Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اینگونه بخوابید تا پوستی متفاوت داشته باشید !

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار پزشکی
Konu Başlığı اینگونه بخوابید تا پوستی متفاوت داشته باشید !
نویسنده موضوع *SiMiN*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *SiMiN*

*SiMiN*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Feb 16, 2014
ارسالی‌ها
5,086
پسندها
1,974
امتیازها
113
محل سکونت
تهران
تخصص
نقاشی کردن،نت
دل نوشته
همه ی انسانها برابر آفریده شده اند
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

دکتر محمدعلی نیلفروش زاده متخصص پوست*ومو، گفت: تحقیقات مختلف ثابت کرده بی*خوابی و بدخوابی می*تواند عوارض زیادی برای پوست ایجاد کند.
هنگام خواب، دستگاه گوارش استراحت می*کند و حتی سیستم عصبی نیز تغییراتی می*کند که لازم بازسازی و بازتوانی آن است. گویا خواب شبانه کافی، پادز*هر استرس است و روز بعد که فرد از خواب بیدار می*شود، شادابی پوست و رفع خستگی عضلات را به* همراه دارد.
وی افزود: برخی متخصصان معتقدند که حتی پیدایش چروک*های اطراف چشم نیز با بالش*های نامناسبی که برخی از ما شب*ها زیرسرمان می*گذاریم، مرتبط است.
دکتر نیلفروش*زاده، تصریح کرد: خواب ناکافی باعث ایجاد بی*قراری، عدم تمرکز، خستگی و تحریک*پذیری می*شود و علاوه بر آن بسرعت پاسخ دهی به محرک*های بیرونی و قدرت هماهنگی فرد با محیط و نیز قدرت حفظ و نگه*داری اطلاعات کاهش می*یابد.
وی خاطرنشان کرد: در واقع خواب نامرتب و در ساعت*های نامنظم و نامشخص شبانه*روز، باعث گسسته شدن ساعت*های بیولوژیک بدن شده و تنظیم مجدد آن، مدت*ها زمان خواهد برد. در این حالت تمام ارگان*های بدن، به نوعی تحت *تاثیر قرار گرفته و پوست نیز به عنوان یک عضو مهم، بازتابی در این اتفاق را بروز خواهد داد.
دکتر نیلفروش*زاده تصریح کرد: آثار کم خوابی، در طولانی مدت باعث بالارفتن سطح هورمون*های استرس*، به طور مداوم و کاهش سطح ایمنی بدن می*شود و همان*طور که انتظار داریم، این ۲ عامل می*تواند باعث چین*و*چروک*های زودرس، شلی پوست،تیرگی دور چشم و فراهم شدن زمینه جهت ایجاد بدخیمی*های پوست و در نتیجه کاهش ایمنی بدن می*شود.
وی گفت: همچنین می*توان از سرم*ها و کرم*های ضدچروک استفاده کرد. بهترین فرم خوابیدن، خوابیدن به پشت است. چون در این حالت هم فرم طبیعی ستون فقرات حفظ می*شود و هم عامل کششی بر پوست تحمیل نمی*شود.
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین