ertebatgostaran
کـاربـر ویــژه
- تاریخ ثبتنام
- Jun 18, 2014
- ارسالیها
- 555
- پسندها
- 272
- امتیازها
- 0
اعتبار :
چگونه می توان خطوط شهری را مدیریت کرد؟
بهترین راه پاسخ دهی به مشتریان چیست؟
برای جلوگیری از، از دست دادن مشتری چه باید کرد؟
چگونه می توان بدون از دست دادن مشتری با محدودیت های کم شرکت را ارتقاء داد؟
آیا فقط کارشناس فنی برای پاسخگویی به سؤالات مشتریان کافی است؟
چگونه میتوان شبانهروزی تماسهای شرکت را کنترل نمود؟
برای پاسخگویی خطوط چند اپراتور نیاز است؟
برای ارتباط تماس به کارشناس چه مراحلی باید طی شود؟
در حالت پیشفرض چه کسی باید پاسخ گو تلفن باشد؟ کارشناس فنی؟
این سؤالات و هزاران سؤال از این قبیل، ذهن مدیریت شرکتها را به خود اختصاص داده است. اما به نظر شما مدیریان راهحلی برای این کار در نظر گرفتهاند؟ چه تصمیمی برای این کار میگیرند؟
برای پاسخ به این سؤالات و برطرف کردن تمام نیازهای شرکتها تنها راه حل استفاده از سانترال پاناسونیک است. این دستگاه قابلیت جمعآوری خطوط شهری را داراست و به کاربران خود امکان استفاده از این خطوط شهری را (بسته به صلاحدید مدیریت میتواند تمام خطوط یا بعضی از خطوط باشد) میدهد. در حالت عادی و پیشفرض استفاده از خط شهری فقط برای یک کاربر امکانپذیر است که با استفاده از دستگاه سانترال و بهره گرفتن از ویژگیهای این مرکز تلفن پاناسونیک این خطوط شهری برای همه کارکنان قابلاستفاده است.
سانترال پاناسونیک این قابلیت را دارد که با منشی اتوماتیک را فعال کنید که این منشی تلفنی در واقع صدایی ضبطشده که در هنگام پخش آن به افراد تماسگیرنده این امکان را میدهد که با کمک گرفتن از کلیدهای شمارهگیر گوشی به واحد مورد نظر خود را به راحتی ارتباط داده شوند. این صدا پخششده که سرویس دیزا نام دارد برای کلیه شرکتها بسیار مناسب است زیرا توسط فعالسازی این سرویس راهنمایی چند مرحلهای تماسگیرنده دیگر نیازی به نیروی دفتری اضافه وجود ندارد و هم چنین ارتباط دهی تماسها بین داخلیها کاهش می باید و نهایتاً سرعت پاسخگویی به تماسها افزایش مییابد.
در واقع این سرویس برطرفکننده نیمی از شرکتها است که به دلیل نداشتن آگهی کافی شرکت ها در این زمینه روند پاسخگویی به همان شکل سنتی خود ادامه مییابد. همان طور که بیانشده دستگاه سانترال با ویژگیهای مختلف برای مجموعههایی با نیاز و شرایط مختلف طراحی شده است که هر کدام از این سیستم های ارتباطی برطرفکننده خواستهی مجموعهها هستند.
بهترین راه پاسخ دهی به مشتریان چیست؟
برای جلوگیری از، از دست دادن مشتری چه باید کرد؟
چگونه می توان بدون از دست دادن مشتری با محدودیت های کم شرکت را ارتقاء داد؟
آیا فقط کارشناس فنی برای پاسخگویی به سؤالات مشتریان کافی است؟
چگونه میتوان شبانهروزی تماسهای شرکت را کنترل نمود؟
برای پاسخگویی خطوط چند اپراتور نیاز است؟
برای ارتباط تماس به کارشناس چه مراحلی باید طی شود؟
در حالت پیشفرض چه کسی باید پاسخ گو تلفن باشد؟ کارشناس فنی؟
این سؤالات و هزاران سؤال از این قبیل، ذهن مدیریت شرکتها را به خود اختصاص داده است. اما به نظر شما مدیریان راهحلی برای این کار در نظر گرفتهاند؟ چه تصمیمی برای این کار میگیرند؟
برای پاسخ به این سؤالات و برطرف کردن تمام نیازهای شرکتها تنها راه حل استفاده از سانترال پاناسونیک است. این دستگاه قابلیت جمعآوری خطوط شهری را داراست و به کاربران خود امکان استفاده از این خطوط شهری را (بسته به صلاحدید مدیریت میتواند تمام خطوط یا بعضی از خطوط باشد) میدهد. در حالت عادی و پیشفرض استفاده از خط شهری فقط برای یک کاربر امکانپذیر است که با استفاده از دستگاه سانترال و بهره گرفتن از ویژگیهای این مرکز تلفن پاناسونیک این خطوط شهری برای همه کارکنان قابلاستفاده است.
سانترال پاناسونیک این قابلیت را دارد که با منشی اتوماتیک را فعال کنید که این منشی تلفنی در واقع صدایی ضبطشده که در هنگام پخش آن به افراد تماسگیرنده این امکان را میدهد که با کمک گرفتن از کلیدهای شمارهگیر گوشی به واحد مورد نظر خود را به راحتی ارتباط داده شوند. این صدا پخششده که سرویس دیزا نام دارد برای کلیه شرکتها بسیار مناسب است زیرا توسط فعالسازی این سرویس راهنمایی چند مرحلهای تماسگیرنده دیگر نیازی به نیروی دفتری اضافه وجود ندارد و هم چنین ارتباط دهی تماسها بین داخلیها کاهش می باید و نهایتاً سرعت پاسخگویی به تماسها افزایش مییابد.
در واقع این سرویس برطرفکننده نیمی از شرکتها است که به دلیل نداشتن آگهی کافی شرکت ها در این زمینه روند پاسخگویی به همان شکل سنتی خود ادامه مییابد. همان طور که بیانشده دستگاه سانترال با ویژگیهای مختلف برای مجموعههایی با نیاز و شرایط مختلف طراحی شده است که هر کدام از این سیستم های ارتباطی برطرفکننده خواستهی مجموعهها هستند.