Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تفاوت سانترال پرظرفیت دیجیتال و سانترال پرظرفیت تحت شبکه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı تفاوت سانترال پرظرفیت دیجیتال و سانترال پرظرفیت تحت شبکه
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

در شرکت های بزرگ دیگر استفاده از سانترال که ظرفیت انتخاب و راه حل درستی نیست و باید از سانترال پر ظرفیت استفاده شود. اما بزرگترین سوالی که در ذهن افراد به وجود می آید تفاوت سانترال سری TDA (سانترال دیجیتال) با سانترال سری TDE (سانترال تحت شبکه) چیست؟

این دو سری در بیشتر مدل ها امکاناتی مشابه دارند مانند تعداد خطوط پشتیبانی شهری و تعاد خطوط پشتیبانی خطوط داخلی است. در این دو نکته و امکان استفاده از تلفن سانترال ، تلفن های هایبرید، تلفن آنالوگ، تلفن دیجیتال کاملا مشابه هستند اما تفاوت هایی بسیار بزرگ بین این دو سری از محصولات وجود دارد که به شرح آنها می پردازیم.
این تفاوتی که این دو محصول دارند که بزرگترین وجه تمایز آنها به حساب می آید کاملا در نام آن شخص است. تحت شبکه بودن و امکان کاربر روی بستر وب از بزرگترین برتری های این محصول به حساب می آید. این ویژگی به کاربر کمک می کند تا چندین دفتر را در نقاط جغرافیایی مختلف ارتباط دهد. همچنین امکان برنامهم ریزی از راه دور و اجرا و پیاده سازی تنظیمات مورد نظر بهترین سیستمی است که می توان از آن بهره برد. سانترال دیجیتال، سیستم های مخابراتی پیشرفته ای هستند که مختص یک سازمان هستند و برای شرکتهایی با چند دفتر مختلف کارایی لازم را ندارد. سانترال روی TDA با تهیه و نصب کارت های Voip امکان برقراری تماس اینترنتی را می دهد اما با شرایطی و قوانینی خاص که بسیار محدود است و فرد را سریعا از برقراری تماس اینترنتی منصرف میکند.

پیشتیبانی از پروتکل Sip از ویژگی های مهم و بسیار بی نظیر سانترال تحت شبکه است که در تمام مدل ها از Ka-TDE100 تا Ka-TDE660 بکار رفته است و به کاربر کمک می کند تا بتواند به راحتی با هر وسیله ای از طریق اینترنت به تماس های خود پاسخ دهد و یا به راحتی تماس را برقرار کند.

سانترال تحت شبکه دارای دو درگاه LAN (درگاه شبکه) است که از این طریق امکان فعال سازی بر روی بستر وب را به کاربر خود می دهد. وجود این دو درگاه به مجموعه کمک می کند تا بتوانند از کار CTI به راحتی استفاده کنند. این کارت در بهبود سیستم پاسخ گویی و مدیریت و کنترل تماس ها بهترین سرویس کمک کننده به حساب می آید.
از دیگر تفاوت های این تجهیزات مخابراتی در طریقه برنامه ریزی آن است. که در سری TDA برنامه ریزی فقط از طریق درگاه usb که بر روی دستگاه است میسر می شود اما در سانترال تحت شبکه به دلیل فعال بودن بر روی شبکه WAN, LAN به راحتی می توان از هر جایی که دسترسی به اینترنت داشته باشید تنظیمات مورد نظر را پیاده سازی کنید.
وجود 2 درگاه صدا در سانترال پر ظرفیت تحت شبکه به کاربران این امکان را می دهد تا به جای استفاده از کارت های TDA0140 و TDA0141 از طریق یکی از درگاه های صدا، سرویس دیزا را به راحتی پایه گذاری کنند و هزینه خرید کارت های مختلف به راحتی کاهش می یابد.

همچنین امکان بهره گیری از تلفن هایی تحت شبکه با امکان تعریف و استفاده در چندین جای مختلف از بزرگترین مزایای این سیستم تحت شبکه است که برای کاربران امکان پذیر شده است. استفاده مفید و پویایی از بهترین امکانات تلفن تحت شبکه در هنگام اتصال به سانترال تحت شبکه نمود پیدا می کند.

وجود کارت ipcmpr که در سری TDE وجود دارد به مجموعه این امکان را می دهد که از طریق فعال سازی کدهایی خاص به جای اشغال فضایی از دستگاه سانترال امکاناتی را فعال کنند که این امر در سانترال TDA امکان پذیر نیست .


منبع : خدمات سانترال ، نصب سانترال ، نمایندگی سانترال
 
بالا پایین