Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دایی: خوش*شانس بودیم که گل نخوردیم

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı دایی: خوش*شانس بودیم که گل نخوردیم
نویسنده موضوع Friends
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Friends

Friends

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Feb 18, 2014
ارسالی‌ها
25
پسندها
40
امتیازها
13

اعتبار :




[h=1] دایی: خوش*شانس بودیم که گل نخوردیم [/h]​

سرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش با خوش*شانسی از داماش گلی دریافت نکرد.


علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر داماش در کنفرانس خبری گفت: بازی بسیار سخت و بزرگی را در رشت با پیروزی پشت سر گذاشتیم. نیمه اول بهتر از داماش بودیم و می*توانستیم چند گل بزنیم اما به هر حال به هدفمان رسیدیم. وی افزود: در نیمه دوم داماشی*ها فشار زیادی روی تیم ما آوردند و خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. بچه*های ما بسیار خوب و منطقی بازی کردند و علت پیروزی ما نیز همین موضوع بود.
سرمربی پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر داماش خاطرنشان کرد: 3 فینال پیش*رو داشتیم که خوشبختانه اولین فینال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و اکنون 2 فینال دیگر در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم در این بازی*ها نیز به پیروزی برسیم.
دایی با اشاره به نکات فنی دیدار داماش و پرسپولیس گفت: تیم ما روی زمین بازی می*کند و عادت به بازی از کناره*ها نداریم اما داماش در این بازی روی هوا بازی می*کرد که خوشبختانه توانستیم حملات آنها را خنثی کنیم و روزنه*های حمله داماش را ببندیم.
وی در واکنش به این سوال که پرسپولیس زیبا بازی نکرد و آیا با این نظر موافق است یا نه، عنوان کرد: این نظر محترم است و ما برای کسب 3 امتیاز به رشت آمده بودیم. نیمه اول توانستیم به هدف خود برسیم چون خوب بازی کردیم و توانستیم بازی را در دست بگیریم. در نیمه دوم هم داماش برای اینکه بتواند حداقل یک امتیاز بگیرد برابر ما حاضر شد و حملات زیادی روی دروازه ما داشت.



منبع: تسنیم




 
بالا پایین