Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گلایه رانندگان خودروهای سواری کرایه بین شهری از یک بخشنامه جدید

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار اقتصادی
Konu Başlığı گلایه رانندگان خودروهای سواری کرایه بین شهری از یک بخشنامه جدید
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

بر اساس بخش نامه جدیدی از این پس تردد ماشین‌های سواری کرایه بین شهری در محدوده طرح ترافیک ممنوع شده و خودروهایی که در ساعات ترافیک به این محدوده وارد شوند جریمه می‌شوند.


رحمت‌الله حاج محمدعلی _ مدیرعامل اتحادیه تعاونی های سواری کرایه بین شهری کشور _ اظهار کرد: پیش از این خودروهای ما که دارای پلاک عمومی هستند می توانستند داخل محدوده طرح ترافیک شوند ولی بر اساس بخش‌نامه جدیدی که صادر شده این خودروها نمی توانند به محدوده طرح ترافیک وارد شوند.


وی افزود: با توجه به اینکه رانندگان ما بسیاری از مسافران را به در منازل برده و یا مجبورند به محدوده طرح ترافیک وارد شوند طبیعی است که این محدودیت منجر به بروز مشکلاتی برای آن ها شده و در دو ماه اخیر بسیاری از خودروها به این دلیل جریمه شدند .

حاج محمدعلی ادامه داد: در این زمینه نامه‌ای تهیه کرده و به سازمان حمل و نقل استان تهران ارسال کرده‌ایم که امیدواریم در این زمینه تجدید نظری صورت گیرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های سواری کرایه بین شهری کشور همچنین از آغاز نوسازی ناوگان از هفته آینده خبر داده و گفت: بحث نوسازی در حال انجام است که البته با کندی انجام می‌شود و دور جدید نوسازی به تعداد 1500دستگاه از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: قراراست ستاد حمل و نقل و سوخت، ماشین‌های اسقاطی را به قیمت پنج میلیون تومان خریداری کرده و مبلغ سه میلیون تومان نیز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت بلاعوض به این گروه از رانندگان دهد که با این اوصاف برای نوسازی ماشین‌های پژو و سمند 10 میلیون تومان وام با چهار درصد بهره بانکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
 
بالا پایین