Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ویزای شینگن

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı ویزای شینگن
نویسنده موضوع negar.74.abc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan negar.74.abc

negar.74.abc

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 7, 2015
ارسالی‌ها
19
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]ویزای شینگن[/h] برای دریافت ویزای شینگن ابتدا در مورد این نوع ویزا بیشتر بدانید:

توافق‌نامهٔ شنگن (به انگلیسی: Schengen Agreement) توافق‌نامه‌ای است که به برداشته شدن مرز بین ۶ کشور اروپایی انجامید و امکان مسافرت بدون روادید بین این کشورها را فراهم کرد. این توافق‌نامه در سال ۱۹۸۵ بین پنج کشور اروپای غربی به امضا رسید و کشورهای دیگر به تدریج به این توافق‌نامه ملحق شدند. در حال حاضر ۲۶ کشور اروپایی از قوانین این توافق‌نامه پیروی می‌کنند.

٢٤ کشور عضو محدوده شنگن عبارتند از: بلژیک, دانمارک, استونی, فنلاند, فرانسه, یونان, ایتالیا, ایسلند, لتونی, لوکزامبورگ, لیتوانی, مالت, هلند, نروژ, لهستان, پرتغال, اسلواکی, اسلوانی, اسپانیا, سوئد, چک, آلمان, مجارستان, اتریش.

اگر قصد خروج از کشور جهت مسافرت در کشورهای عضو پیمان شینگن (اتحادیه اروپا) را بصورت کوتاه مدت و یا بلند مدت دارید پس نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید.

ویزای شینگن تضمینی و فوری در تنها بانک اطلاعات تخصصی ویزای شینگن نیازمندی مرکز ویزای شینگن از طریق فعالان و آژانس های معتبری که این نیازمندی در اختیار شما قرار میدهد صورت میپذیرد.

اخذ ویزای شینگن از طریق نیازمندی مرکز ویزای شینگن انجام نمیگیرد زیرا این وبسایت بانک اطلاعات تخصصی میباشد که فعالان معتبر این نوع ویزا را به افرادی که قصد گرفتن ویزای شینگن دارند معرفی مینماید.

 
بالا پایین