Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Samsung I7500 اولین گوشی کره ای با سیستم عامل Android

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سامسونگ
Konu Başlığı Samsung I7500 اولین گوشی کره ای با سیستم عامل Android
نویسنده موضوع parivash
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan parivash

parivash

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 1, 2014
ارسالی‌ها
1,664
پسندها
1,287
امتیازها
113
محل سکونت
شیــــــــراز
دل نوشته
فقط یه ابــــانی میتونـــه با وجود قلـب شکستش، همه ی قلبای شکستــه رو آروم کنه...
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :




مدن های قبل صحبت هایی مبنی بر معرفی چند گوشی جدید با سیستم عامل Android از سوی چند کمپانی به گوشی می رسید. اما کمپانی فقط اعضا می توانند لینک ها را ببینند زودتر از سایر برند های مورد نظر همچون ، فقط اعضا می توانند لینک ها را ببینند و فقط اعضا می توانند لینک ها را ببینند و ... این گوشی جدید را معرفی کرد.

I7500 سامسونگ یک گوشی نسل سومی جدید می باشد که با بهره گیری از سیستم عامل جدید Android ورژن 1.5 پا به عرصه رقابت گذاشته است . البته این گوشی امکانات مناسبی همچون موارد زیر است .

صفحه نمایش کاملا لمسی 3.2 اینچی با رزیولیشن ( 320x 480 pixels ( HVGA که از نوع بسیار عالی OLED می باشد و از 16M رنگ نیز پشتیبانی می کند. شتاب سنج با سنسور برای چرخش اتوماتیک نیز در آن در نظر گرفته شده است.

دوربین آن نیز یک نمونه 5 مگاپیکسلی مناسب به همراه فوکوس اتوماتیک و فلاش LED می باشد که ویژگی Geo-tagging نیز به آن اضافه شده است.

ابعاد در نظر گرفته شده با توجه به ساده بودن گوشی از لحاظ طراحی بدنه مناسب به نظر می رسد.115x 56 x 11.9 mm این میزان است که واقعا ضخامت بسیار مناسبی با توجه به امکانات خود دارد.

Samsung I7500 دارای 8 گیگابیت حافظه داخلی می باشد که توسط کارت حافظه microSD می توان به میزان 16 گیگابایت دیگر به آن اضافه نمود و با آسودگی از آن لذت برد.

از لحاظ امکانات ارتباطی بسیار در وضعییت مناسبی قرار دارد و تقریبا از تمامی امکانات همچون Wi-Fi, GPS, 3G with HSDPA HSUPA و Bluetooth پشتیبانی می کند. جک صوتی 3.5 میلی متری به همراه پورت microUSB از سایر نکات آن است.

با توجه به اینکه سیستم عامل به کار رفته در آن توسط غول نرم افزاری دنیا Google پشتیبانی می شود به امکاناتی دیگر همچون Google Search, Maps, Gmail,YouTube, Calendar, Google Talk مجهز شده است که جای هیچ گونه نقیصه ای احساس نمی شود. همچنین I7500 از اکثر فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی کرده و آن را به یک گوشی مولتی مدیا نسبتا مناسب تبدیل کرده است.

باتری به کار برده شده در آن نیز یک نمونه استاندارد 1500 آمپری می باشد که از جزئیات آن خبری منتشر نشده است.همچنین از قدرت CPU آن هم خبری درز نکرده است. ولی طبق برخی از خبر های گذشته نمونه نام آشنا و به کار رفته در اکثر گوشی های جدید 528MHz Qualcomm MSM7200A برای آن در نظر گرفته شده است.

این گوشی که در ماه April معرفی شده است طولی نمی کشد که طبق وعده کمپانی سامسونگ در ماه June در حدود دو ماه دیگر در کشور های اروپایی ( توسط کمپانی O2 در آلمان ) با قیمت 300 یورو عرضه می گردد.
 
بالا پایین