Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نوزاد زوج کوتوله با کوتولگی دوگانه +عکس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خبرهای داغ روز
Konu Başlığı نوزاد زوج کوتوله با کوتولگی دوگانه +عکس
نویسنده موضوع ***HeleNa***
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ***HeleNa***

***HeleNa***

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Mar 17, 2014
ارسالی‌ها
5,011
پسندها
855
امتیازها
113
محل سکونت
tEhRaaN
سیم کارت

اعتبار :

مادری که به او گفته شده بود آنچنان شانس زنده ماندن کودکش پایین است که بهتر است سقط جنین کند، کودکش را سالم به دنیا آورد.

به گزارش پرشین وی لارا وایت فیلد 24 ساله و همسرش ناتان فیلیپس 34 ساله که هر دو کوتوله هستند ، اکنون صاحب پسری به نام ناتان فیلیپس سه ماهه شده اند که او نیز با "کوتولگی دوگانه" به دنیا آمده است.
هر یک از والدین او دچار نوع خاصی از کوتولگی هستند، و پزشکان وقتی دریافتند که نوزاد جدید هر دو آن را به ارث برده است بسیار شگفت زده شدند.
نوزاد زوج کوتوله با کوتولگی دوگانه
خانم وایت فیلد اهل ساندرلند بریتانیا پس از به دنیا آمدن سالم فرزندش بسیار خوشحال است، چرا که در اویل بارداری به او گفته بودند در صورت به دنیا آمدن نوزاد، تنها یک ساعت احتمال زنده ماندن دارد.
او خود را آماده کرده بود تا پس از عمل سزارین نوزادش را نبیند ولی به گزارش پرشین وی پس از به هوش آمدن، وقتی همسرش را در کنار تخت با نوزادشان دید بسیار حیرت زده شد.
نوزاد زوج کوتوله با کوتولگی دوگانه
خانم وایتفیلد که تاکنون در شماری از فیلم ها از جمله هری پاتر و یادگاران مرگ ظاهرشده است دچار نوع خاصی از کوتولگی است که موجب کوتاهی عضلات بدن و خمیدگی ستون فقرات است که درد شدید ایجاد می کند و همسرش ناتان دچار نوع دیگری از کوتولگی است که در آن رشد استخوان متوقف شده و لگن ضعیفی دارد.
نوزاد زوج کوتوله با کوتولگی دوگانه
از آنجا که ناتان کوچک هر دو نوع کوتولگی را به ارث برده است، متخصصان بیم آن را دارند که او بعدا از ناحیه کمر و لگن دچار مشکل بشود ، گرچه این احتمال نیز وجود دارد که بتواند زندگی نرمالی داشته باشد.


 
بالا پایین