمار ، صنایع دستی و سوغات منحصر به فرد و زیبایی های بی شمار باعث محبوبیت تور نوروزی اصفهان به شمار می روند .



 
بالا پایین