Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

روش زالودرمانی در خانه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار پزشکی
Konu Başlığı روش زالودرمانی در خانه
نویسنده موضوع پنگو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پنگو

پنگو

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Mar 1, 2021
ارسالی‌ها
5
پسندها
5
امتیازها
3

اعتبار :

روش زالو درمانی برای زانو​

زالو در زبان انگلیسی قدیم به دو معنی پزشک و کم خون‌خوار بوده است. از همین موضوع می‌توان خاصیت درمانی آن را متوجه شد. این روش درمانی که در زمان باستان از آن استفاده می‌کردند و امروزه نیز کاربرد‌های مختص به خود را دارد، برای خارج‌کردن خون کثیف بدن که عامل اصلی بسیاری از بیماری‌ها است مورداستفاده قرار می‌گیرد.
در روش زالو درمانی زانو، با قرار‌دادن زالو‌ها روی این محل خون کثیف خارج می‌شود. روند درمان به این صورت است که شما به مراکز معتبری که این شیوه را انجام می‌دهند مراجعه کنید و پس از گرفتن نوبت مشکل اصلی زانوی خود را که برای شما درد‌آور است و برای درمان آن به این روش روی آورده‌اید؛ مطرح کنید.
در مرحله بعد زالو درمانی برای زانو، تعداد مشخصی زالو روی ناحیه‌هایی معین از زانوی شما قرار می‌دهند. زالو‌ها شروع به مکیدن خون کثیف موجود در بدن شما می‌کنند. هنگامی‌که کاملا از خون سیر شدند به حدی سنگین می‌شوند که دیگر قدرت ایستادن روی زانو را ندارند و از آن جدا می‌شوند. با انجام این روش خون کثیف بدن شما که باعث ایجاد بیماری در این ناحیه شده است خارج می‌شود.
روش زالو درمانی زانو ظرف مدت ۲۴ ساعت درد آن را تسکین می‌دهد. اما در رابطه با رفع کامل مشکلات زانو نظیر آرتروز و گرفتگی پس از گذشت یک ماه نتایج آن آشکار خواهند شد و بیماری رو به بهبود می‌رود.

از مزایای خرید زانوبند زاپیامکس چه میدانید؟

روش خانگی زالو درمانی برای زانو درد​

اگر خودتان قصد انجام زالو درمانی برای زانو دارید بهتر است از طریق روشی که در اختیارتان قرار می‌دهیم این کار را انجام دهید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.
  • زالو را از داروخانه سفارش دهید و از زالو‌های خانگی یا آن‌ها که در طبیعت رها هستند استفاده نکنید.
  • از مسئول داروخانه سوال کنید که در هر بار استفاده باید چند زالو را روی زانوی خود قرار دهید.
  • زالو‌ها را با استفاده از دستکش و انبر به آرامی روی زانوی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که زالو‌ها نباید خیلی به هم نزدیک باشند.
  • منتظر بمانید تا پس از گذشت یک ساعت زالو از پوست شما جدا شود. در این هنگام باید سریعا نسبت به برداشتن و معدوم کردن زالو اقدام کنید تا زالو به نقطه‌ای دیگر از بدن شما نچسبد.
  • پس ‌از این‌که همه زالو‌ها از زانوی شما جدا شدند سعی کنید به زانوی خود فشار وارد نکنید و آن را استراحت دهید تا دچار خونریزی نشوید و اثر‌گذاری آن بیشتر شود.
 
بالا پایین