Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کاربرد سرویس voip در کاهش هزینه های خرید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı کاربرد سرویس voip در کاهش هزینه های خرید
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

همانطور که می دانید از ویژگی های سرویس Voip امکان ارتباط چند سانترال با یکدیگر است. این ارتباط از طریق اینترنت به راحتی اماکن پذیر است. همچنین در کنار یکپارچه سازی چند مرکز تلفن با یکدیگر به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از تلفن های تحت شبکه این ارتباطات را آغاز و مدیریت کند.
برای ارتباط مراکز تلفن با یکدیگر باید از کارت gateway استفاده نمود و برای برقراری تماس از هر داخلی باید از کارت داخلی استفاده کرد. البته می توان در هنگام استفاده از این ویژگی ها کمی موضوع را گسترش داده و قابلیت های سانترال را وسیع تر از آنچه هست دید.
تلفن های تحت شبکه پاناسونیک برای استفاده کافی است که به شبکه متصل شوند. تنها با اتصال کابل شبکه از طریق سوکت RJ45 به تلفن می توان از امکانات تحت شبکه مجموعه استفاده کرد.
با توجه به توضیحات فوق در مورد سرویس Voip می توان این نتیجه گیری را کرد که در استفاده از قابلیت های سانترال تحت شبکه کافی است که در هر محیط یک گوشی تحت شبکه داشته و لزومی به مرکز تلفن نیست. به بیان دیگر در مجموعه هایی که افراد در محیط هایی کوچک در مناطق مختلف جغرافیایی حضور دارند برای ارتباط این افراد با یکدیگر لزومی به وجود چندین مرکز تلفن نیست و با نصب یک مرکز تلفن در یکی از مجموعه ها و راه اندازی سرویس Voip می توان در دیگر دفاتر فقط تلفن تحت شبکه را فعال سازی کرد. تنها کاری که باید انجام داد تعریف شبکه ای محلی برای تمام این تلفن ها است که کار چندان سخت و طاقت فرسایی نبوده و به راحتی می توان با کاهش هزینه ها مجموعه ای را مدیریت کرد.
با این کار در عین کاهش بسیار زیاد هزینه خرید و راه اندازی تجهیزات خاص می توان از سرویس پیشرفته و کاملا رایگان تماس اینترنتی بهره برد (تنها هزینه پرداخت شارژ اینترنت است)


منبع : سانترال پاناسونیک، نمایندگی سانترال، تعمیر سانترال، نصب سانترال
 
بالا پایین