Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انیمیشن The House (خانه) ؛ از جدیدترین کارتون های سال 2022

اطلاعات موضوع

Kategori Adı هنر هفتم
Konu Başlığı انیمیشن The House (خانه) ؛ از جدیدترین کارتون های سال 2022
نویسنده موضوع sara5280
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sara5280

sara5280

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2021
ارسالی‌ها
57
پسندها
4
امتیازها
8
محل سکونت
رشت
تخصص
sa

اعتبار :

انیمیشن خانه (The House) محصول مشترک انگلستان و آمریکا برای سال 2022 می‌باشد. در این انیمیشن سه داستان روایت می‌شود. داستان‌ها در دوره‌های مختلف در یک خانه اتفاق می‌افتند. این اثر یک استاپ موشن ظاهرا ترسناک است. یک کمدی تاریک و عجیب از نتفلیکس را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی انیمیشن خانه The House 2022: استاپ موشنی تاریک و کمدی از یک خانه ترسناک!
انیمیشن خانه (The House) محصول سال 2022 در ژانرهای کمدی و درام داستانی از یوهانس نیهولم (Johannes Nyholm) می‌باشد. این انیمیشن یک گلچین برای بزرگسالان است و داستانی مملو از پیچ و تاب را روایت می‌کند. سه داستان تقریبا 30 دقیقه‌ای در دوره‌های متفاوت اتفاق می‌افتند. دو داستان دارای پیچ و تابی ترسناک هستند. داستان سوم کمی ساده‌تر نمایش داده شده است.

در انیمیشن خانه، اشیاء حرکاتی واقعی دارند. این اثر یک گلچین متحرک از تاریخ یک ساختمان را در طول زمان بیان می‌کند. نگرانی‌هایی ناشی از یک خانه و کنترلی که افراد بر روی خانه دارند، باعث دلبستگی به آن شده است. طراحی این استاپ موشن به طوری شکل گرفته است که می‌توانید احساسات آن را لمس کنید. انیمیشن استاپ موشن خانه، داستانی‌هایی از جهان‌ها و شخصیت‌های مختلف را در بر می‌گیرد که‌ تمام این رویدادها در یک خانه رخ می‌دهند.
انیمیشن خانه در استدیو Nexus بریتانیا تولید شده است. نتفلیکس منتشرکننده جهانی آن بوده است. این انیمیشن 97 دقیقه‌ای امتیاز 6.9 از 10 را در سایت IMDb دریافت کرده است و 97 درصد از داوران رسانه محبوب Rotten Tomatoes نظر مثبتی نسبت به آن داشته‌اند. همچنین 87 درصد از کاربران گوگل نیز این استاپ موشن کمدی را پسندیده‌اند. تاریخ انتشار انیمیشن خانه در 14 ژانویه 2022 (برابر با 24 دی‌ماه 1400) بوده است.

نگاهی به داستان انیمیشن خانه The House 2022: خانه ای مرموز که ماجراهای عجیبی دارد!
داستان اول انیمیشن خانه در دهه 1800 می‌گذرد. مردی با یک پیرمرد مرموز که در کالسکه‌ای درخشان حضور دارد، ملاقات می‌کند. دیدار آن‌ها در جنگل است و پیرمرد به او پیشنهاد می‌کند که یک خانه جدید و مجانی را برای خانواده فقیر خود بسازد. داستان دوم در همین خانه می‌گذرد. یک موش در اطراف آن است. موش روی تختی در زیرزمین می‌خوابد و زمان خود را صرف فروش خانه می‌کند. او می‌خواهد با فروش این خانه، سود خوبی را به دست آورد.
در نهایت در داستان سوم و پایانی انیمیشن خانه، صاحب‌خانه این خانه یک گربه به نام رزا است. او سعی دارد پس از سیلی که آمد، خانه را بازسازی کند‌. مه صورتی خانه را احاطه کرده است و هیچ چیز دیگری وجود ندارد.

لیست عوامل و صداپیشگان انیمیشن خانه The House 2022
کارگردانان انیمیشن کمدی خانه پالوما بائزا (Paloma Baeza)، اما دی سواف (Emma De Swaef)، نیکی لیندروت فون باهر (Niki Lindroth von Bahr) و مارک جیمز رولز (Marc James Roels) بوده‌اند. داستان این استاپ موشن از یوهانس نیهولم (Johannes Nyholm) و نویسندگی آن اندا والش (Enda Walsh) برعهده داشته‌اند. شارلوت باواسو (Charlotte Bavasso) و کریستوفر اوریلی (Christopher O’Reilly) تهیه‌کنندگان خانه بوده‌اند.
از صداپیشگان داستان اول انیمیشن خانه میا گوت (Mia Goth) صداپیشه میبل، متیو گود (Matthew Goode) صداپیشه ریموند، کلودی بلکلی (Claudie Blakey) صداپیشه پنه لوپه، النور دی سواف رولز (Eleanor De Swaef-Roels) صداپیشه ایزوبل و مارک هیپ (Mark Heap) صداپیشه آقای توماس بوده‌اند. به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی بهترین انیمیشن‌های تاریخ سینما در بخش اول و بخش دوم را در سایت روکیدا مطالعه کنید.
از صدا پیشگان داستان دوم و سوم انیمیشن کمدی درام خانه، اسون ولتر (Sven Wollter) صداپیشه مرد عجیب و غریب، ایوان لومبارد (Yvonne Lombard) صداپیشه زن عجیب، جارویس کوکر (Jarvis Cocker) در نقش توسعه‌دهنده، سوزان ووکوما (Susan Wokoma) صداپیشه رزا، هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) صداپیشه جن و پل کی (Paul Kaye) در نقش کاسموس بوده‌اند. مطلب معرفی بهترین انیمه‌های مورد انتظار 2022 را در پلازا بخوانید
 
بالا پایین