Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کرتانای مایکروسافت قطعا در ویندوز 9 حضور خواهد داشت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات
Konu Başlığı کرتانای مایکروسافت قطعا در ویندوز 9 حضور خواهد داشت
نویسنده موضوع shahd1100
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan shahd1100

shahd1100

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 9, 2014
ارسالی‌ها
12
پسندها
11
امتیازها
0
محل سکونت
اهواز
تخصص
فناوری و تکنولوژی سخت افزار
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

از زمانی که خبرها به سمت کنار گذاشتن ویندوز 8.1 و خیز مایکروسافت به سمت ویندوزی جدید رفت، انواع و اقسام نقل‌قول‌ها نیز برای آن به گوش رسیده است. اینکه استارت منوی مشهور مایکروسافت در این ویندوز دیده می‌شود، منوهای چارم حضوری متفاوت خواهند داشت، دسکتاپ های مجازی سر از آن در خواهند آورد و ...

شاید جالب‌ترین و هیجان‌انگیزترین شایعه ای که از این ویندوز به گوش رسید، قرارگیری دستیار صوتی کرتانای مایکروسافت باشد که عده بسیاری را در ویندوزفون شیفته خود کرده است.



آخرین خبرها نشان می‌دهد که سازگاری کرتانا با ویندوز 9 به خوبی پیش می‌رود. وب‌سایت Neowin خبر داده که مایکروسافت دیگر کرتانا را به عنوان قابلیتی که «ممکن است» با ویندوز 9 هماهنگی داشته باشد، تصور نمی‌کند و در واقع آماده می‌شود که طی یک آپدیت اختصاصی آن را به ویندوز 9 خود اضافه کند. با این حال تست‌ها همچنان در مراحل ابتدایی خود قرار دارد ولی پیشرفت‌ها در این خصوص چشمگیر و رضایت‌بخش بوده است.

شاید برای شما سؤال باشد که کرتانا چگونه قرار است در یک نسخه ویندوز دسکتاپی فعالیت کند. ظاهرا در حال حاضر کرتانا به شکل یک نرم‌افزار جدا در ویندوز 9 تست می‌شود که دارای یک پنجره اختصاصی خواهد بود، هر چند تجربه فول اسکرین برای آن چون ویندوز فون وجود ندارد. در ویندوز 9 می‌توانید از کرتانا به شکل گفتاری سؤال کنید یا آن را تایپ کنید. شکل دایره ای‌وار و انیمیشن‌های این منشی شخصی نیز در ورژن دسکتاپ حضور خواهند داشت.

انتشار نسخه ای پیش‌نمایش از ویندوز 9 تا پایان سال جزء خبرهایی بوده که وعده آن داده شده است. این نسخه پیش‌نمایش مقدمه ای برای انتشار نسخه اصلی ویندوز 9 در ماه آوریل 2015 خواهد بود.
منبع:
Neowin
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین