Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شما پلتفرمی برای پیدا کردن قصه کودکانه جدید برای بچه ها میشناسین؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı داستان و حکایت
Konu Başlığı شما پلتفرمی برای پیدا کردن قصه کودکانه جدید برای بچه ها میشناسین؟
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
3
امتیازها
8

اعتبار :

تاثیر قصه کودکانه جدید بر مهارت های کودکان​

رشد و پرورش کودکان با کمک سرگرمی های آنها، یک شیوه آموزشی و تربیتی قدیمی به شمار می رود. خواندن روزانه یک قصه کودکانه جدید می تواند به یادگیری و آشنایی کودکان شما با مسائل اجتماعی و تاریخی کمک کند. از سوی دیگر، قصه ها می توانند بر روی مهارت های رشد کودکان نیز تاثیر فراوانی بگذارند. خواندن قصه کودکانه جدید برای کودکانتان به آنها کمک می‌کند تا به آگاهی و هوشیاری برسند و در عین حال هوش هیجانی و کنترل بر احساسات آنها را بهبود می‌بخشد.

خواندن قصه کودکانه جدید می تواند به کودک شما بیاموزد که نسبت به نیازهای فردی و دیگران متفکرتر شود. در طول فعالیت گوش دادن و درک کردن، کودکان به طور ناخودآگاه توانایی تفکر برای دیگران را توسعه می دهند. این احساس همبستگی و نگرانی برای دیگران، فرد را به فرد بهتری تبدیل می کند. بنابراین، از این جنبه از روان کودکان برای تقویت هوش هیجانی آنها استفاده کنید و به آنها کمک کنید تا متوجه شوند اعمالشان چگونه و تا چه میزان بر دیگران تأثیر می گذارد.

اهمیت خواندن روزانه یک قصه کودکانه جدید​

شاید خواندن هر روز یک قصه کودکانه جدید برای کودکانتان، جالب ترین و جذاب ترین فعالیتی است که می توانید برای پرورش شخصیت کودک خود انجام دهید. شما می توانید یک داستان کودکانه جذاب از یک کتاب بخوانید، یا یک قصه کودکانه جدید از میان قصه های محبوب جدید در میان کودکان انتخاب کنید، و یا حتی به سادگی در مورد کارها و اتفاقات روزمره زندگی خود برای کودکتان داستان سرایی کنید.

با این حال، این سرگرمی سالم و بسیار مفید که به نوعی شیوه سنتی یادگیری در اوایل دوران کودکی نیز شناخته می شود، در میان انبوه سرگرمی های دنیای تکنولوژی بسیار کم رنگ شده است. از این رو برای زنده نگه داشتن این فعالیت مفید روزانه، اپلیکیشن ها و سایت های کودک متعدد در این راستا اقدامات مختلفی انجام داده اند. با قرار دادن روزانه یک قصه کودکانه جدید و یا استفاده از انواع مختلف قصه کودکانه مانند قصه های تصویری، قصه های صوتی و ... سعی داشته اند تا توجه و علاقه کودکان امروزی را به خواندن حداقل یک قصه کودکانه جدید در روز تشویق کنند.

تاثیر خواندن قصه کودکانه جدید​

خواندن یک کتاب جدید یا یک قصه کودکانه جدید برای کودکانتان می تواند در آشنایی و درک آنها با ریشه های سنتی و فرهنگی خود، بسیار موثر واقع شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که همین داستان ها و قصه های کودکانه ای که به سادگی و محض سرگرمی برای فرزندتان می خوانید، تا چه میزان در یادگیری و آموزش آنها تاثیر گذار می باشد.

تغذیه ذهن کودکان با قصه کودکانه جدید نقش مهمی در برنامه یادگیری دوران کودکی دارند. گفتن یک قصه کودکانه جدید با موضوعات تاریخی به فرزندان شما کمک می‌کند تا آداب و رسوم و ریشه‌ های مختلف فرهنگی که در آن درحال رشد می باشد را درک کنند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. فعالیت‌ ها، جشن ‌ها و اتفاقاتی که در گذشته افتاده اند را در قالب یک قصه کودکانه جدید با کودکان خود به اشتراک بگذارید. این به فرزندان شما ایده هایی در مورد سنت های مختلف در جهان می دهد. همچنین، قصه های کودکانه ای از سراسر جهان را روایت کنید. این باعث ایجاد حس آگاهی فرهنگی در بین فرزندان شما می شود.
شما پلتفرمی برای پیدا کردن قصه شب و جدید برای بچه ها میشناسین؟
 
بالا پایین