Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بررسی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۲۰۱۷

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودروهای پورشه
Konu Başlığı بررسی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۲۰۱۷
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :

بررسی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۲۰۱۷


.کمپانی آلمانی پورشه سری ۹۱۱ توربو را به میزان زیادی تولید می کند. می توان از ایالات متحده به عنوان بزرگترین بازار خرید و فروش این خودرو نام برد. برای این مدل ۹۱۱ شاهانه، موتور توربو یک ژنراتور فوق العاده به شمار می آید.
به دنبال هر واکنش آن کلی شدت و قدرت وجود دارد. درحقیقت این خودرو را می‌توان از نظر شتاب، سرعت، ترمزگیری، هندلینگ، فضای داخلی و راحتی یک شاهکار از محصولات پورشه به شمارآورد.
مشخصات فنی
خودرو پورشه ۹۱۱ s دارای یک موتور تخت ۶ سرعته توربو ۳.۸ است که ۵۸۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۹ نیوتن متر گشتاور دارد و با یک گیربکس پی دی کی(pdk) هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک و دیفرانسیل تمام چرخ متحرک همراه شده است که باعث شتاب گیری در" توربو اس" می شود. به عبارت دیگریک سیستم چهار چرخ متحرک مطلوب، داینامیک فعال، سیستم تعلیق فعال چند حالته و حجم های برجسته در عقب باعث شده که "توربو اس "عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. به لطف فرمان پذیری در چرخ های عقب با چالاکی در پیچ ها گردش می کند و هم پای خودروهای پرسرعت بدون هیچ مشکلی حرکت می کند. در این خودرو عکس العمل موتور به فرمان خودرو، ترمز و صندلی ها به طور یکسان منتقل می شود. توربو s یک رانندگی بسیار کاربردی و متمدن در اختیار شما می گذارد. کیفیت رانندگی با آن راحت است اما انعطاف پذیر نیست. حالت ارگونومیک آن فوق العاده است چیزی که معمولاً در دنیای خودروهای عجیب وجود ندارد. موتور توربوشارژ تبدیل به یک مولفه مهم شده است و می توان گفت که ۹۱۱ توربو مثل همیشه منحصر به فرد است.
نمای داخلی کابین
خودرو ۹۱۱s یک کابین زیبا و مجهز دارد. در کنار فضای بار خوب خود دو صندلی عقب هم دارد. با وجود فضای کم، باز هم برای خانواده های کوچک قابل استفاده است. در کنار آپشن های سفارشی سازی شده امکاناتی شامل یک سیستم صوتی همراه با ۱۲ بلندگو، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی ۷ اینچی همراه با مجموعه اپل کارپلی و قابلیت های لمسی گوشی های هوشمند و استفاده از گوگل ارث و نمای خیابانی گوگل، صندلی هایی که به ۱۸ روش مختلف تنظیم می شوند که در نوع خود راحت ترین صندلی ها هستند، کروز کنترل تطبیقی فول رنج وجود دارد.
امکانات امنیتی ۹۱۱s شامل هشدار برخورد از جلو و نظارت نقطه کور، کنترل کشش، کیسه های هوای جلو و پرده ای و زانویی، کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع و سنسور پارکینگ است. به‌روزرسانی‌های انجام شده در طراحی نمای ظاهری باعث جذاب تر شدن خودرو شده اند. چراغهای سه بعدی برجسته در عقب، استفاده از لامپهای LED در چراغ های جلو، لوله های اگزوز با تریم کرومی و تجدید نظر در طراحی درب ها از موارد به روز رسانی شده در طراحی بدنه است.
۹۱۱توربو یک ابرخودروی شیک است که برای عاشقان رانندگی طراحی شده است که هم فرمان پذیری عالی را می پسندند و هم ارتفاع پایین خودرو ها و چرخ های پهن را دوست دارند.
 
بالا پایین