Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه متوجه فاسد شدن کاندوم شویم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تنظیم خانواده
Konu Başlığı چگونه متوجه فاسد شدن کاندوم شویم؟
نویسنده موضوع matbakh
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan matbakh

matbakh

سرآشپز
کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 4, 2021
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
1
محل سکونت
تهران
وب سایت
matbakhshop.com
تخصص
آشپزی

اعتبار :

تاریخ انقضا در اکثر کاندوم ها روی بسته بندی است. پس از گذشت تاریخ انقضا از استفاده از کاندوم خودداری کنید زیرا کاندوم شروع به تجزیه می کند و در جلوگیری از بیماریهای مقاربتی و بارداری نمی تواند مؤثر باشد.
کاندوم زنانه به کیسه‌ای از جنس لاتکس که در واژن زنان قرار می‌گیرد کاندوم زنانه گفته می‌شود که از ورود اسپرم به واژن جلوگیری می‌کند، همچنین از زنان در برابر انواع بیماری‌های مقاربی نظیر ایدز و یا ویروس‌های مختلف محافظت می‌نماید.
این نوع از کاندوم‌ها در قسمت انتهایی خود حلقه‌هایی دارد که همانند لنگر چسبیده و شرایط خروج لاتکس را فراهم می‌آورد. با توجه به تحقیقات انجام شده، کاندوم‌های نوع FC1 و FC2 تنها به تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده‌اند که از پلاستیک و لاستیک مصنوعی به نام نیتریل ساخته شده‌اند که هیچگونه آسیبی را به واژن و بدن زنان وارد نمی‌کنند.کاندوم مردانه همان‌طور که گفته شد، کاندوم مردانه رایج‌ترین نوع کاندومی ا‌ست که در یک رابطه زناشویی مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر انواع کاندوم خاردارکاندوم فلفلی و … برای مراقبت های جنسی استفاده می شود. وظیفه این نوع از کاندوم‌ها جلوگیری از ورود مایع منی به واژن و پیشگیری از بارداری، جلوگیری از انتقال بیماری‌های عفونتی، مقاربتی و… می‌باشد. البته بسیاری از افراد، از این نوع کاندوم برای رابطه‌های دهانی و مقعدنی نیز استفاده می‌کنند.


هر چند فقط تاریخ انقضا مهم نیست. زیرا گاهی اوقات کاندوم به درستی نگهداری نشده و مواد قبل از تاریخ انقضا خراب می شوند. اگر کاندوم هنگام بیرون آمدن از بسته بندی همیشه خشک ، چسبناک یا سفت به نظر می رسد ، از آن استفاده نکنید و یک کاندوم جدید تهیه کنید.

بهتر است کاندوم های بلااستفاده را در مکانی خشک و خنک (نه در کیف پول یا جیب شلوار) نگهداری کنید که چروک نشود و یا خشک نشود. و هرگز از روغن های روان کننده مانند لوسیون ، روغن ماساژ ، روغن معدنی ، ژل نفتی یا روغن کودک با کاندوم استفاده نکنید زیرا این مواد باعث تجزیه مواد می شوند.
 
بالا پایین