Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

حکایت قصه های صوتی کودکان برای فرزندان

اطلاعات موضوع

Kategori Adı داستان و حکایت
Konu Başlığı حکایت قصه های صوتی کودکان برای فرزندان
نویسنده موضوع niniweb
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan niniweb

niniweb

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 3, 2021
ارسالی‌ها
74
پسندها
4
امتیازها
8

اعتبار :

قصه صوتی کودکانه، ارزش‌ های اساسی را برای کودکان به نمایش می‌گذارد که در عمل مهم هستند، و آنها را قادر می‌سازد از تجربیات شخصیت‌ ها در داستان‌ ها بیاموزند و آن تجربیات را از آن خود کنند. همه قصه صوتی کودکانه موجود در سایت های کودکانه، عاری از حواس‌ پرتی‌ های ادبی هستند که کودکان نمی ‌دانند چگونه با آن کنار بیایند. حتی اگر حالت محافظ صفحه در دستگاه های تلفن همراه روشن باشد، می توان به این داستان ها گوش داد. این ممکن است بهترین راه برای گوش دادن به داستان های بیرونی، برای بچه ها باشد. صدای مورد نظر فرزندتان را انتخاب کنید و حالت محافظ صفحه نمایش را در دستگاه تلفن همراه روشن کنید.

بنابراین، قصه صوتی کودکانه مزایای غیرقابل شمارشی برای شما و کودکانتان دارند. با پخش کردن قصه صوتی کودکانه برای کودکانتان، آن ها را از این مزایا بهره مند کنید.

مزایای بی نظیر قصه صوتی کودکانه

گوش دادن به قصه صوتی کودکانه فواید و مزایای متعدد و بی شماری برای مهارت های کودکان به همراه دارد که در این مطلب امکان بیان همگی آن ها وجود ندارد. در نتیجه، در ادامه به معرفی برخی از مزایای قصه صوتی کودکانه خواهیم پرداخت.

به ایجاد تفکر تحلیلی کمک می کند

کمک به ایجاد تفکر تحلیلی در کودکان، یکی از مزایای فوق العاده قصه صوتی کودکانه می باشد.

قصه صوتی کودکانه به حفظ طبیعت کنجکاو کودک در کشف، کاوش و یادگیری چیزها کمک می کند. داستان‌ ها همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهند تا با اتصال آیتم ‌های اطلاعاتی که در احکام تدریجی آشکار می‌شوند، استنتاج‌ های منطقی بگیرند.

به مقابله با زمان نمایشگر کمک می کند

داستان کودکانه به هر نوعی مانند مطالعه کتاب یا گوش دادن به قصه صوتی کودکانه، مزایای متعددی دارد که یکی از آن ها دور کردن کودکان از دنیای تکنولوژی می باشد. قصه صوتی کودکانه به مقابله با زمان نمایش کودکان کمک می کند. یکی دیگر از مهمترین مزایای داستان های صوتی این است که اثرات نامطلوب این موارد را جبران می کند.

سپری کردن زمان زیاد روی صفحه نمایش بر کودکان ما تأثیر می گذارد. بر اساس یک مطالعه، کودکانی که بیش از دو ساعت در روز از صفحه نمایش استفاده می کنند، فاقد تفکر تحلیلی هستند، همچنین افرادی که بیش از هفت ساعت را روی صفحه نمایش هر ابزار الکترونیکی مانند تلویزیون، تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت می گذرانند، می توانند باعث نازک شدن قشر مغز می شود. این ناحیه حساس مغز است و استدلال انتقادی را کنترل می کند. از سوی دیگر، داستان های صوتی چنین تاثیری بر سلامتی ندارند. در عوض، بر رشد تفکر قوی و منطقی در کودکان تمرکز دارد و قصه صوتی کودکانه عمدا کوتاه و بدون پیچیدگی نگه داشته شده‌ اند و از خستگی اجتناب می‌ کنند و دامنه توجه کودکان را در ذهن نگه می ‌دارند.

آنها را برای خواندن مشتاق می کند

فواید بی ‌شماری قصه صوتی کودکانه برای کودکان وجود دارد که یکی از آنها داستان‌ های صوتی است که کودکان را برای خواندن قفل می‌کند. شروع یادگیری کودکان در سن 5 تا 8 سالگی یا حتی زودتر با قصه صوتی کودکانه می‌تواند به آماده ‌سازی آن‌ ها برای خواندن روان کمک کند، زیرا داستان‌ های صوتی با روایت خوب به آن‌ها اجازه می‌ دهد وقایع، مضمون و شخصیت‌ ها را در ذهن خود تجسم کنند. از این رو، گوش دادن به یک داستان صوتی به عنوان یک فعالیت طوفان فکری عالی عمل می کند که کودکان را برای تبدیل شدن به خوانندگان مسلط آماده می کند.
 
بالا پایین