Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

وکیل طلاق در شیراز

اطلاعات موضوع

Kategori Adı حقوق مدنی : ازدواج ، طلاق ...
Konu Başlığı وکیل طلاق در شیراز
نویسنده موضوع hanivviv
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan hanivviv

hanivviv

وکیل در شیراز
کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 16, 2021
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
1
محل سکونت
شیراز
وب سایت
vakildarshiraz.com
تخصص
لیسانس

اعتبار :

وکیل طلاق در شیراز

طلاق به معنای جدایی و انفصال است اما در علم حقوق طلاق به معنای جدایی زوج از زوجه است هرچند که در گذشته نه چندان دور جدایی فیزیکی زوج از زوجه مصداق طلاق بود و باید برای رسیدن به طلاق مراحل آن از نظر تشریفات قانونی طی شود، اما امروزه متاسفانه به نوع دیگری از طلاق روبرو هستیم که به آن طلاق عاطفی می گویند که در ادامه در رابطه با طلاق عاطفی صحبت خواهیم کرد.


طلاق عاطفی آن است که زوجین علی رغم اینکه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند اما علاقه و محبت بین زوجین بسیار کمرنگ است و تنها به دلیل بعضی از ملاحظات ،طرفین یکدیگر را تحمل کرده و اقدام به جدایی نمی کنند.


صدور گواهی عدم سازش​


چه موقعی دادگاه اقدام به صدور گواهی عدم سازش و چه زمانی اقدام به صدور حکم طلاق می کند و مدت اعتبار گواهی عدم سازش و حکم طلاق به چه اندازه است؟


هرگاه طلاق توافقی یا به تقاضای زوج صادر شود دادگاه پس از طی مراحل معمول اقدام به صدور گواهی عدم سازش می کند که اعتبار آن سه ماه است و چنانچه حکم طلاق بر اساس تقاضای زوجه و پس از طی مراحل معمول دادگاه صادر شود رای صادره توسط دادگاه حکم طلاق است که اعتبار آن شش ما است،این درحالی است که رای دادگاه در طلاق توافقی یا به تقاضای زوج گواهی عدم سازش می باشد.
منبع وکیل در شیراز
 
بالا پایین